Maar de rookmelders liggen toch wel onder het bed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef espri het volgende:
maar niet van tellsel dus maar gratis en voor niets gekregen bij een pakket rookmelders
onder mijn bed verstop ik niets, zelfs geen stofvlokjes
nee de rookmelders niet maar wel de rolladder dus ik jok een klein beetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de rookmelders liggen toch wel onder het bed?
ook dan kan je bach gebruiken, is plantaardig en kan geen kwaad, ik hoop voor je dat je er snel vanaf bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
@ espri, er zijn maandag 3 vullingen vervangen, en volgens de tandarts kan deze pijn nog wel even aanhouden de vullingen moeten "zetten" en zolang het geen bonzende pijn is moet ik maar gewoon pcm innemen aldus de smoelensmid
oh dan ga ik morgen eens even op zoekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
ook dan kan je bach gebruiken, is plantaardig en kan geen kwaad, ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent
Hmmz, da's minder..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef espri het volgende:
waarschijnlijk aan het werk dit weekend
hoi Belle
aangenaamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, da's minder..
Wat doe je verder dan, als je in het weekend werkt?
Aangenaam trouwens..
Ik heb morgenmiddag een motorrit op de planning staan in de buurt van Gorinchem en daarna een BBQ. Dus ik hoop een beetje mazzel te hebben met het weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgenmiddag nog even helpen met poetsen bij een vriend van ons, en daarna lui luier luist op de bank dvd's kijken
en jij jk1982
Qua weer wordt het idd erg spannend dan. Zondag hoef je zoiets al niet eens te proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een motorrit op de planning staan in de buurt van Gorinchem en daarna een BBQ. Dus ik hoop een beetje mazzel te hebben met het weer
Ach, een buitje af en toe vind ik ook niet erg, maargoed.. ik kijk morgen wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua weer wordt het idd erg spannend dan. Zondag hoef je zoiets al niet eens te proberen
Ah, bezig bijtje dus..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef espri het volgende:
ik werk trouwens OOK in het weekend,
ik zorg voor pasbevallen mama,s en nieuwbakken baby,s dus dat kan tussen de 6 en 10 dagen achter elkaar liggen dat ik dan bezig ben
Goed bezig.. ik drink maar weinig wijn eerlijk gezegd.. Veel te weinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
yep, ook ik werk voor de broodnodige boterham (en een lekker wijntje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |