Dan moet er dus juist een gaatje in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij staat er zelfs op de verpakking dat je er een gaatje in moet prikken.
Doe dat zelf ook nooit. Ga ook voor de stoomtheorie
in een vuurvast bakje in een pannetje met water en dan gaarstomen in een pan, je hebt niet toevallig een bamboe stommandje? Die broodjes waren er al voor de magnetron tijdperkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef Edskimo het volgende:
Ik wil net 2 verpakkingen van elkaar los trekken, scheurt er 1 open
Schijnen dicht te moeten blijven, iemand een idee om m alsnog goed klaar te maken
Wij hebben nog steeds niet zon bakjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
in een vuurvast bakje in een pannetje met water en dan gaarstomen in een pan, je hebt niet toevallig een bamboe stommandje? Die broodjes waren er al voor de magnetron tijdperk
Die zijn erg makkelijk, ik had er ooit 10 bij de action vandaan voor 1,50 per stuk. En je kan stapelen. niet meer dan 5 opelkaar voor beste effect. groenten , vis , hapjes, alles kan je stomen erin. smaakt goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds niet zon bakje
Ik wil ze ook, maar ik mag nooit koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die zijn erg makkelijk, ik had er ooit 10 bij de action vandaan voor 1,50 per stuk. En je kan stapelen. niet meer dan 5 opelkaar voor beste effect. groenten , vis , hapjes, alles kan je stomen erin. smaakt goed.
VUILERTquote:
met een Bounty erbijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |