abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:16:41 #101
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19149779
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:28 schreef Gamejunky het volgende:
IK zit nu achter mijn buro op mijn werk de hele tijd m'n PC spier te trainen.
Pas je wel een beetje op? Toen ik m net ontdekt had heb ik gelijk ook in totaal een uur getraind, en daar heb ik echt drie dagen vette spierpijn aan overgehouden - op een hele onprettige plek....
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:23:13 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_19154420
Je moet je ook aan de serie's houden

Begin met 25 keer spannen en ontspannen en bouw dat uit tot 75 keer per sessie, 2 sessie's per dag is voldoende.

Dat is geen plek om spierpijn te hebben
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 17 mei 2004 @ 11:31:41 #103
94840 Gamejunky
Dare to explore
pi_19190175
Nou ik kijk wel uit voor spierpijn! Het is zeker geen goede plek om spierpijn te hebben! Nee, hoor, gewoon braaf 2x 20 per dag!

Ben wel benieuwd naar de nieuwe update!!

Heb gekluwed van het weekend en was prima! Op zich al een keer gedaan, maar nu echt bewust gedaan! Was echt super.

Ook de serie van 9 gedaan en daar heb ik toch een reactie op gekregen. Nog nooit haar zo horen kreunen en piepen! ;-) Was echt fantastisch! Heb niet helemaal aan gehouden, was te druk aan het genieten om ook nog eens te gaan tellen, maar de reactie die mijn oren bereikte was meer dan voldoende bevestiging!
pi_19273612
Dit is echt interessant erodome.

Die pc spier? Zit die ergens tussen je anus en je ballen?

Ga me er niet echt in verdiepen, maar lijkt me wel interessant om eens te proberen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:30:26 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_19275438
Wat tussen je penis en je ballen zit wordt het perineum genoemd, dit is een heel gevoelig plekje waar de pc spier kruist...

De pc spier is een spier die in een 8 vorm om je penis(bij vrouwen vagina) en je anus heenloopt, als je je plas ophoudt(of probeert tegen te houden tijdens het plassen) dan weet je waar het om gaat

Wel eens proberen is wel grappig, maar wil je echt leuke effecten hebben dan moet je die spier trainen, sterk maken en soepel maken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19281819
Hoe meer ik opzoek over tantra hoe interessanter het wordt. Ik denk alleen dat als je echt iets wilt leren, je er echt een boek(en) over moet lezen, ik vind het op internet een beetje chaotisch en simpel/snel gezegd, in ieder geval wat de gedachte ervan is.
Ik kan ook weinig oefeningen vinden voor beginners. En ook echt alleen dingen voor als je een partner hebt die daar ook in is geinteresseert.
Denk dat ik toch maareens een boek ga bestellen via www.tantra.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:04:45 #107
94840 Gamejunky
Dare to explore
pi_19986685
Schop!!
Ben erg benieuwd naar de volgende update :-)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:20:56 #108
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_20004862
Tantra is toch net zoiets als kamasutra??? alleen niet door indiase mensen?
Make love not war!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:37:05 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_20015193
De kamasutra is een onderdeel van de tantristische en taoistische levenswijze, een soort van werkboek zeg maar

Tantra is veel uitgebreider, het stoelt niet alleen op sex, het is een hele levenswijze...

Het komt ook uit india, heeft dezelfde bron als de kamasutra....

Voor degene die wachten op de volgende update, ik al van de week eens opzoek gaan naar een beginners oefening en zoeken naar een oefening voor 1 persoon...

Voor in de tussentijd... meditateren mensen, dat kan je alleen en het helpt je om op een goed nivo te komen voor de eenwording van zielen
pi_20019585
*tvp* Erg interresant topic, maar teveel leesvoer om het ineens door te lezen ;-)
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:53:31 #111
37769 erodome
Zweefteef
pi_20019704
Mensen TVP's zijn niet meer nodig, gebruik de bookmarkfunctie!!!
  maandag 12 juli 2004 @ 20:31:49 #112
37769 erodome
Zweefteef
pi_20581947
Ik zal weereens wat oefeningetjes opzoeken, het is wel weer tijd voor een update...
Ik begin met deze....

TANTRISTISCHE ENERGIE-OEFENING

Dit is een partneroefening, maar het is aan te raden om deze eerst in aangepaste
vorm alleen te doen, zodat je gevoel krijgt voor je eigen energie. Dat maakt het
gemakkelijker om de energie van iemand anders te voelen.

Wat we gaan doen is de aura voelen. De aura is een fijnstoffelijk energie
lichaam dat het lichaam omringt.

Probeer dat eerst bij jezelf maar te voelen. Hou je hand op een beperkte afstand
van je lichaam. Voel je iets?

Een heel directe ervaring van de aura krijg je als je de handpalmen op
verschillende afstanden van elkaar houdt. Zeker als je de handpalmen eerst tegen
elkaar gewreven hebt, waardoor ze energetisch geladen zijn, zul je een effect
merken.

Nu kun je tegenover een partner gaan zitten met de handpalmen naar elkaar toe
gekeerd. Hou de handpalmen op verschillende afstanden van elkaar. Als je iets
merkt ben je rijp om elkaar een energetische massage te geven. Raak elkaar dus
niet (fysiek) aan, maar masseer alleen de aura vanaf het hoofd tot de voeten.
Doe dit bij voorkeur naakt.

Deze oefening leert je dus aura's te voelen, dan kan je ook een aura massage geven(zonder iemand daadwerkelijk aan te raken), een aanrader al zeg ik het zelf!!!!

Maar mensen, als je een oefenig gedaan hebt, of je bent op andere manieren hiermee bezig, meld het, maakt het topic erg leuk denk ik, dus vertel je ervaringen als je dat wil...

Ik ga even opzoek naar wat andere leuke oefeningen...
  maandag 12 juli 2004 @ 20:41:42 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582241
Ik gooi er even een ademhalingsoefening tussendoor, ook dit soort dingen horen bij tantra...

Deze ademhaling is de basis van alle Pranayama's (ademhalingsoefeningen)en asana's (lichaamsoefeningen). De longen worden geheel gevuld met lucht om daarna weer geheel leeg gemaakt te worden.

Werking:
De volledige Yoga ademhaling is een weldaad voor uw hele lichaam. De longen worden gereinigd en goed van zuurstof voorzien waardoor uw zenuwgestel tot rust komt. Omdat de werking van al uw organen weer "natuurlijk" wordt, krijgt u een gevoel van rust, vrede en ontspanning. Alle oefeningen hebben deze pranayama als grondslag. De meeste Asana's zorgen ervoor dat de ademhaling
een natuurlijk verloop krijgt. Let er dus op dat u de ademhaling niet geforceerd gaat beïnvloeden.

Voorbereiding:
- Ga in een makkelijke houding zitten, bij voorkeur een houding waarin u niet snel moe wordt, bijvoorbeeld de kleermakerszit.
- Laat het hoofd losjes op uw schouders naar voor hangen, totdat de kin bijna op het borstbeen komt.
- Deze houding heet de Jalandarha bandha.
- Maak de rug recht en breng het zwaartepunt van uw lichaam boven het punt tussen voeten en kruis.
- Sluit de ogen en concentreer u op de ademhaling.

Uitvoering:
- Haal rustig adem, door de neus in en door de mond uit.
- Na enige tijd gaat u het middenrif met de inademing laten zakken waardoor de buik uitzet en de lucht onderin de longen stroomt.
- Doordat u ruimte maakt, zal de lucht als vanzelf naar binnen stromen.
- Laat de ademhaling door gaan waardoor de borstkas uitzet en de lucht in het middelste gedeelte van de longen kan stromen.
- Adem nog verder in zodat de longtoppen zich vullen.
- De adem enige seconden vasthouden en dan rustig gelijkmatig uitademen in één golfbeweging, te beginnen bij de buik, de borst
en dan de toppen, schouders laten zakken.
- Blijf even (ca. 5 sec.) leeg en laat dan de volgende ademhaling komen.

Duur:
Herhaal de oefening gedurende 10 min. voor beginnende en 5 min. voor gevorderde leerlingen.

Rust:
U kunt in dezelfde houding rusten waarbij u de aandacht naar uw lichaam brengt, observeer uw lichaam. Probeer te voelen welke
spanning (energie) er in het lichaam zit en waar.

Aanwijzing:
Laat de lucht vanzelf vloeiend in en uit stromen.

maandag 12 juli 2004 @ 20:44:24 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582329
Oefening der kennismaking.

Aanwijzing :
* Als u een partner uitnodigt voor een kennismaking richt u eerst een ontmoetingsplaats in, zorg voor een mooi kleed waar u beiden op kunnen zitten, enige kussens, een laag tafeltje voor wat eten en drinken en een mooie kaars. Maak het zo gezellig en intiem mogelijk.

Doel :
* Het eerste Tantra contact leggen om het ijs te breken en te wennen aan elkaar.

Werkwijze :
* Ga rustig tegen over elkaar zitten en bespreek eerst de tijd die men denkt nodig te hebben. Ga de eerste keer niet verder met een tweede oefening. Wacht hiermee tot u elkaar wat beter kent.
* Sluit de ogen even en ontspan u zo veel mogelijk, een paar diepe ademhalingen kunnen hierbij helpen
* Probeer nu met gesloten ogen de ander te voelen, zoek de warmte die de ander uitstraalt. Misschien voelt u niets, maar als je niet probeert weet je het niet. Kijk welke indruk deze energie op u maakt.
* Als u er klaar voor bent opent u de ogen en observeert u de partner, bekijk elke millimeter van de gestalte. Let op wat u voelt, indrukken zoals schaamte, nieuwsgierigheid, blijheid, angst neemt u op.
* Als u de ander volledig opgenomen hebt zoekt u de blik van de partner.
* Terwijl u elkaar in de ogen kijkt opent u zich voor de aanwezige energie. Dit zal allereerst de energie zijn van de partner. Later ontdekt u nog andere energieën.
* Als u doordrongen bent van energie zult u merken dat de kosmische energie zich met u beiden mengt.
* Geniet van de opname van deze energie. Adem diep in de buik. En let op de signalen van uw lichaam.
* U blijft energie uitwisselen totdat één van beiden aangeeft te willen stoppen. Dit kunt u aangeven door bijvoorbeeld de ogen weer te sluiten.
* Met gesloten ogen neemt u nog even op welke gevoelens er nu door u heen gaan.
* U besluit de oefening door de godin of god tegenover u te danken voor hetgeen u gekregen hebt.
* De oefening wordt afgesloten door samen wat te eten of te drinken en ervaringen aan elkaar te vertellen. Hierbij moet u proberen zo eerlijk mogelijk te zijn.
* U neemt afscheid door elkaar te kussen of de hand te schudden.

Tot slot spreekt u af voor de volgende ontmoeting. Bepaal gelijk welke oefening er dan gedaan wordt
  maandag 12 juli 2004 @ 20:44:48 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582342
Oefening der ontmoeting.

Aanwijzing :
* Als u de partner ontmoet waar u al één of meer oefeningen mee gedaan hebt, spreekt u eerst af hoe de kleding zal zijn. De ontmoetingsplaats is al ingericht, intiem en gezellig.

Doel :
* Het Tantra contact te versterken en elkaar beter te leren kennen.

Werkwijze :
* Ga rustig tegen over elkaar zitten en bespreek eerst de tijd die men denkt nodig te hebben.
* Zoals in de eerste les, sluit u de ogen even en ontspan u zo veel mogelijk, een paar diepe ademhalingen kunnen hierbij helpen.
* Probeer nu met gesloten ogen de ander te voelen, zoek de warmte die de ander uitstraalt. Misschien voelt u niets, maar als je niet probeert weet je het niet. Kijk welke indruk deze energie nu op u maakt.
* Als u er klaar voor bent opent u de ogen en observeert u de partner, omdat u elkaar al wat beter kent hoeft dit niet erg lang meer te duren. Let op wat u voelt.
* Terwijl u elkaar in de ogen kijkt opent u zich voor de aanwezige energie. Dit zal allereerst de energie zijn van de partner. Daarna de kosmische energie.
* Nu steekt u beide handen uit en wacht tot de ander met de handen contact maakt.
* Geniet van deze energie. Adem diep in de buik. En let op de signalen van uw lichaam en de signalen die u krijgt via de handen van de partner.
* Langzaam kunt beginnen met het voelen van de zevende Chakra op de kruin van de partner, eerst houd u de hand een klein stukje erboven, daarna zacht erop.
* Neemt goed in u op wat u in de hand voelt en welke gevoelens er nu door uw lijf heen gaan.
* Nu is de partner aan de beurt om hetzelfde te doen.
* U doet hetzelfde bij elke Chakra, aftellend van zeven naar één.
* Blijf discreet als u bij de intieme Chakra’s komt, breng de partner nog niet in verlegenheid.
* Als u van elke Chakra een indruk hebt gekregen kunt u de oefening afsluiten.
* U besluit de oefening door de godin of god tegenover u te danken voor hetgeen u gekregen hebt.
* De oefening wordt afgesloten door samen wat te eten of te drinken en ervaringen aan elkaar te vertellen. Hierbij moet u proberen zo eerlijk mogelijk te zijn.

Tot slot spreekt u af voor de volgende ontmoeting. Bepaal gelijk welke oefening er dan gedaan wordt of hoever u wilt gaan in de volgende oefening.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:45:17 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582359
Oefening der voortzetting.

Aanwijzing :
* Als u een partner uitnodigt voor een voortzetting richt u eerst de ontmoetingsplaats in. Het is tijd om iets persoonlijks neer te leggen. De partner kan ook iets persoonlijks aan u geven om neer te leggen.

Doel :
* Een verdieping van het Tantra contact.

Werkwijze :
* Ga weer tegen over elkaar zitten en bespreek de tijd die men denkt nodig te hebben.
* Sluit de ogen even en ontspan u zo veel mogelijk, probeer de ander te voelen, zoek de warmte die kenmerkend is voor de partner.
* Als u de ander volledig opgenomen hebt zoekt u de blik van de partner. De nu bekende energie zal nu gelijk aanwezig zijn.
* Als u doordrongen bent van deze energie zult u merken dat de kosmische energie zich met u beiden mengt.
* Let op de signalen van uw lichaam. In uw eerste twee Chakra’s zal energie ontstaan. Kundalini richt zich op.
* Als uw lichaam reageert door vochtafscheiding of erectie, probeert u te voelen welke energie dit veroorzaakt. U blijft energie uitwisselen totdat een van beiden aangeeft te willen stoppen. Dit kunt u aangeven door bijvoorbeeld de volgende stap te zetten.
* U gaat dichter bij de partner zitten, uw rechterbeen over het linkerbeen van de partner en uw linkerbeen onder het been van de partner. Uw buik kan de buik van de partner raken. Met gesloten ogen neemt u nog even op welke gevoelens er nu door u heen gaan.
* Als u gewend bent aan deze energie kunt u de armen rond de partner slaan en het lichaam volledig tegen de ander aandrukken.
* Laat het lichaam wennen aan dit contact, de energie lijkt op seksuele opwinding, laat dit echter niet direct toe. Geniet van het warme lieve lijf dat tegen u gedrukt wordt, geef terug wat u ontvangt.
* Een zacht strelen van de handen op de rug van de partner zal zorgen voor rust en stimuleert de zenuwcentra die naast de wervelkolom liggen.
* Als u beiden een bevredigd gevoel hebben besluit u de oefening door de godin of god tegenover u te danken voor hetgeen u gekregen hebt.

Tot slot spreekt u af voor de volgende ontmoeting. Bepaal gelijk welke oefening er dan gedaan wordt of hoever u wilt gaan in de volgende oefening.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:46:17 #117
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582383
Oefening der schaamte.

Aanwijzing :
· Als u een partner uitnodigt voor een voortzetting richt u eerst de ontmoetingsplaats in. De persoonlijke dingen geven de ontmoetingsplaats rust en herkenning.

Doel :
· Het verdrijven van schaamte.

Werkwijze :
· Ga weer tegen over elkaar zitten en bespreek de tijd die men denkt nodig te hebben.
· Sluit de ogen even en ontspan u zo veel mogelijk, Probeer de ander te voelen, zoek de warmte die kenmerkend is voor de partner. De energie zal gelijk herkenbaar zijn.
· Als u doordrongen bent van deze energie zult u merken dat de kosmische energie zich met u beiden mengt.
· Let op de signalen van uw lichaam. In uw eerste twee Chakra’s zal energie ontstaan. Kundalini richt zich op.
· Een van beiden gaat ontspannen in de kussens zitten, de partner presenteert u een naakt lichaamsdeel met de woorden, ik presenteer u schaamteloos dit …….. U neemt het lichaamsdeel in ontvangst en met alle zintuigen “bekijkt” u dit lichaamsdeel.
· Met de vingertoppen voelt u de vorm en warmte van dit lichaamsdeel. Met de ogen bekijkt u dit lichaamsdeel. U legt uw oor er tegen om het geluid te horen. Met de neus neemt u de geur van het lichaamsdeel in u op. Met de tong of mond neemt u de smaak op. De geest neemt het energieveld waar.
· Met de woorden : ik dank u voor dit prachtige ……….. het is echt heerlijk om te zien, horen, proeven.
· De geslachtsdelen presenteren / ontvangen zal een hoeveelheid weerstand geven. Door de oefening enkele keren te herhalen zal deze weerstand vanzelf afnemen.
· Als u uiteindelijk het hele lichaam van uw partner gekregen hebt bent u aan de beurt uw lichaam aan de ander te presenteren.
· Laat het lichaam wennen aan deze energie, de ontvanger zal alle negatieve energie overboord moeten zetten en genieten van elk stukje lichaam wat gepresenteerd wordt. Schaamteloos aannemen.
· De aanbieder zet alle weerstand opzij en ontspant zich terwijl de ontvanger het lichaamsdeel in zich opneemt. Probeer er van te genieten.
· Als u beiden elk stukje van de partner schaamteloos met alle zintuigen opgenomen hebt kent u elkaar een stuk beter.
· De oefening wordt afgesloten met een knuffel en samen wat eten of te drinken en ervaringen aan elkaar te vertellen. Hierbij moet u proberen zo eerlijk mogelijk te zijn. Mooi of lelijk, vies of lekker, u moet het echt vertellen zodat het de volgende keer anders zal zijn.
· U neemt afscheid van elkaar door elkaar te bedanken, en innig te kussen.

maandag 12 juli 2004 @ 20:46:47 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582397
Oefening der heupen

Aanwijzing :
· Als u een partner uitnodigt voor een voortzetting richt u eerst de ontmoetingsplaats in. De persoonlijke dingen geven de ontmoetingsplaats rust en herkenning.

Doel :
· Het soepel maken van de heupen en elkaar te zien bewegen.

Werkwijze :
· Ga weer tegen over elkaar staan en bespreek de tijd die men denkt nodig te hebben.
· Sluit de ogen even en ontspan u zo veel mogelijk. De energie zal gelijk herkenbaar zijn.
· U kijkt elkaar aan en probeer uw ademhaling op elkaar af te stemmen. De een ademt in de ander uit.
· Let op de signalen van uw lichaam. In uw eerste drie Chakra’s zal energie voelbaar worden. Warmte of tintelingen, Kundalini zal ontwaken.
· Tijdens een inademing kantelt u het bekken onderuit naar achter, de buik wordt groter.
· Tijdens een uitademing kantelt u het bekken omhoog naar voor, de buik wordt kleiner.
· Deze ademhaling houdt u zoveel mogelijk vast. Als u een rustig muziekje hebt opgezet kunt gelijk aan het ritme de ademhaling doen.
· Blijf het bekken bewegen. U kunt nu ook uw gewicht van de ene voet naar de andere voet brengen.
· Langzaam begint het op dansen te lijken, laat u maar gaan, beweeg, beweeg naar elkaar, door de kamer, maakt niet uit. Als u het bekken maar laat bewegen op de ademhaling.
· U kunt nu tegen elkaar gaan staan. De beweging blijft doorgaan. De ademhaling op elkaar afgestemd de beweging op elkaar afgestemd. Laat het lichaam golven niet stoten. De armen om elkaar heen.
· Langzaam wordt de opwinding groter en groter. Let op de werkelijke betekenis van deze energie.
· Na een tijdje laat u de beweging afnemen totdat het bijna niet meer voelbaar is. Blijf wel tegen elkaar staan.
· De oefening wordt afgesloten met een knuffel en samen wat eten of te drinken en ervaringen aan elkaar te vertellen. Hierbij moet u proberen zo eerlijk mogelijk te zijn. Vertel wat u voelde toen de partner het bekken tegen dat van u aandrukte.
· U neemt afscheid door elkaar te bedanken, en innig te kussen.

maandag 12 juli 2004 @ 20:47:47 #119
37769 erodome
Zweefteef
pi_20582435
Oefening der knieën

Aanwijzing :
· Een oefening die men alleen kan oefenen. Maar uw partner mag natuurlijk ook meedoen.

Doel :
· Het losmaken van de spieren in de liezen en de onderbuik en het wakker maken van Kundalini.

Werkwijze :
· Ga ontspannen op de rug liggen. Adem een paar keer flink door.
· U neemt de oefening even in het hoofd door. Languit liggend op de vloer.
· Let op de signalen van uw lichaam. In uw eerste Chakra zal energie voelbaar worden. Warmte of tintelingen, Kundalini zal ontwaken.
· Tijdens een uitademing plaats u beide voeten vlak achter de billen op de grond, de knieën een stukje uit elkaar. U komt omhoog steunend op de beide ellebogen.
· Tijdens een uitademing kantelt u het bekken omhoog naar voor, de buik wordt kleiner. De knie brengt u naar het voorhoofd of zover u kunt, naast of voorbij het hoofd
· Deze afstand tussen eerste en zesde Chakra wordt hierdoor zo klein mogelijk de ademhaling houdt u zolang mogelijk vast. Als u voelt dat de inademing weer moet laat u rustig uw voet terug naast de andere zakken.
· Het hoofd mag ook weer terug in ontspannen houding. Adem een keer door.
· Dit herhaalt u met het andere been. (om en om wisselend herhalen)
· Laat u maar gaan, beweeg, maakt niet uit. Als u het bekken maar mee laat bewegen op de ademhaling.
· Langzaam wordt de energie in de eerste Chakra groter. Let op de werkelijke betekenis van deze energie.
· De oefening wordt afgesloten met diepe inademing waarbij u lang uit op de grond gaat liggen, de armen en benen zo wijd mogelijk gespreid.
· U neemt genoeg tijd om het effect van deze oefening tot u door te laten dringen.

Tot slot neemt u een besluit betreffende de volgende oefening.

Zo en nu vind ik het weer even genoeg voor vandaag
pi_20594513
Al dat typewerk.. of is het gewoon een kwestie van control V? Waarom niet gewoon een aantal linkjes geplaatst naar sites hierover?
http://tantra.pagina.nl/ is de simpelste manier om er iets over te weten te komen.. keus te over..
Verder hebben wij zelf aan de volgende site heeeel veel plezier beleefd... een online cursus tantra massage met afbeeldingen etc: http://www.thesexacademy.com/articles/how-to/nedermas.htm
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:26:27 #121
37769 erodome
Zweefteef
pi_20594959
Ik typ het een en ander over, andere stukken haal ik uit de verzameling verzamelde teksten erover, want alles overtypen is een heidense klus...

Ik vind het wel leuk gewoon wat oefeningen neer te zetten ipv alleen maar linkjes, maakt de topic wat levendiger vind ik...
pi_20595753
Jawel maar door middel van linkjes kunnen mensen ook nog eens andere dingen van Tantra en aanverwante zaken bekijken.. krijgen ze iets meer een indruk lijkt mij, nu zouden ze de indruk kunnen krijgen dat het allemaal alleen maar oefeningen zijn ofzo.

Overigens niets te nadele van je werk.. de tantra beleving wordt inderdaad stukken aangenamer na dergelijke oefeningen..
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:08:39 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_20596087
Voel je vrij om links erin te gooien zoals je al hebt gedaan hoor, alle info is welkom, ik put uit de info die ik door de jaren heen verzameld heb, dus elke andere bron van info is zeer zeker welkom!!
pi_20677702
*bookmark
Batai!
pi_20685885
of is het al genoemd? . . .
het boek van Margo Anand 'Tantra' een weg naar intimiteit en extase.
uitg. Altamira ISBN 90-6963-227-6.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')