abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9566705
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:27 schreef MurW het volgende:

[..]

ja dat vind ik dus ook!!!
(waarom dan dat gezeur over die boekenblabla ook... )

in de praktijk leer je toch 't meeste

maareh Erodome ... die serie van 9 is wel een goeie, thanks voor de tip, moeite, tijd, en ik ben benieuwd naar meer

vrijdag 4 april 2003 @ 13:57:21 #27
33604 sunpost
Don't do it
pi_9579828
erodome

Fantastisch wa je allemaal meldt, maarre kan je ook vertellen welk boek je hiervoor gebruikt?

I intend to live forever, so far so good
pi_9593359
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:57 schreef sunpost het volgende:
erodome

Fantastisch wa je allemaal meldt, maarre kan je ook vertellen welk boek je hiervoor gebruikt?

Ja natuurlijk kan dat....

Zoals ik al heb gezegd, het is een beginnersboekje, 1 van mijn eerste aankopen op dit gebied.
Een heel goedkoop boekje(gewoon in een witte boekenwinkel gekocht), maar leuk zat om mee te beginnen...

Het is spirituele sex; tantrisme, taoisme en de kunst van het liefdesspel door caroline aldred.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 8 april 2003 @ 09:46:09 #29
33604 sunpost
Don't do it
pi_9651081
erodome

senk joe

dinsdag 8 april 2003 @ 09:49:03 #30
33604 sunpost
Don't do it
pi_9651113
Ik ga met mijn vriendin uitkijken naar dat boekje.

En leuke ervaringen opdoen

[Dit bericht is gewijzigd door sunpost op 08-04-2003 09:55]

pi_9653405
dat was toch ook met american pie 2? gaat er toch om om zo lang mogelijk niet klaar te komen en een zo hoog mogelijk potentie op te bouwen waarna je een meid zo suf neukt dat ze een week lang nie meer kan zitten zonder "auw" te zeggen
pi_9686307
Goed vandaag ga ik stukken overnemen over het beheersen van de ejaculatie bij de man(oa dus technieken om het zaad binnen te houden, niet het klaarkomen te stoppen, maar alleen het zaad).

Goed daar gaan we

Beheersing van de ejaculatie.

Het beheersen van de ejaculatie is niet simpelweg het stoppen van de ejaculatie, hoewel dat een belangerijk aspect ervan is.
Het gaat erom dat een man zijn ching of sexuele energie transformeert en in zijn lichaam laat circuleren, zodat hij lichamelijk en spiritueel gevoed wordt.
Wanneer hij de energiestromen in zijn lichaam voelt, kan hij die langs zijn ruggegraat vanuit zijn geslachtsstreek omhoog laten gaan en uit de voorzijde van zijn lichaam "duwen" om tijdens het liefdesspel de energie te laten circuleren tussen hemzelf en zijn partner.
Zo word een energiekringloop gecreeerd waarin de negatieve en positieve krachten, yin en yang, worden uitgewisseld en individuele mensen een zijn in perfecte balans en harmonie.

Een ander voordeel van het tegenhouden van de ejaculatie is dat een man wanneer hij zijn sexuele vloeistoffen binnenhoudt en opneemt in zijn lichaam, zijn sexuele identiteit vasthoudt en intensiveert.
Als dit gebeurt, zal hij een groter en langduriger verlangen naar zijn partner ervaren en ontstaat er meer intimiteit.
Dit zorgt weer voor een verhoogde intensiteit van het genot, voor versterking van de gezondheid en een spirituele groei.
Als u deze uitwerkingen wilt voelen, zult u het moeten proberen.

Hoe een man zijn ejaculatie zou kunnen leren beheersen, is afhankelijk van zijn leeftijd, gezondheid en levensstijl.
Vermenigvuldig uw leeftijd met 2 en deel het getal door 10.
Als u bv 30 jaar bent, rekent u als volgt: 30*2:10=6.
Dit is het minimun aantal dagen tussen 2 ejaculatie's; zo behoudt u uw levenskracht zonder dat uw sexleven erdoor word beperkt.

Als u meer gevoel ontwikkelt voor uw eigen energie en uw persoonlijke behoeften, kunt u w eigen ritme bepalen.
Door beheersing van de ejaculatie en het stimuleren van de energiestroom zult u merken dat uw lichaam krachtiger word en meer openstaat voor ervaringen.
Bovendien kunt u met een langer liefdesspel beter aan de verlangens van een vrouw beantwoorden- het sexueel bevredigen van de vrouw is een belangerijk aspect van de tao van liefde.

Zo de technieken zet ik in een nieuw berichtje hieronder, anders worden het zulke lappen tekst...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9687042
erodome
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_9687092
Technieken om het zaad binnen te houden.

Er zijn verschillende methoden en technieken om de ejaculatie te beheersen, het zaad vast te houden en sexuele energie op te bouwen.
Deze kunnen u hepen om het liefdesspel te verlengen door u ejaculatie uit te stellen.
Als u er bedreven in raakt kunt u orgasmen hebben die voelen als een lange reeks langzame, aangename golven en een stroom van energie- zonder te ejaculeren.

De basistechnieken kunt u afzonderlijk of in combinatie gebruiken, afhankelijk van uw individuele behoeften en mogelijkheden.
Als u prostaatproblemen hebt, moet u eerst een arts raadplegen voordat u oefeningen gaat doen om zaad binnen te houden.

Ademen en stoten

Een van de fysiologische effecten die worden geassocieerd met ejaculatie is een versnelling van de hartslag.
Als u uw hartslag dicht bij normaal kunt houden tijdens de geslachtsdaad, zult u de neiging om te ejaculeren kunnen beheersen.

Een goede manier om uw hartslag te reguleren wanneer u de liefde bedrijft, is door diep en ritmisch adem te halen, waardoor u vermijdt dat uw hartstocht met u op de loop gaat.
Adembeheersing is nog effectiever als u deze techniek combineert met het frequente gebruik van mula bandha, een ademtechniek waarbij de anale sluitspier word samengetrokken.

U kunt uw adembeheersing nog effectiever maken door deze te combineren met de beheersing van uw stoten.
Een kenmerk van de mannelijke ejaculatie is dat de snelheid en de diepte van de stoten toenemen als de ejaculatie nadert.
Wanneer u voelt dat de ejaculatie zich bijna aandient, kunt u beter langzaam en ondiep stoten.
Deze manier van stoten heeft het bijkomende voordeel dat u zo kunt bewegen dat het wat minder gevoelige bovenste oppervlak van uw penis de meeste wrijving ondervindt.
Houd contact met de zeer gevoelige clitoris van uw partner, zodat u haar opwinding vergroot en die van uzelf vermindert.

Als het ondiepe stoten de neiging tot ejaculatie onvoldoende onderdrukt, kunt u uw penis gedeeltelijk of geheel terugtrekken totdat de opwinding enigzins gezakt is.
Blijf uw partner met de hand prikkelen tot u de geslachtsdaad kunt hervatten.

Druk- of knijptechniek

Een traditionele taoistische methode is het gelijktijdig samentrekken van de pc-spier en de anale sluitspier.
Als dit u niet lukt kunt u proberen de wijsvinger en de middelvinger van 1 hand tegen het perineum te drukken, op het punt dat halverwege tussen de anus en het scrotum ligt(zoek dit punt voordat je de techniek toepast).
Dit voorkomt dat sperma de urinebuis ingaat, zodat er geen zaadlozing plaatsvind.

Ok als aanvulling zet ik er een paar stukje over ademhaling en bandha's(mula bandha dan er zijn er 3, maar ik beperk me tot deze) bij, dit worden kleine stukjes om even duidelijk te maken wat het is, dus niet zo letterlijk overgenomen(ja toch wel, maar dan net wat anders, een beetje van mij een beetje van maggie, oh nee caroline... ).

Voor een goede ademhaling moet je wat basisdingen weten en doen.......

Je ademd altijd door je neus in, uitademen verschilt een beetje van oefening tot oefening, maar mag door neus en door mond.
Bij sex adem in en uit door je neus(foutje is echt niet erg).

In gecontroleerde ademhaling gebruiken we de techniek die je als baby ook gebruikte.
Niet gewoon vast aan elkaar ademen, volwassen mensen ademen in/uit in/uit, baby's ademen in-pauze-uit-pauze-in-pauze-uit enz. enz. enz.

Er zijn verschillende ritme's beschreven, dit boek wat ik hier gebruik gaat uit van de verhouding 1:4:2(oftwel in 1 tel inademen, 4 tellen vasthouden, in 2 tellen uitademen).
2 andere boeken gaan uit van 2:4:2.

Het maakt niet zoveel uit, hoe lang een tel duurt ligt toch aan het persoon zelf.
Belangerijk om te weten is dat het niet onprettig moet zijn, als je het gevoel hebt dat je blauw aanloopt van een zuurstoftekort is niet ok

Vind zelf een ritme wat lekker voelt.

Goed de mula bandha...

De mula bandha voorkomt dat apana(een van de levensenergieen) aan het onderlichaam worden onttrokken.
Daarnaast word het basischakra gestimuleerd en maakt de bandha het tegenhouden van de ejaculatie gemakkelijker.

Voer de mula bandha als volgt uit: span uw anale sluitspier en dan uw buikspieren.
Houdt na het inademen uw adem vast.

Goed aanvulling van mij hierop, hou je adem dus zo lang mogelijk vast(niet blauw aanlopen!!!), geloof me dit is makkelijker gezegd als gedaan als je niet gewend bent je spieren daar aan te spannen en tegelijk niet te ademen...
Ik ken dit systeem vooral erg goed van de reiki-inwijdingen.....
Met de inwijdingen is het al verdomde lastig om het vol te houden, laat staan tijdens de sex....

Oefen dit dus....

Van daar uit kan ik hier ook een hele leuke aanvulling geven.
Houdt het puntje van je tong net achter je tanden tegen je verhemelte, dan laat je de energie nog verder doorstromen....

Ok dit was het voor deze keer..........

pi_9716802
je gaat snel...
gelukkig hoeft het niet voor 5 uur vanmiddag 'klaar' te zijn
  vrijdag 11 april 2003 @ 13:06:35 #36
48651 RJensen
Ik geef hem door....
pi_9717185
Toevallig vanochtend deze twee boeken gekocht :
-Het Multi-orgastische paar
-De Tantra Visie, Leven in heelheid

Lijkt me leuk om samen met m'n vriendin mee te beginnen, helemaal als ik die text van jou al zo lees..
Zal vast beginnen met jouw oefeningen, heb ik vast een voorsprongetje

Mexico met de dobbels!!
pi_9787826
Een ergg interessant topic. Ik lees het met veel plezier!!
Erodome
Ik wacht met smart op een volgende update!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:12:53 #38
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10700258
He dit topic ontdek ik nu pas (weet het ben erg traag van begrip) maar ik moet zeggen dat ik het met heel plezier heb gelezen. Komen er nog meer wijze lessen of moet ik (ben ik wel van plan overigens) me toch maar zelf in de boeken verdiepen om tot hogere wijsheden te komen. (ik weet het, het is laat, ik begin zweverig te klinken) Maar top dat je het met ons wil delen, klinkt interessant (die lijst van mij wordt alsmaar langer geloof ik)
I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
pi_10700827
^O^in een woord geweldig, ik ben wachtende op het vervolg^O^

erodrome ruled het seksualiteitforum

I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 09:54:31 #40
35548 robbiesheuvel
Toight like a tiger..
pi_10703858
Aan mensen als Erodome hebben we iets hier in Seksualiteit!
Geen kansloze onzin-topics maar echte educatieve leuke discussies, ik denk dat een hoop mensen hier op Fok! wat aan deze tips hebben..
Thanx Erodome
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:01:29 #41
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10706645
Een orgasme opwekken zonder te bewegen? (op gedachten dus)
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:04:30 #42
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10706708
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef DemonRage het volgende:
Een orgasme opwekken zonder te bewegen? (op gedachten dus)
Nee door alleen de spieren in de kruis-streek te spannen en ontspannen. Er word dus wel een beetje bewogen, maar niet zoveel als normaal.

Overigens wel handig als je bed enorm kraakt bedenk ik me net.

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
pi_10706927
weetje wat ik erg grappig vind (eigenlijk niet) is het stukje om te berekenen hoeveel zaadlozingen een man mag hebben...
quote:
Hoe een man zijn ejaculatie zou kunnen leren beheersen, is afhankelijk van zijn leeftijd, gezondheid en levensstijl.
Vermenigvuldig uw leeftijd met 2 en deel het getal door 10.
Als u bv 30 jaar bent, rekent u als volgt: 30*2:10=6.
Dit is het minimun aantal dagen tussen 2 ejaculatie's; zo behoudt u uw levenskracht zonder dat uw sexleven erdoor word beperkt.
dus jochies van 16 ruk nog lekker door nu het nog kan!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:48:47 #44
37769 erodome
Zweefteef
pi_10709033
Tnxx voor de complimentjes, maar ik typ het ook gewoon maar over hoor, dus het is geen enkele moeite...

Ik zal van de week eens zien wat ik nog meer kan overtypen vanuit tantra, zijn er verzoeken?

dinsdag 27 mei 2003 @ 13:53:29 #45
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10709161
Ik heb geen enkel idee wat er allemaal mogelijk is, dus verras ons aangenaam zou ik zeggen.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 16:46:42 #46
12569 Sony
Just me!
pi_10713646
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:04 schreef Kluk_Kluk het volgende:

[..]

Nee door alleen de spieren in de kruis-streek te spannen en ontspannen. Er word dus wel een beetje bewogen, maar niet zoveel als normaal.

Overigens wel handig als je bed enorm kraakt bedenk ik me net.

Bijna helemaal goed.... om precies te zijn lijkt het ' van buiten af' of er inderdaad helemaal niet wordt bewogen.
Doordat alleen de spieren aan- en ontspannen worden voelt dit anders dan je 'normaal' kent; echter ik vind dit best wel intens.

Mijn vriendin is hier best wel goed in, maar heeft op een gegeven moment niet meer het geduld (lees; wordt zelf te opgewonden ) om hiermee door te gaan en gaat toch weer bewegen.

Mijn vorige vriendin was echt in staat om mij op die manier klaar te laten komen. We hebben wel eens op een feestje met een hoop lui in 1 ruimte en enkel aan mijn adem halen had men ietts kunnen merken, maar verder toch echt niets

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  dinsdag 27 mei 2003 @ 16:49:43 #47
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10713721
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:46 schreef Sony het volgende:

[..]

Bijna helemaal goed.... om precies te zijn lijkt het ' van buiten af' of er inderdaad helemaal niet wordt bewogen.
Doordat alleen de spieren aan- en ontspannen worden voelt dit anders dan je 'normaal' kent; echter ik vind dit best wel intens.

Mijn vriendin is hier best wel goed in, maar heeft op een gegeven moment niet meer het geduld (lees; wordt zelf te opgewonden ) om hiermee door te gaan en gaat toch weer bewegen.

Mijn vorige vriendin was echt in staat om mij op die manier klaar te laten komen. We hebben wel eens op een feestje met een hoop lui in 1 ruimte en enkel aan mijn adem halen had men ietts kunnen merken, maar verder toch echt niets

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat van achter de PC zitten de jeugd niks leert

Ik moet zeggen dat ik hier toch uitermate veel van opsteek. Wel cool dat ik er zo dichtbij zat. Met andere woorden, goede uitleg dus

dinsdag 27 mei 2003 @ 16:59:52 #48
12569 Sony
Just me!
pi_10713980
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:49 schreef Kluk_Kluk het volgende:

[..]

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat van achter de PC zitten de jeugd niks leert

Ik moet zeggen dat ik hier toch uitermate veel van opsteek. Wel cool dat ik er zo dichtbij zat. Met andere woorden, goede uitleg dus

[fluitermodus]
Moet je nagaan wat je van praktijkoefening zou opsteken
[/fluitermodus]
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  dinsdag 27 mei 2003 @ 20:26:13 #49
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10718064
Trust me, ik denk dat dat nog wel gaat komen. Heb het net aan mijn vriendin laten lezen en die vind het ook zeeeeer interessant.
pi_11189494
*schop*

wij wachten met spanning op een vervolg.
aangezien dit we zeer interrusante kost is.

verlicht ons

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')