quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zaten denk ik geen scenes in van 30 minuten over koeien in de modder. En ik bleef kijken.
Het mooie er van is wel dat ik nog meer geduld heb gekweekt. Soort bizar leermoment.quote:
Welke film was dat dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mooie er van is wel dat ik nog meer geduld heb gekweekt. Soort bizar leermoment.
Nu wil ik die zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0111341/
Dat trek je niet. Echt niet. Pure ellende. Niet doen. Alles staat stil.quote:
Doe ik ook altijd, ook al zie je binnen 5 minuten slechte film, stug blijven kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat trek je niet. Echt niet. Pure ellende. Niet doen. Alles staat stil.
Maar achteraf dank ik m'n debiliteit om stug door te kijken.
Ja, maar bij dit. Echt anders. Raaaaaaaaaaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, ook al zie je binnen 5 minuten slechte film, stug blijven kijken
heheheh ja, ik zag t ineens voorbijkomenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:23 schreef Kally het volgende:
Ik kom niet meer bij, Gomi raakt verstrikt in een mannen praatje op mijn FB
200 reacties ofzo hahahahaha
Ik zit te gieren hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:26 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheh ja, ik zag t ineens voorbijkomen
Ging nergens over ook, was gewoon domme meisjes die gek doen haha, en Gomi er even tussenquote:
Nu wel jaquote:
Oh hoiquote:
Dat kan nie, want ik was er niequote:Op zondag 26 augustus 2012 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Verjaardagje was leukkkk, allemaal weer wilde plannen opgedaan met mn chickies... nu nog verwezenlijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een tattoo hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |