Ah, heb ik nog nooit gezien. Effe googlen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
As it is in heaven. (Så som i himmelen)
En dicht daarbij: Departures (Okuribito)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, heb ik nog nooit gezien. Effe googlen.
Ik verwachtte er weinig van, heb het in 3D gekeken in de bioscoop en vond het echt prachtig, mede dankzij de 3D ervaring. Het is niet een film die ik hier thuis snel op dvd zou kijken maar vond het ook zeker geen slechte film.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Voor de zoveelste keer Avatar aan het kijken, geen idee wat jullie vinden maar in mijn omgeving wordt die film nogal verguisd. Het is mijn guilty pleasure
Doen ja! (en Desie)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Die ken ik ook niet.Die lijkt (hihi, woordgrapje) me ook wel wat, ga ik ook eens binnenhengelen.
quote:
Ik heb het niet zo op 3D, maar gewoon in 2D op blu-ray vind ik het er ook al schitterend uitzienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte er weinig van, heb het in 3D gekeken in de bioscoop en vond het echt prachtig, mede dankzij de 3D ervaring. Het is niet een film die ik hier thuis snel op dvd zou kijken maar vond het ook zeker geen slechte film.
Ik heb het nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Voor de zoveelste keer Avatar aan het kijken, geen idee wat jullie vinden maar in mijn omgeving wordt die film nogal verguisd. Het is mijn guilty pleasure
Zoiets, aangezien de camera aan stond een homo erectus met jackass aspiraties waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin om vanaf z'n dak bovenop z'n auto te springen?
Ik heb hem pas nog met de jongens gekeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dus ook niet, maar is wel een zit, en niet echt heel spannend, maar wel erg mooi en goed gespeeld, typisch BBCquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien. Moet eigenlijk wel hè.
Ik ook The Stand, al was het boek zoveel beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb eens een film van 8 uur gezien, qua geduld kan ik alles aan.
The Stand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook The Stand, al was het boek zoveel beter
Zaten denk ik geen scenes in van 30 minuten over koeien in de modder. En ik bleef kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook The Stand, al was het boek zoveel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |