Ook voor jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zag dat ie er op was ja. Ik moet nog even kijken welke films ik kan vinden. Denk dat deze het wordt: http://www.imdb.com/title/tt0418455/ (Adams Apples, 2005)
En Kal![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zag dat ie er op was ja. Ik moet nog even kijken welke films ik kan vinden. Denk dat deze het wordt: http://www.imdb.com/title/tt0418455/ (Adams Apples, 2005)
En Kal![]()
twitter:ymkethemovement twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 21:10:32Wat deed jij toen je hoorde dat Neil Armstrong (ruimtevaart legende) overleden was: sterren springen kijken... reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
Sterren Springen is nog slechter dan gedacht____!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
twitter:ymkethemovement twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 21:10:32Wat deed jij toen je hoorde dat Neil Armstrong (ruimtevaart legende) overleden was: sterren springen kijken... reageer retweet
Ja, die zit bij m'n top 20 aan favoriete films. Moet je absoluut zien, geniale film.quote:
Heb 'm ook gezien, erg mooie film. Ik heb nog een andere soortgelijke Dogme film gezien maar ik kan niet op de naam komen. Of ik heb Festen gewoon twee keer gezien, dat kan ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die zit bij m'n top 20 aan favoriete films. Moet je absoluut zien, geniale film.
Haha. Ik zit ook te denken. Maar er komt zo niets in de buurt. De Skandi hoek is sterk, Submarino vond ik bijvoorbeeld ook erg goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb 'm ook gezien, erg mooie film. Ik heb nog een andere soortgelijke Dogme film gezien maar ik kan niet op de naam komen. Of ik heb Festen gewoon twee keer gezien, dat kan ook.
Je begon een jaar of wat geleden als compleet filmgroentje en nu ben je gewoon een Rene Mioch in de dop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Ik zit ook te denken. Maar er komt zo niets in de buurt. De Skandi hoek is sterk, Submarino vond ik bijvoorbeeld ook erg goed.
Ja, het is echt een enorme metamorfose.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Je begon een jaar of wat geleden als compleet filmgroentje en nu ben je gewoon een Rene Mioch in de dop.
De Twilight reeks, wat een diepgang, wat een karakterontwikkeling, wat een acteertalent!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Da's mooi toch!Is er een bepaalde stijl die je het liefste ziet?
Ja, drama is mijn favoriete genre. Die komen als ik mijn kijklijst afga ook het meest aan bod. Maar een romantische film met een goed verhaal vind ik ook heerlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Da's mooi toch!Is er een bepaalde stijl die je het liefste ziet?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Twilight reeks, wat een diepgang, wat een karakterontwikkeling, wat een acteertalent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wat is je numero uno van dit moment?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, drama is mijn favoriete genre. Die komen als ik mijn kijklijst afga ook het meest aan bod. Maar een romantische film met een goed verhaal vind ik ook heerlijk.
Hoe bedoel je 'van dit moment'?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is je numero uno van dit moment?
Ik bedoel van de films die je tot nu toe hebt gezien.quote:
Is 't zo erg? Ik zou zelf daardoor de film op den duur uitzetten omdat ik me er zo aan erger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nu de Bende van Oss aan het kijken, het Brabants van de niet Brabantse acteurs is hilarisch.
As it is in heaven. (Så som i himmelen)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel van de films die je tot nu toe hebt gezien.
De minde nie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nu de Bende van Oss aan het kijken, het Brabants van de niet Brabantse acteurs is hilarisch.
Het stoort niet echt, het zijn ook maar een paar niet Brabanders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel van de films die je tot nu toe hebt gezien.
[..]
Is 't zo erg? Ik zou zelf daardoor de film op den duur uitzetten omdat ik me er zo aan erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |