Station, 013 en de Pathequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik ken Tilburg totaal niet, qua indeling. Ik weet waar het station is, de 013, de Bershka en de Fontys. Prioriteiten.
Da's alles dat je moet weten. En de Saturn. En de Schouwburg. De goeie café's enzulks moet je maar aan hippe mensen vragen, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik ken Tilburg totaal niet, qua indeling. Ik weet waar het station is, de 013, de Bershka en de Fontys. Prioriteiten.
Kensington, ook al lang niks van gehoord, jeetje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan ook naar een gratis festival in Maassluis gaan met Kensington, maar meh
Grolschplopper Christonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
En die faal band van die Idols kandidaat, Rigby.
Ik ben wel eens in de Little Devil geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's alles dat je moet weten. En de Saturn. En de Schouwburg. De goeie café's enzulks moet je maar aan hippe mensen vragen, daar kan ik je niet mee helpen.
Oh god ja, hij staat nu toch z'n praatje te doen ergensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan lach ik Amerikanen uit omdat ze Romney hebben maar dan denk ik aan Wilders.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god ja, hij staat nu toch z'n praatje te doen ergens![]()
Gelukkig hebben de Amerikanen ook Palin, en McCain, en Paul Ryan, Todd Akin, etc
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader: Grenst Denemarken niet aan Nederland?
Niet echt nee. Vanaf de meeste plaatsen in Nederland zul je eerder in Oostenrijk zijn dan in Denemarken denk ik zo. Misschien is van hier Tsjechië zelfs nog sneller te bereiken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Nee"
"Ook niet een klein beetje?"
Kloontje het reuzenkindquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:12 schreef iBenny het volgende:
Die reclame van "Achter gesloten deuren" op Net5__!
Een van die mensen uit die reclame is de actrice die een nier 'nodig had' in de niershow van BNN! Fake
Zaten wel een paar aardige kandidaten tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, m'n vriend is alweer naar huis. Kon mijn biertempo blijkbaar niet volgen. Beetje laat, nu heb ik The Voice gemist...
ook al personen die je in de battle hebt gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaten wel een paar aardige kandidaten tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |