quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet wat die man zong toen hij de boel inpakte
Ik zit vol met ideetjes en in de crea flowquote:
Ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, we hebben Bella echt nodig als MP.
quote:
Ik heb nu door Axe shock showergel een Dampo-gevoel in mijn kont.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu door Axe shock showergel een Dampo-gevoel in mijn kont.
Tot zover.
Brieven, oude vaandels, documentatie, dus weten we nog niksquote:
Frisse bips.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu door Axe shock showergel een Dampo-gevoel in mijn kont.
Tot zover.
''Mette had vanmorgen een rok aan die niet tot haar enkels kwam!!!!!!!!!!!!!!''quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Brieven, oude vaandels, documentatie, dus weten we nog niks
Maar ik hoop stiekem op historische roddels
Nee maar over het Koningshuis ofzo, er zat een koninklijk vaandel bij, dat Harry en die andere blijken af te stammen van Noren ipv Engelsen ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Mette had vanmorgen een rok aan die niet tot haar enkels kwam!!!!!!!!!!!!!!''
Dan moet je dat erut gooien door dingen te gaan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit vol met ideetjes en in de crea flow
Ja heel graag, maar weer teveel gedaan, mijn handen gaan weer eens tegenstribbelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je dat erut gooien door dingen te gaan doen
Ooh dat zou wel vet zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar over het Koningshuis ofzo, er zat een koninklijk vaandel bij, dat Harry en die andere blijken af te stammen van Noren ipv Engelsen ofzo
Hmmmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heel graag, maar weer teveel gedaan, mijn handen gaan weer eens tegenstribbelen.
Ok, met je wiebelass op de bank dan. Relax!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heel graag, maar weer teveel gedaan, mijn handen gaan weer eens tegenstribbelen.
Geen idee, begin pas maandag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Bos81 het volgende:
Bella ik zag net op omroep Brabant een stukje over de lerarenopleidingen van de FOntys. Bestaat nu 100 jaar daar? Iets gemerkt van de festiviteiten. (mijn broer zag ik net wel in beeld lopen overigens)
Joaah.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)en.aspx&action=mediaquote:
Jij daar ook op gezeten?quote:
Nee, maar gewoon, epische stad met epische mensen. Een vriendin van me werkt er maar niet op 'jouw' afdeling volgens mij (je zit in Stappegoor neem ik aan?).quote:
Ooh het lijkt me een heel mooie stad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon, epische stad met epische mensen. Een vriendin van me werkt er maar niet op 'jouw' afdeling volgens mij (je zit in Stappegoor neem ik aan?).
Mooi is het niet hoor, maar wel heel veel studenten, veel verschillende, internationaal, lekker veel drama-queens van de Fontys Hogeschool voor de Kunsten erbij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ooh het lijkt me een heel mooie stad.
En ja.
Die drama queen types ben ik volgens mij al eens tegengekomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi is het niet hoor, maar wel heel veel studenten, veel verschillende, internationaal, lekker veel drama-queens van de Fontys Hogeschool voor de Kunsten erbij.Niet dat ik er veel mee te maken heb want ik ben een oud wief maar ik hoor ze iedere donderdagavond voorbijfietsen om 3 uur 's nachts, dronken lorren.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk hoeveel lelijke mensen er op een vierkante meter te zien zijn.
Niemand kan queenen in drama zoals jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
Al kan ik zelf natuurlijk ook een dramakwien zijn.
In december is op de laatste dag voor de kerstvakantie 's avonds/'s nachts altijd de Nacht van de Muziek op 't Fontys, dan voeren alle studenten korte stukjes uit. Zowel klassiek als pop als rock als musical. Echt geweldig is dat, en dan zie je ze een jaar later in grote producties, of op tv. Aanrader!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die drama queen types ben ik volgens mij al eens tegengekomen.
Wat gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
In december is op de laatste dag voor de kerstvakantie 's avonds/'s nachts altijd de Nacht van de Muziek op 't Fontys, dan voeren alle studenten korte stukjes uit. Zowel klassiek als pop als rock als musical. Echt geweldig is dat, en dan zie je ze een jaar later in grote producties, of op tv. Aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |