Ford ja, geen falconquote:
................nee, mag hem met deze benaming niet goedrekenenquote:
Deze laat ik aan mij voorbij gaan, ben slecht met amerikanen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Merk, type en eigenaar.
Bernhard is goed. (ik dacht, ik doe gewoon een auto uit de jaren 30, die kent Charged niet)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef Charged het volgende:
hmm...eigenaar weet ik,type niet meer
Bernhard?
da fuck,nou moet ik em weten ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bernhard is goed. (ik dacht, ik doe gewoon een auto uit de jaren 30, die kent Charged niet)
Charged weet (bijna) alles. PTA'er in hart en nieren enzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bernhard is goed. (ik dacht, ik doe gewoon een auto uit de jaren 30, die kent Charged niet)
I wish,maar helaas nee..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Charged weet (bijna) alles. PTA'er in hart en nieren enzo.
Neh,chuck en bmw/volvo topic..sommige jongens daar..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee joh? Damn...nu valt mijn theorie als een kaartenhuis inelkaar.
Roadster?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er mist nog iets essentieels.
de letters ..let achter cabrio?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er mist nog iets essentieels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |