Ik heb een standpunt, ik ben tegen alles. Vooral tegen de SP.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
VVD stemmen die gaan dat oplossen
En je baan opzeggen want jij houdt die bankensector in stand. Tijd dat je een standpunt inneemt.

Zeg je baan op. Laat je haar groeien en ga thuis zitten en schuttersbier drinkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een standpunt, ik ben tegen alles. Vooral tegen de SP.

Klinkt niet heel geloofwaardig met je rode UI en het feit dat je in een PvdA bolwerk woont en daar nog trots op bent ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:

En me nog minder vaak douchen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je baan op. Laat je haar groeien en ga thuis zitten en schuttersbier drinken

Aleid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet heel geloofwaardig met je rode UI en het feit dat je in een PvdA bolwerk woont en daar nog trots op bent ook.
 Vergeet niet dat GL hier ook heel groot is.
 Vergeet niet dat GL hier ook heel groot is.  

Wat is jouw 'levenservaring'?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Aleid.Vergeet niet dat GL hier ook heel groot is.
Studenten zonder levenservaring.
Problemen oplossen met kopjes thee.

Goeie!quote:

Allebei Utrecht.quote:

Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]

Waar was je nou gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.
 .
.

Oh jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je wou niet zeggen waar je werkt weet je nog?
 .
.

Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.quote:

quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.

nou ja ik bedoelde een gewoon contractquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?
In welke branche zit je?

Hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands, gevolgd door 2 dagen werken, toen 1 dag ziekteverlof vanwege dokterbezoek omdat de hele linkerkant zeer deed. Oh ja, en toen weekend.
Jij?

Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien een baan vinden niet lukte dacht ik met een extra vak aantrekkelijker te worden dus vandaar de extra studie

Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he

ik heb geen idee mbt welk vak/studie/werk enzo. Maarja alles wat je kan doen is mooi meegenomen natuurlijk. Maar het geeft weinig garanties voor eventuele andere banen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen

ik vind het echt leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |