Ik heb beide verkort gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoorquote:
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoor![]()
Dragqueen wisdom
Ja, ik ben de komo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?
ik heb 5 jaar gedaan over mijn bachelor (naja 4 en een maand of 8) 3 over mijn master en ii begin nu aan mijn tweede bachelor en die hoop ik in 2 jaar te doen ipv 4quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Heel lang alleen studeren vind ik ook niet het allerhandigste, in het eerste jaar dat je werkt leer je ook weer heel veel en je moet uitkijken dat je niet te ver bij de beroepspraktijk vandaan glijdt. Bovendien getuigt het soms van uitstelgedrag. Verschilt uiteraard wel per studie
Als ik iemand aanneem vind ik het een pre als ie een diploma heeft, maar niet per se dat ie 10 jaar gestudeerd heeft.
In de huidige arbeidsmarkt zoeken naar een vast contract is vragen om teleurstelling. de meeste werkgevers zullen de regels mbt tijdelijke contracten maximaal benutten voor ze over gaan tot een vast contract. Als ze dat laatste al doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Jawel hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
Een vast contract krijg je tegenwoordig toch echt nergens meer.
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
Jawel hoor
Voor wat het waard is die schijnzekerheid
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
So true. Afgezien van de proeftijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
Dit artikel hebben wij op de zaak ook besproken en met een redelijk simpele telsom naar het land der fabelen verwezen. 2000 is echt een onmogelijk cijfer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.html
Dat zeg ik. Bijna niet meer.
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Een verrassing per dag, die joviale jongens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Banken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een verrassing per dag, die joviale jongens.
VVD stemmen die gaan dat oplossenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |