Ook als mijn werk betaalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Dat kan nog wel een jaar of 2 wachten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.quote:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
Uiteraard, een boete is namelijk exact hetzelfde als collegegeld betalen. Je moet es weten wat ik verdien aan het opgeven van mijn boetes van het CJIB. Goudmijntje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.
Vraag me af of ik straks ook 2/3e van de langstudeerboete terug krijg :'D
Ik dacht al... Als mijn werk het niet betaalt wordt het een lange-termijnplan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?
Je kan elke dag met de LOI beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, allebei waardeloos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Inschrijving voor deze sluit 1 september. En het is geen LOIquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, je hoeft geen eens te zeggen waar je die gehaald hebt. En ze moeten aan dezelfde voorwaarde voldoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Of jij neemt een omwegquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
Oke, ik zie het wel. Ik verwacht niet zo snel een beslissingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij sluit mij de inschrijving ook 1 sept maar ze beginnen toch echt vandaag
ik lekker niet ivm vrijstelling
niet dat je mega veel mist hoor maar ik hoop dat je werkgever snel beslist
vooral om omdat op 1 sept alles rond moet zijn (hier iig) lever je de papieren etc de 30ste in bijvoorbeeld dan ben je waarschijnlijk te laat en dan krijg je (bij ons in ieder geval) een boete van 250 euro
Veel te kort!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |