Daar gaat het niet om. Vraah me af waarom mannen op die manier aandacht zoeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef Lemar het volgende:
Verkapt-kijk-mij-is-lekker-zijn-want-automobilisten-toeteren-naar-mij-topic.
Je fietst zeker met je halve kont open?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Vraah me af waarom mannen op die manier aandacht zoeken.
"Hey psstt.. Meisje!" Hoor je niet vanuit de vrachtwagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha wat denk jezelf! Nee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je fietst zeker met je halve kont open?
Hoe anders vanuit een auto/vrachtwagen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ja. En ja, vrouwen hebben ook naar mij getoeterd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Danielle83 het volgende:
Maar aangezien er vooral mannen reageren. Heeft er ooit een vrouw voor je getoeterd? Mannen doen dit soort dingen toch veel sneller ofzo.
- Nee -quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
Als jij niet zo'n arrogante-look foto in je fobo had staan had ik je antwoord gegeven.
Mannen zijn jagers, duh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Danielle83 het volgende:
Maar aangezien er vooral mannen reageren. Heeft er ooit een vrouw voor je getoeterd? Mannen doen dit soort dingen toch veel sneller ofzo.
Niet met psst meisje meisjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe word je dan het liefst aangesproken op straat TS?
Waaruit is dat duidelijk? Jammer dat je gelijk conclusies trekt. Ik vraag me alleen af waarom mannen en nee niet allemaal op die manier aandacht vragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:42 schreef mega-worstje het volgende:
Flikker toch op zeg. Ten eerste geniet jij van die aandacht das wel duidelijk en ten tweede lok je t wss ook zelf uit. En dat t nou vandaag voor de eerste keer in je leven gebeurde betekend niet nat je een topic moet maken over je o zo grote prestatie want de kans is groot dat t niet eens voor jou was. Was t wel voor jou ben je wss gewoon een gevaar op de weg.
Groet.
Lusten voor het oog willen nog weleens de aanleiding zijn tot gevaren op de weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Jellereppe het volgende:
Moeilijk oordelen wat er aan het handje is. Nooit vernomen dat mannen naar vrouwen toeteren tijdens het rijden. Misschien ben je een lust voor het oog of een gevaar op de weg.
Haha, dat wil wel eens de aandacht trekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lusten voor het oog willen nog weleens de aanleiding zijn tot gevaren op de weg.
Haha, trekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, dat wil wel eens de aandacht trekken.
Mocht ik je de volgende keer zien lopen/fietsen snij ik je af met mijn auto, stap verwilderd uit en vraag:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Niet met psst meisje meisjeMaar al vraag je hoe is het. Keihard toeteren is gaar.
Tja, vrouwen en het verkeer. Ik blijf erbij dat het een 'ietswat' ongelukkige combinatie is. Als je loopt langs de weg, dan nemen ze niet eens een beetje afstand van je door wat naar rechts te gaan rijden, maar rijden je bijna van de sokken. In tegenstelling tot wat veel mannelijke bestuurders automatisch doen als ze je zien lopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:49 schreef DeRakker. het volgende:
Mannen toeteren alleen voor de veiligheid in het verkeer, vrouwen snappen dit alleen niet en denken dat het om aandacht vragen is.
Dit brengt gevaarlijke situaties met zich mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |