haten op citoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De CITO-toets heeft inderdaad wel wat weg van een intelligentietest maar dat is het volgens mij niet. Evenmin is het zo dat je je perfect kunt voorbereiden op die CITO-toets.
Persoonlijk vind ik het een monster wat we het best zo snel mogelijk afschaffen. Ik ben er van overtuigd dat er veel betere toetsen mogelijk zijn dan die van het CITO. Laat de middelbare scholen maar eens toetsen ontwikkelen die puur dat testen wat zij belangrijk vinden in het kader van de aansluiting van de lagere schoon op de middelbare school.
Ik had als enige van mijn klas 550 en een VWO advies, de nummer 2 had een score van 542. oid Als ik die mensen van toen nu spreek besef ik me dat ze ook echt gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haten op cito
zeker geen 550 kunnen halen
Toevallig haalde ik wel 550. Het is gewoon een slechte test. Ik heb dat elders op dit forum al uitgebreid toegelicht.quote:haten op cito
zeker geen 550 kunnen halen
Ondanks dat je teksten altijd wel uitgebreid zijn moet ik wel toegeven dat je wel vaak offtopic gaat. TS vraagt slechts om een manier om zijn score te achterhalen op een officieel papiertje, jij brengt het tot het afschaffen van de CITO-toetsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om hier iets te lezen of om te reageren. Als het je niet bevalt blijf dan gewoon weg, kindje.
Alle schriftelijke testen zijn slecht. Maar het blijft een handig middel voor het geval dat de school havo adviseert, maar je cito score genoeg is voor de vwo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Toevallig haalde ik wel 550. Het is gewoon een slechte test. Ik heb dat elders op dit forum al uitgebreid toegelicht.
Geen schriftelijke test is volmaakt maar met de CITO-toets is wel heel erg veel mis. Ik durf rustig te stellen dat het de slechtste toets in Nederland is. Dat blijkt ook mede uit de vele leerlingen die te laag en te hoog worden ingeschat, dus het grote aantal leerlingen wat afzakt van het VWO naar het VMBO en vice versa.quote:Alle schriftelijke testen zijn slecht. Maar het blijft een handig middel voor het geval dat de school havo adviseert, maar je cito score genoeg is voor de vwo.
Tuinworm meldde hier dat de CITO-toets naar zijn indruk een intelligentietest is, daar haakte ik op in aangezien het noch een pure intelligentietest noch een pure vaardigheden- en kennistest is.quote:Ondanks dat je teksten altijd wel uitgebreid zijn moet ik wel toegeven dat je wel vaak offtopic gaat. TS vraagt slechts om een manier om zijn score te achterhalen op een officieel papiertje, jij brengt het tot het afschaffen van de CITO-toets
Heh wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb ooit iets gezegd wat Spijerbroek niet beviel, sinds die tijd vindt hij het leuk om soms wat te zeiken op mij, meer moet je daar echt niet achter zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |