Eerst maar eens heel goed oefenen in PvE voordat ik m'n vingers ga branden aan PvP. Ik vind de besturing niet echt intuïtief werken, dus daar zal ik heel erg aan moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Ben ik de enige die Guild Wars 2 hoofdzakelijk voor de PvE eerst gaat spelen?
Dat PvP boeit me nog niet zo erg,
Op welk niveau heb je gespeeld dan ? RA klikkend gaat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben in het klikken getrained, zelfs met PvP gaat het goed
8 zat ver weg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef AMDB het volgende:
Als ik dingen klik dan zijn het dingen als ressurrect e.d., maar daar is nu geen skill meer voor.
Omdat GW2 nog niet online is?quote:
TRANEN IN M'N OGEN ZO MOOIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Ga dit maar lezen. Dan merk je hoe awesome arenanet is.
https://biobreak.wordpress.com/2012/08/24/ellivena/
Valvequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
True, geen douchebags meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
Toffe naam manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
Friends of Koreaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |