abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115951816
quote:
Goedemorgen,

Ik zit een beetje in een lastige situatie en weet even niet meer wat ik voel en al helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds twee weken een nieuwe collega, een erg leuke meid, die ik in moest werken en waarbij het gelijkt klikte. Het is een erg spontane meid die met iedereen wel een babbeltje maakt. Niets mis mee. Ook was ze gelijk erg open over haar verleden en was er sprake van wat geflirt en seksuele spanningen (aanraken, opmerkingen, dolletjes).

Na nogal wat spannende whatsapp-berichtjes over en weer vroeg ze ineens hoe serieus ze de seksuele spanning moest nemen. Ook was ze bang om gevoelens te ontwikkelen en of ze die moest tegenhouden, ze heeft namelijk sinds twee maanden een vriend waarmee ze naar eigen zeggen erg gelukkig mee is. Ikzelf heb nu vijf jaar een relatie en woon vier jaar samen. Ik zag het ook meer als een dolletje en wat spanning. Ik antwoorde dat we daar eens over moesten praten, face to face, aangezien ik dat liever niet via de Whatsapp wilde doen.

We zijn dus een rondje gaan lopen in het bos en we hebben wat dingen besproken. Uiteindelijk zei ze dat het vooral een spontane flirt was en dat ze het gewoon erg leuk vond om te doen. Ik was het daar wel mee eens, al voelde ik toch iets negatiefs. Als een soort afwijzing omdat ik twijfelde of het voor mij eigenlijk ook wel echt zo voelde. Vanaf dat ze vroeg of de spanning serieus was kon ik eigenlijk alleen maar aan haar denken.

Ik zei toen tegen haar dat het wel fijn was dat er duidelijkheid was en dat het gewoon bij een flirt zou blijven. Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts) en nu hebben we ondertussen ook uitgesproken dat we elkaar wel heel erg leuk vinden. Toch benadrukt ze ook steeds dat ze een vriend heeft en begint ze soms ineens over hem te praten of laat ze een zogenaamd leuke foto zien (alsof het mij wat interesseert).

Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ben nooit vreemdgegaan, maar moet wel zeggen dat de sleur er behoorlijk in zit. Aan de andere kant vraag ik me af wat zij nou precies wilt en ik vind het ook vreemd dat je na twee maanden relatie toch een andere jongen leuk vindt en zelfs mee afspreekt, terwijl ik juist denk dat je na twee maanden toch hartstikke verliefd moet zijn.

Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
Vervolg van Liefdesaffaire op werk

Sorry weet niet zo goed hoe ik een vervolgtopic moet openen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:32:43 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951844
Ik dacht dat je al je besluit had genomen?
Waarom dan een deel 2?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115951883
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat je al je besluit had genomen?
Waarom dan een deel 2?
Omdat er een discussie aan de gang was die afgekapt werd door het sluiten? Bovendien moest ik nog antwoord geven op enkele vragen, maar daar kreeg ik de kans niet voor.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:34:10 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115951913
Oh, dus nu ga je me wel antwoorden op de vraag of je nu iets concreets gaat doen om de sleur uit je relatie te halen?
pi_115951929
sinds wanneer is zoenen (met tong ga ik vanuit dat je dan bedoeld) geen vreemdgaan meer? Ik bedoel lijkt me niet dat je van je vriendin zomaar met iedereen lekker mag gaan tongworstelen..
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:34:23 #6
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_115951931
Wanneer moet je de sleutel geven dan?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_115952034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Wat een onzin; schat ik wil dat wijf van mijn werk neuken, vind je dat goed, ik haal morgen wel een bosje bloemen voor je en ik kook voor je wat je wilt en zondag gaan we naar de Beekse Bergen, okee?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als we allemaal zo bang waren was het wiel nooit uitgevonden, kom op zeg het is maar een wipje...
Dat is pas risico's durven nemen...verzwijgen is geen kunst. Je bent pas een echte vent als je eerlijk durft te zijn.

En geef nou eens antwoord op de vraag waarom jij het wel zo erg vond dat je 'vriendin' met haar ex afsprak en jij vermoedde dat ze zou gaan neuken?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:40:03 #8
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115952193
Dit moet gewoon een algemeen kantoor en werk gerelateerd neuk sessies topic worden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:40:54 #9
27929 piere
doe mij maar bier
pi_115952233
lekker fout kerel maar ieder zijn ding en have fun! :W
fok you ja!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:41:28 #10
27929 piere
doe mij maar bier
pi_115952264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef Killaht het volgende:
Dit moet gewoon een algemeen kantoor en werk gerelateerd neuk sessies topic worden.
Ik heb ook gewerkwipt maar was toen vrijgezel :@
fok you ja!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:43:22 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115952339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef greetoz_ het volgende:
sinds wanneer is zoenen (met tong ga ik vanuit dat je dan bedoeld) geen vreemdgaan meer? Ik bedoel lijkt me niet dat je van je vriendin zomaar met iedereen lekker mag gaan tongworstelen..
Ligt eraan wat je erover afspreekt. Als beiden er geen probleem van maken dan is er niks aan de hand geldt ook voor van bil gaan. Maar als je vriend/vriendin niet op de hoogte is en je weet dat hij/zij het niet pikt dan ben je aan het vreemdgaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:10 #12
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115952378
Ik ben toch wel benieuwd of er nog meer overgedragen gaat worden dan alleen die sleutel. :9
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_115952384
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
Oh, dus nu ga je me wel antwoorden op de vraag of je nu iets concreets gaat doen om de sleur uit je relatie te halen?
Staat niet op de planning ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:50 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115952402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef PicoMMP het volgende:

Wat is het nut dan nog van die relatie, als je er geen moeite voor wil doen?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:46:17 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115952482
c_/
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:46:27 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115952489
Been there, done that, no t-shirt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:46:49 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115952507
Als ik hem was zou ik het opbiechten tegen zijn vriendin dan is die sleur snel doorbroken denk ik :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115952515
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Kun jij het niet beter uitmaken dit weekend met je vriendin, zo te lezen zit daar helemaal niets meer namelijk, zonde van de tijd :{w
pi_115952536
Jammer dat ik je niet persoonlijk ken TS, ik had je hard gesnitcht bij je vriendin, haar vriend en op je werk.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_115952568
Ik plan nooit om dingen te bespreken, deze moeten ter sprake komen. De sleur is er al een tijdje, maar neem aan dat je twee mensen nodig hebt om die sleur te doorbreken. Op dit moment zijn we allebei redelijk druk.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:50:07 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115952632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ik plan nooit om dingen te bespreken, deze moeten ter sprake komen. De sleur is er al een tijdje, maar neem aan dat je twee mensen nodig hebt om die sleur te doorbreken. Op dit moment zijn we allebei redelijk druk.
Dan moet je vooral lekker blijven afwachten tot het onvermijdelijke gebeurt. Je zou toch eens initiatief moeten nemen in je relatie.
pi_115952739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Tip; doe dat wel dat bespreekbaar maken want anders eindigen al je relaties in ongelofelijke saaiheid en sleur, sleur zit in jezelf niet in een ander.
pi_115952794
Collega heeft net gestuurd: "jammer, had graag een massage willen hebben en samen willen douchen. kom je zo nog de sleutel brengen schat?"

:{
pi_115952844
"Het is maar een wipje"

:') Wat een onzin om je eigen foute gedrag te verhullen.

Ik vermoord iemand, het is maar een moordje. Mijn vriendin ligt de buurman naaien terwijl ik net thuis kom en ze zegt: het is niet wat je denkt. - Zijn jullie een wipje aan het doen? Ja het is dus wel wat je denkt.

Doet me denken aan een verhaal van een rijkaard die verontwaardigt vertelde dat hij helemaal niet vreemd was gegaan waardoor zijn ex de helft van zijn geld wilde, hij werd slechts gepijpt door zijn secretaresse. Jammer genoeg voor hem dacht alleen hijzelf er zo over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 24-08-2012 17:00:33 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:55:20 #25
365231 Fera
Fire & Blood
pi_115952845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Tip; doe dat wel dat bespreekbaar maken want anders eindigen al je relatie in ongelofelijke saaiheid en sleur, sleur zit in jezelf niet in een ander.
Eerste wijze woorden die ik van Ffleamig gehoord heb. :D

TS, werken aan je relatie of er mee kappen. De oplossing is zo simpel. En dat jullie het druk hebben is een kutargument, volgens mij ben je gewoon te lui.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')