quote:Nou mijne doet het nog steeds niet als ik hem open
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef Citroentje het volgende:
goed, dan maar hier... (heel erg goed hoor Lucille, klasse...)wat is er met met alle .tk-sites? soms doen ze het (zoals nu), maar soms verschijnt er alleen maar BOE!
quote:(bijna) alles met een nederlandse naam geeft alleen maar BOE , betaalde accounts schijnen het wel gewoon te doen
Op zondag 5 januari 2003 19:25 schreef ProXi het volgende:[..]
Nou mijne doet het nog steeds niet als ik hem open
echt vaag. Ik dacht eerst dat me site gehacked was ofzo ook al stond die er pas 1 nacht op. Maar ja je staat ook vreemd te kijken als je opeens Boe! ziet staan. Dan denk je meteen oh oh hier klopt iets niet.
Ik hoop dat het snel verholpen wordt in iedergeval. Nu kan ik me site niet eens showen. Ook al doet meer dan de helft het nog niet
[edit]
Dit is een probleem van dot tk zelf, alle websites hebben er last van, zelfs onzin sites als: www.egoiehoehbjnkljhawqerutiy.tk , dus hun servers zijn overbelast/verkeerd geconfigureerd/gehacked.
[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 06-01-2003 04:58]
* paulmatthijs krijgt serieus het idee dat .tk meer down is dan up.
waarom reggen jullie niet gewoon voor $ 10 een .com ofzo en forwarden dat ding? of vanaf eind januari een .nl?
quote:omdat we nederlanders zijn en nederlanders willen voor een duppie op de eerste rij zitte n:P
Op maandag 6 januari 2003 05:10 schreef paulmatthijs het volgende:
kan er niet beter een topic komen in de trend van 'centrale .tk = up topic'?* paulmatthijs krijgt serieus het idee dat .tk meer down is dan up.
waarom reggen jullie niet gewoon voor $ 10 een .com ofzo en forwarden dat ding? of vanaf eind januari een .nl?
Ook via ip is de server unreachable....zou me niks verbazen
quote:
Malo Ni Maarten Grendel,In the last 12 hours we have seen a system outage on
one of our machines serving the FREEDOMAIN.TK
forwarding service of Dot TK.This resulted in wrongly displayed 'referer' URL's
in the bottom of each page. There was a change that
someone was seeing 'boe' when visiting a FREEDOMAIN.TK
website.Note: this system flaw has NOT affected any other
systems or DNS. Therefore, all PAIDDOMAIN.TK domain
names were all behaving correctly.Also, this system flaw is not caused by hackers,
intruders or terrorists, like some of you were
informing about by email. It was a software problem
which is currently under investigation.All systems are back up again. It might be that
you will see a slower response (couple of milliseconds)
in the next couple of hours because of measurements.We apologize that this sytem flaw could occur. If you
need more information, please don't hesitate to email
us at livesupport@dot.tk.Thank you for your trust and confidence in Dot TK!
With kindest regards,
Dot TK System Administration
quote:
HTTP Error 500-13 - Server too busy
nou.. MY ASS!!
quote:Het lijkt me heeeeeeeeeeeeel sterk dat MSN voor verschillende providers verschillende servers heeft staan. Dus het is eerder mazzel, dan dat het aan je provider ligt dat jij wel hebt.
Op maandag 6 januari 2003 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Zal dan toch iets met verschillende providers te maken hebben want ik ben al de hele dag online, geen hapering te zien. (KPN iDSL).
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:56 schreef Tijn het volgende:
Ok, bij deze is dit Het grote "er is iets down" topic ter verduidelijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |