FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Onduidelijkheid T-Mobile factuur?
Skillstormvrijdag 24 augustus 2012 @ 13:43
Ik kreeg ergens begin deze maand een factuur online van T-Mobile.

Ik wil het net gaan betalen maar onder Betaald staat het bedrag dat ik gewoon betaald moet hebben en er staat onder Openstaand bedrag gewoon 0,00.

Dit zou betekenen dat ik al betaald heb, maar dit kan toch niet? Ik heb helemaal nog niet betaald.

Ik heb geprobeerd naar T-Mobile te bellen maar je krijgt geen medewerker aan de lijn, alleen maar een automatische voicemail die je doorverwijst naar de website.

Ik moet wel zeggen toen ik de factuur kreeg, kreeg ik ook dit SMS bericht erbij:

Beste klant, door een fout zijn er kosten bij u in rekening gebracht voor het gebruik van mobiele internet in de periode 26/06/2012 tot 03/07/2012. De onterechte kosten worden automatisch door ons gecrediteerd op uw volgende factuur/facturen, of middels een creditnota. Groeten T-Mobile
Skillstormvrijdag 24 augustus 2012 @ 14:08
Niemand die een idee heeft van wat er aan de hand is? :P
Skillstormvrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14
Sluit maar, kon iemand aan de lijn krijgen. Had idd iets met die correctie te maken in de SMS.
Bastoenievrijdag 24 augustus 2012 @ 15:02
Volgens mij heeft het iets met correctie te maken, maar ik weet het niet zeker zal zo even in T-mobile bestand van je kijken.
Skillstormvrijdag 24 augustus 2012 @ 15:08
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Bastoenie het volgende:
Volgens mij heeft het iets met correctie te maken, maar ik weet het niet zeker zal zo even in T-mobile bestand van je kijken.
Ja, heb al een medewerker aan de lijn kunnen krijgen. Lag aan de correctie.