Dit kan toch zeker niet zomaar?quote:Geachte heer/mevrouw,
De bij uw reparatieaanmelding opgegeven accessoires komen niet overeen met de daadwerkelijk ingestuurde accessoires. Desalniettemin is de reparatie toch doorgestuurd naar het reparatiecentrum. Indien er bij terugkomst van de reparatie accessoires ontbreken, heeft u geen recht op de ontbrekende accesoires.
Aangemelde accessoires: Batterij,Batterijklepje
Ontvangen accessoires:
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
RepairCare Business Support
In de algemene voorwaarden kan ik daar tot nu toe niets over vinden, wel over aankruisen idd maar dit heb ik netjes gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef klipper het volgende:
Waarschijnlijk had je de onderdelen er los bij moeten verpakken.
In de voorwaarden staat dat je alle losse onderdelen koet verwojderen zoals simkaart, batterij, deksel en dergelijke, wil je het toch meesturen dan moet je dit apart aankruisen.
"Als wij bij het wassen van uw ramen per ongeluk uw ramen ingooien is dat niet onze schuld."quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef hugsy33 het volgende:
Verwijder en bewaar onderstaande onderdelen van uw toestel, indien deze geen betrekking hebben tot de herstelling. Indien u
sommige onderdelen wenst mee te sturen bent u verplicht deze te melden bij de registratie. Ieder item dat niet geregistreerd
werd via het webformulier, wordt niet vervangen door Nokia of de Reparatie partner. vervangen.
o Batterij
o batterij cover
o SIM-kaart en
o geheugenkaart
Gedurende het gebruik van de service is Nokia niet aansprakelijkheid voor verlies of schade aan dergelijke items die u heeft
verzonden.
Het laatste zinnetje naait mijIk blijf het echter bizar vinden dat dit blijkbaar kan, ik gebruik expres de officiele repair service ipv de turk op de hoek maar als hun onderdelen kwijtraken is dit mijn probleem???
De bewijslast ligt gewoon bij ts dus hoe wilde jij die precies bij het bedrijf neerleggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 04:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"Ik zou als ik jou was de bewijslast bij hun leggen en ze laten aantonen dat het écht niet ontvangen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |