abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115948937
Ik heb dinsdag mijn nokia opgestuurd naar het repair centre omdat ik er sinds de aankoop steeds gezeur mee had.

Gisteren kreeg ik een mailtje met de volgende tekst:

quote:
Geachte heer/mevrouw,

De bij uw reparatieaanmelding opgegeven accessoires komen niet overeen met de daadwerkelijk ingestuurde accessoires. Desalniettemin is de reparatie toch doorgestuurd naar het reparatiecentrum. Indien er bij terugkomst van de reparatie accessoires ontbreken, heeft u geen recht op de ontbrekende accesoires.

Aangemelde accessoires: Batterij,Batterijklepje
Ontvangen accessoires:

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

RepairCare Business Support
Dit kan toch zeker niet zomaar?

Ik heb de batterij en het klepje expres laten zitten om een deel van het probleem is dat de telefoon steeds vanzelf uitvalt, en de batterij dus onderdeel kan zijn van het probleem.

Dit heb ik ook netjes vermeld op het formulier.

Een nieuw setje gaat mij al snel ¤60,- kosten terwijl dit duidelijk hún fout is, wat kan ik nu doen?
pi_115949041
Wauw, dit is echt belachelijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_115949142
Staat op je afgiftebewijs dat je deze accessoires hebt ingeleverd? Al dat erop staat, is de winkel verplicht je deze accessoires ook terug te leveren.
pi_115949197
Hij is via de post opgestuurd, dus ik heb geen enkel bewijsje helaas, alleen dat ik die accessoires heb aangevinkt op het formulier maar dat is natuurlijk geen bewijs |:(
pi_115953806
Hoe heb je het verpakt dan? Je hebt waarschijnlijk, net zoals gister, zelf het probleem.
Jij moet bewijzen dat je het opgestuurd hebt, niet aangetekend gedaan zeker?
pi_115954128
ik kreeg van nokia de spullen om te verzenden opgestuurd. Daarmee was de verzending automatisch verzekerd. Aangetekend verzenden had geen meerwaarde gehad omdat dat ook niet bewijst wat er wel of niet meegestuurd is
pi_115967891
niemand die weet wat mijn recht in deze is?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:58:16 #8
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115971927
Je zou zeggen dat een batterij en een klepje geen accesoire is en standaard meegezonden moet worden?
Ook hoi !
pi_115974452
het hoeft niet standaard meegezonden te worden maar omdat het in dit geval waarschijnlijk onderdeel van het probleem is natuurlijk wel. Overigens zit het batterijkklepje op dit type vastgeschroeft dus die verlies je niet zomaar..
pi_115976914
Waarschijnlijk had je de onderdelen er los bij moeten verpakken.
In de voorwaarden staat dat je alle losse onderdelen koet verwojderen zoals simkaart, batterij, deksel en dergelijke, wil je het toch meesturen dan moet je dit apart aankruisen.
pi_115977645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef klipper het volgende:
Waarschijnlijk had je de onderdelen er los bij moeten verpakken.
In de voorwaarden staat dat je alle losse onderdelen koet verwojderen zoals simkaart, batterij, deksel en dergelijke, wil je het toch meesturen dan moet je dit apart aankruisen.
In de algemene voorwaarden kan ik daar tot nu toe niets over vinden, wel over aankruisen idd maar dit heb ik netjes gedaan.
pi_115977698
Verwijder en bewaar onderstaande onderdelen van uw toestel, indien deze geen betrekking hebben tot de herstelling. Indien u
sommige onderdelen wenst mee te sturen bent u verplicht deze te melden bij de registratie. Ieder item dat niet geregistreerd
werd via het webformulier, wordt niet vervangen door Nokia of de Reparatie partner. vervangen.
o Batterij
o batterij cover
o SIM-kaart en
o geheugenkaart

Gedurende het gebruik van de service is Nokia niet aansprakelijkheid voor verlies of schade aan dergelijke items die u heeft
verzonden.

Het laatste zinnetje naait mij ;( Ik blijf het echter bizar vinden dat dit blijkbaar kan, ik gebruik expres de officiele repair service ipv de turk op de hoek maar als hun onderdelen kwijtraken is dit mijn probleem???
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 04:21:24 #13
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_115982242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef hugsy33 het volgende:
Verwijder en bewaar onderstaande onderdelen van uw toestel, indien deze geen betrekking hebben tot de herstelling. Indien u
sommige onderdelen wenst mee te sturen bent u verplicht deze te melden bij de registratie. Ieder item dat niet geregistreerd
werd via het webformulier, wordt niet vervangen door Nokia of de Reparatie partner. vervangen.
o Batterij
o batterij cover
o SIM-kaart en
o geheugenkaart

Gedurende het gebruik van de service is Nokia niet aansprakelijkheid voor verlies of schade aan dergelijke items die u heeft
verzonden.

Het laatste zinnetje naait mij ;( Ik blijf het echter bizar vinden dat dit blijkbaar kan, ik gebruik expres de officiele repair service ipv de turk op de hoek maar als hun onderdelen kwijtraken is dit mijn probleem???
"Als wij bij het wassen van uw ramen per ongeluk uw ramen ingooien is dat niet onze schuld."
Kromme vergelijking, maar je hoeft wat ze daar schrijven natuurlijk niet te accepteren. Ik zou als ik jou was de bewijslast bij hun leggen en ze laten aantonen dat het écht niet ontvangen is.

Echter..... Laat je niet meteen in het harnas jagen! Mail eerst eens op vriendelijke toon terug met de mededeling dat je deze wel degelijk hebt meegezonden, en het verzoek om te controleren of ze het niet stiekem toch hebben ontvangen
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_115984599
Dat gevoel heb ik inderdaad ook maar heb er tot nu toe nog geen informatie bij kunnen vinden om kracht bij te zetten.
pi_115984666
Is het toevallig ricom repairs?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115984757
nee hij ligt bij pro assist aan het emailadres te zien
pi_115986506
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_115990916
godver als ik dat had geweten :(
pi_116015015
dreigen met advocaat helpt altijd. En als je hem echt terug wil hebben, erheen gaan met een vriend die zich voor doet als advocaat.
pi_116015057
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 04:21 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

"Ik zou als ik jou was de bewijslast bij hun leggen en ze laten aantonen dat het écht niet ontvangen is.
De bewijslast ligt gewoon bij ts dus hoe wilde jij die precies bij het bedrijf neerleggen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')