Hoe heb je de marktwaarde bepaald dan? Heb je het weer verkocht of is er op geboden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef Diemux het volgende:
Het huis wat ik heb gekocht is 40.000 onder de marktwaarde verkocht (dit jaar). Leve de crisis!
Je huis is verkocht voor de marktwaarde, tenzij je een bod van 40K MEER hebt afgeslagen. Dat de "marktwaarde" tegenviel is wat anders.quote:Het huis wat ik heb gekocht is 40.000 onder de marktwaarde verkocht (dit jaar). Leve de crisis!
Mooi is dat toch, hoe mensen zich rijk rekenen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef Diemux het volgende:
Het huis wat ik heb gekocht is 40.000 onder de marktwaarde verkocht (dit jaar). Leve de crisis!
taxatiewaarde, die zecht inderdaad heel veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef Diemux het volgende:
Laat ik het anders stellen: (+ goed lezen, ik heb het gekocht).
De taxatiewaarde lag 40.000 hoger dan de daadwerkelijk aankoopsom. Huizen in vergelijkbare staat zijn voor meer verkocht (eerder dit jaar en vorig jaar).
't Is net als met winkels: zodra ze de prijs er niet bij durven zeggen, is de prijs afschrikwekkend.quote:
Ja prachtig, heb je gelezen wat er in zit? een poggenpohl keuken die waarschijnlijk meer kost dan de meeste huizen van de leden van fok!, zwembad, bioscoop, lift, verwarmde garage hellingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
't Is net als met winkels: zodra ze de prijs er niet bij durven zeggen, is de prijs afschrikwekkend.
't Is wel een mooi huis.
Maar je betaald wel de hoofdprijs met de WOZ .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef Diemux het volgende:
wat een foeilelijke hut zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef fokRobert het volgende:
Nu even ontopic graag, ik begin wel:
Deze moet ook van ze huis af:
[ afbeelding ]
Prijs: op aanvraag
Link: http://www.funda.nl/koop/markelo/huis-48430669-hemmelweg-2/
Ha, dat kom niet missen: MM moet weer van z'n GA-zut af. Nog niet verkocht, jongen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat een foeilelijke hut zeg
geef mij deze maar
http://www.green-acres.com/en/properties/19548a-f1021.htm
tuurlijk, bagger dit topic ook maar vol....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat een foeilelijke hut zeg
geef mij deze maar
http://www.green-acres.com/en/properties/19548a-f1021.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij alle huizen op Funda met een leuke prijs komt een factor 4 aan erfpacht. En bij goedkope flatjes 1200 euro servicekosten...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef fokRobert het volgende:
Ook mag je bijzondere koopopjecten plaatsen
quote:Plaats in dit topic mooie koophuizen in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |