abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:36:09 #26
163650 Greys
pi_115945345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ik vraag me dat af want ik denk dat hij dan toch eerder was tegen gehouden. misschien is hij wel doorgedraaid door zijn succes ofzo.
Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
pi_115945384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft zelf in dat profiel programma (of portret, wat was het) toch ook grif toegegeven dat ie een 'tikkende tijdbom' is oid? Ik bedoel.. hij wéét van zichzelf dat ie een veel te kort lontje heeft. :)
Precies wat ik bedoelde met dat wij het wel weten.
quote:
Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden. „Ik heb een heel groot talent”, zei hij in Profiel, „en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.” En: „Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.” Dan is hij een storm „van windkracht 10”. „Een orkaan”, aldus Hari. „Een ramp.”
pi_115945407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
pi_115945415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee als hij het echt heeft gedaan hij hem half gehandicapt hebt geschupt omdat hij bijvoorbeeld zijn vriendin voorschut wil zetten dan vind ik dat ook te ver gaan. Maar als hij hem een klap zou geven dan snap ik van de ene kant wel.
Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:38:21 #31
163650 Greys
pi_115945426
quote:

[..]

Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.
En dat wist ie. Dat heeft ie op camera toegegeven. Dus als je je daar van bewust bent... dan is het enige wat je dan kan doen omdraaien en weglopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945429
quote:

[..]

EEn kort lontje hebben wel meer mensen. dat wil niet zeggen dat die allemaal doordraaien
Ik lees dit heel anders dan "kort lontje". En niet veel mensen hebben zoveel kracht.
pi_115945430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Met 1 klap van Hari kun je dood zijn.
Ja dat zal hij zelf ook heel goed weten
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:39:00 #34
163650 Greys
pi_115945447
quote:

[..]

Zie de quote hierboven wat hij van zichzelf gezegd heeft.
Da's iets méér dan een gemiddeld kort lontje ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:39:23 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115945459
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs al ZOU die Koen een kutopmerking hebben gemaakt, dan nog sla je iemand niet half gehandicapt... Laten we dat alsjeblieft voorop blijven stellen. Het gaat er eigenlijk niet eens om wat die Koen gezegd zou kunnen hebben, je hakt er daarna gewoon niet op in. Damagnie. Simpel.
Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:40:23 #36
163650 Greys
pi_115945499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies dat vind ik ook. Zeker hij als sportman zou daar mee om moeten kunnen gaan en daar boven moeten staan. Ik denk dat BH zichzelf een ongelofelijke geslaagde gast vindt, Hij is 'the man' met zijn onderwereldvriendjes, genoeg geld op de bank, tig vrouwen die hem willen en nu met Stel aan zijn zijde. Benieuwd wanneer zij hem dumpt maar dit zal voorlopig nog even niet gebeuren want dan verliest ze haar gezicht met haar geblaat over deze grootse en warme liefde.
... en wellicht een paar tanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945501
Ik heb ook een kort lontje en voor mij houdt dat in dat ik vloek als de trein te laat is, zo irritant met mijn ogen rol als iemand wat doms zegt et cetera. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:41:05 #38
189978 controlaltdelete
pi_115945517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

... en wellicht een paar tanden.
:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115945530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet als je van jezelf weet dat je dan doordraait.
En dat wist ie. Dat heeft ie op camera toegegeven. Dus als je je daar van bewust bent... dan is het enige wat je dan kan doen omdraaien en weglopen.
Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
pi_115945588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja dat zal hij zelf ook heel goed weten
Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat eraan voorafging.

Ik vind het beangstigend als mensen grof geweld nuanceren door te wijzen op wat eraan voorafging (tenzij het zelfverdediging is natuurlijk).
pi_115945623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen. Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Die trainers verdienen geld aan hem.

En wat wil je ermee zeggen, dat er geld wordt verdiend aan hem?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:44:54 #42
163650 Greys
pi_115945652
quote:

[..]

Ja ok dan moet hij daarvoor een man genoeg zijn om er iets aan te doen. maar er wordt ook veel geld verdient aan hem. Als hij zo'n gek was zouden trainers er toch wel iets aan doen.
Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...
En wat zouden ze er aan moeten doen? Hem naar yoga sturen? :P

quote:
Ik vind tot nu toe hij is pas schuldig als het bewezen is. ik vind dat de media ver gaat in dit allemaal. Hij zal wel geen heilige zijn of een lieverd maar ik denk nog steeds dat hij niet slecht is
Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.

Punt is... er ZIJN al een paar dingen bewezen. Dat natrappen in de ring, daar zijn gewoon filmpjes van geplaatst. Daar oordelen mensen al op en da's toch niet gek? :) Ik bedoel, dat is al van de zotte en walgelijk. Natrappen als iemand al op de grond ligt. Hoe bewezen wil je dat hebben nog behalve dat het gewoon op film staat? Daar hebben de lezers geen rechter meer voor nodig, dat heeft ie al bewezen...

En dat hij zelf op camera heeft verteld dat ie doorslaat soms en daarvoor ook 7 maanden naar Marokko is geweest ook 'om zichzelf terug te vinden', omdat het de verkeerde kant op ging.

En dat ie al eerder veroordeeld (!) is voor geweld.

Dus ik wil maar zeggen... de oordelen tot nu toe - van mijn kant in elk geval - gaan puur over hetgeen er al bestaat, bewezen is e.d.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Bingo, en nog geeft hij zo' n klap. En nog begrijp jij dat hij een klap geeft. Of wil je in ieder geval afwachten wat hij zegt.

Ik vind het beangstigend als mensen grof geweld nuanceren door te wijzen op wat eraan voorafging (tenzij het zelfverdediging is natuurlijk).
Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
pi_115945689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Die trainers verdienen geld aan hem.

En wat wil je ermee zeggen, dat er geld wordt verdiend aan hem?
Niks
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:12 #45
189978 controlaltdelete
pi_115945731
quote:

[..]

Hij is niet slecht in de zin van dat ie bejaarde mensen berooft maar wel slecht in het onder controle houden van zijn agressie. Dit zag je ook al in de ring. Als ik dit wist van mezelf dan zocht ik bepaalde situaties niet op zoals uitgaan in clubs en housefeestjes. Dat heet verstandig zijn en dat is ie niet. En dan nog zijn connecties met gasten uit de onderwereld? En wat moeten zijn trainers veranderen aan zijn gekte? Het zijn geen psychiaters maar trainers.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:26 #46
163650 Greys
pi_115945737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ik ben nu eenmaal niet helemaal tegen geweld. En nu hoeven mensen niet doen alsof ika lles goed vind blabla. Ik kan heel goed begrijpen dat je iemand een klap wil geven. Hij zal misschien wat steviger in zijn schoenen moeten staan. Hij is ook nog jong. Hij is nog niet schuldig bevonden mensen
Wel aan diverse eerdere dingen.
En op basis daarvan vind ik het al een griezel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115945746
Niemand zegt hier ook dat hij juridisch gezien schuldig is, voor de recente incidenten dan. Dat is ook gewoon niet aan ons. De meesten zeggen gewoon dat hij aangetoond een eng mannetje is. Door wat hij zelf zegt, de bewezen incidenten, zijn gedrag binnen de ring en hetgeen wat hij tot nu toe al bekend heeft.
pi_115945782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom? Zo'n brok agressie en explosiviteit is alleen maar handig IN de ring...
En wat zouden ze er aan moeten doen? Hem naar yoga sturen? :P

Juist in de ring wel ja. En er zijn heel veel goede kickboxers die hetzelfde kunnen als Badr maar waar je niks van hoort. Ze hoeven hem niet naar joga te sturen. maar meestal hebben trainers en kickboxers een goede bang met elkaar. dan gun je elkaar toch het beste.En tuurlijk hij is een volwassen man en maakt zijn eigen keuzes. Zijn trainer heeft goede woorden over hem gezegd dus hij is denk ik geen zware opgefokte gek
[..]

Dat is pas schuldig is als het bewezen is ben ik het helemaal mee eens hoor, absoluut.

Punt is... er ZIJN al een paar dingen bewezen. Dat natrappen in de ring, daar zijn gewoon filmpjes van geplaatst. Daar oordelen mensen al op en da's toch niet gek? :) Ik bedoel, dat is al van de zotte en walgelijk. Natrappen als iemand al op de grond ligt. Hoe bewezen wil je dat hebben nog behalve dat het gewoon op film staat? Daar hebben de lezers geen rechter meer voor nodig, dat heeft ie al bewezen...

En dat hij zelf op camera heeft verteld dat ie doorslaat soms en daarvoor ook 7 maanden naar Marokko is geweest ook 'om zichzelf terug te vinden', omdat het de verkeerde kant op ging.

En dat ie al eerder veroordeeld (!) is voor geweld.

Dus ik wil maar zeggen... de oordelen tot nu toe - van mijn kant in elk geval - gaan puur over hetgeen er al bestaat, bewezen is e.d.
pi_115945853
quote:

[..]

Dat begrijp ik niet goed. Waarom ben je daar niet helemaal tegen?
Of heb je het over geweld binnen de ring? En ik bedoel niet binnen de Ring van Amsterdam.
pi_115945974
quote:

[..]

Niks
Als je zegt "maar er wordt geld verdiend aan hem", suggereer je daarmee dat dat een tegenwerping is op wat eerder is gezegd. Net zoals je steeds zegt "maar laten we eerst afwachten wat eraan vooraf is gegaan". Daarmee suggereer je steeds dat dat uitmaakt voor de mate waarin Hari fout zit. Maar vervolgens ontken je dat.

Je zegt ook meerdere malen dat als hij echt zo' n beest is, Estelle en de trainers zich niet met hem zouden inlaten. Slecht argument, want er zijn genoeg mensen die zich voor eigen gewin en/of grenzeloze naiviteit met foute mensen inlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')