Ik had kisten aan op school ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
idd, maar ja. op de middelbare school maakte dat niet zo veel uit
Oké. :$ Ik heb geen van beide. :$quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had wel een skateboard :$ Nu alleen nog maar de kleding
Ik ook, toen ik 14 was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief skatebroeken?
Vroeger had ik er een paar![]()
En het beeld vormt zich...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had kisten aan op school ..
Raap me op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was nou juist de reden dat ik een skater was voor een jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Skaters zijn mensen met kleine piemels die door de wijde broek anderen willen doen laten geloven dat ze hung zijn
neuh, skate schoenen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Naast gewone sneakers.quote:
Dit kun je niet meer goed praten hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Naast gewone sneakers.
Oh echt?quote:
Ik had ze gekocht voor de werkweek in Zwitserland ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit kun je niet meer goed praten hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was nou juist de reden dat ik een skater was voor een jaar inderdaad.
Enige waar ik doc martens van ken is die chick waar de hele klas op geilde omdat ze al erg volwassen was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, skate schoenen.
zitten nog steeds wel fijn.
daarna ook nog een tijdje doc martens met stalen neuzen
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.quote:
Oké, dat is al wat beter. Maar toch, je deed ze aan naar school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ze gekocht voor de werkweek in Zwitserland ..
Doe dan een foto zonder skatebroek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.
4ebe die een foto post? Wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.
je mag ook wel een foto posten zonder broek aan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe dan een foto zonder skatebroek.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag ook wel een foto posten zonder broek aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |