tenzij zij óók vreemdgaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Die eenzijdigheid verdrijft de algehele sleur niet.
Heb er nu al spijt van maar ja, het is denk ik beter zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Killaht het volgende:
Later in het bejaardenhuis denk je terug en heb je spijt dat je haar niet volgeblafd hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
Maar ga je nu energie steken in het ontsleuren van je relatie?
Tja achter mijn rug.. dan weet ik er niets van he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef koekii het volgende:
TS, zit het je niet dwars dat je in haar flirts met meegegaan en dan ook nog met haar zoenen? Stel dat je vriendin ook achter je rug een "affaire" heeft, dan is het ineens niet zo leuk he
Gewoon neuken met die sleuteloverdracht. Wat ben je nu voor manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nog wel straks naar haar toe voor die sleuteloverdracht.. eerste test of ik die spanning kan negeren.
Je sleur verdwijnt niet zomaar en is normaal. Natuurlijk komen er wat betere tijden, maar een mens is altijd opzoek naar iets nieuws of het volgende. Aard van het beestje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb er nu al spijt van maar ja, het is denk ik beter zo
Als je nu al die spanningen niet kan negeren kan je het beter uitmaken met je vriendin. Je verdient haar niet eens. Klinkt hard maar na een relatie van 5 jaar moet je toch wat sterker in je schoenen staan en niet zomaar gewoon zoenen met een anderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nog wel straks naar haar toe voor die sleuteloverdracht.. eerste test of ik die spanning kan negeren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon neuken met die sleuteloverdracht. Wat ben je nu voor man?
Het is hier wel heel divers qua meningen ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je sleur verdwijnt niet zomaar en is normaal. Natuurlijk komen er wat betere tijden, maar een mens is altijd opzoek naar iets nieuws of het volgende. Aard van het beestje.
Ik hoop dat je voor jezelf de juiste beslissing hebt genomen en niet teveel hebt laten meeslepen door die moraal ridders en huisvrouwen hier die niks meer aan hun uiterlijk doen en er uitzien als jabba de hut en dan niet snappen dat hun man vreemdgaat.
Ooit komt het een keer uit of het bij jou ligt of aan haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja achter mijn rug.. dan weet ik er niets van he..
In het bejaardentehuis valt nog genoeg te neuken joh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Killaht het volgende:
Later in het bejaardenhuis denk je terug en heb je spijt dat je haar niet volgeblafd hebt.
Luister naar je hart en niet de regels die je opgelegd zijn door de maatschappij wat goed of fout is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is hier wel heel divers qua meningen ja.
Jij laat anderen beslissen of je iemand anders neukt, wat ben jij voor een man?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is hier wel heel divers qua meningen ja.
We wonen vlakbij het bos en ze wilde wel mee wandelen (met de honden). zo rustig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Ook gelijk afspreken in het bos.. ipv in een kroegje in een drukke stad. Nee laten we rust opzoeken
Bang dat die hond achter op jouw duikt, terwijl jullie bezig zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We wonen vlakbij het bos en ze wilde wel mee wandelen (met de honden). zo rustig is het ook weer niet.
Haha nee maar een aantal meningen kunnen je wel beter en rationeler laten nadenken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij laat anderen beslissen of je iemand anders neukt, wat ben jij voor een man?
Als hij haar had geneukt en het was uitgekomen als excuus : 'Ja maar de FOK'kers vonden het goed'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha nee maar een aantal meningen kunnen je wel beter en rationeler laten nadenken.
Hij moet nog een sleutel afgeven aan haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er met de sleuteloverdracht? Heb ik iets gemist?
Ik moet een sleutel brengen, ze is nu aan het werk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er met de sleuteloverdracht? Heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |