abonnement Unibet Coolblue
pi_116519130
verkeerd topic, excuus! :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116521307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat heb ik als eerste gelezen. Ik kan de complete blogs nergens vinden, maar dat boek wel.
Ambers blog kan je ook wel vinden toch? :@
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 22:48:26 #278
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116521377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ambers blog kan je ook wel vinden toch? :@
Ja dat kan moet kon zijn. Ik heb minder met de blogs dan met de beelden eigenlijk.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_116528165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Naamah het volgende:
Zo, e-book van Jip is echt mooi om te lezen. Bijzonder persoon. Je kan het ook als .pdf downloaden.
Waar is dat te vinden?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:31:16 #280
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116528224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ambers blog kan je ook wel vinden toch? :@
Ja op de site van bnn. Heb net stukjes gelezen van haar blog. Dat meisje heeft echt veel pijn gehad :{
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:33:38 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116528258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ja op de site van bnn. Heb net stukjes gelezen van haar blog. Dat meisje heeft echt veel pijn gehad :{
Je hebt ook de blog die haar moeder heeft geschreven over de laatste dagen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:38:53 #282
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116528329
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:25 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Waar is dat te vinden?
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/eburon/ebooks/Dagboek+Jip.pdf

of voor de iPad etc.: http://itunes.apple.com/n(...)515049120?mt=11&uo=4

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je hebt ook de blog die haar moeder heeft geschreven over de laatste dagen
http://pwege.hyves.nl/blog/
;(

als je 'bij het begin' wil beginnen dan moet je naar de laatste pagina doorklikken.
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:48:30 #283
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116528439
Ik ken Ronald en zal jullie binnenkort vertellen over een actie die we doen voor hem, No boobs no glory, hopelijk doen er meer mee :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_116528491
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:38 schreef Doodloper het volgende:

[..]

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/eburon/ebooks/Dagboek+Jip.pdf

of voor de iPad etc.: http://itunes.apple.com/n(...)515049120?mt=11&uo=4

[..]

http://pwege.hyves.nl/blog/
;(

als je 'bij het begin' wil beginnen dan moet je naar de laatste pagina doorklikken.
Bedankt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_116528623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken Ronald en zal jullie binnenkort vertellen over een actie die we doen voor hem, No boobs no glory, hopelijk doen er meer mee :)
oh, ben benieuwd! :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_116529009
Echt afschuwelijk die laatste weken van Amber. Nou snap ik wel dat er niet nog beelden waren van Amber. Dat zou echt mensonterend geweest zijn.
Arm kind om zo te hebben moeten lijden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2012 @ 10:45:08 #287
163650 Greys
pi_116529203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken Ronald en zal jullie binnenkort vertellen over een actie die we doen voor hem, No boobs no glory, hopelijk doen er meer mee :)
Hey dat heb ik eerder gehoord :)
Dat is al een keer voor hem gedaan toch? Want ik heb er over gelezen dat hij het er zelf over had volgens mij?
Wordt het 't zelfde 'gewoon', maar dan met meer mensen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116529994
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken Ronald en zal jullie binnenkort vertellen over een actie die we doen voor hem, No boobs no glory, hopelijk doen er meer mee :)
Respect O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:33:20 #289
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_116533744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Naamah het volgende:
Zo, e-book van Jip is echt mooi om te lezen. Bijzonder persoon. Je kan het ook als .pdf downloaden.
Heel apart en open idd :Y O+
Maar zoals ik het begreep kwam zijn overlijden toch nog heel erg onverwachts.

Hoeveel afleveringen komen er dit seizoen trouwens?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_116539839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken Ronald en zal jullie binnenkort vertellen over een actie die we doen voor hem, No boobs no glory, hopelijk doen er meer mee :)
Als het dezelfde actie als vorige keer is, doe ik zeker mee :D Of is dat niet handig om open en bloot op Fok! te zetten? ;)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_116556165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Naamah het volgende:

[..]

Als het dezelfde actie als vorige keer is, doe ik zeker mee :D Of is dat niet handig om open en bloot op Fok! te zetten? ;)
Doe ik ook mee!

Waar ik de vorige seizoenen het meest had met mensen van mijn eigen leeftijd, word ik nu om de een of andere reden als moeder geraakt. Van Methap op de operatietafel schoot ik vol, om over Amber nog maar te zwijgen. Als je kind griep heeft ben je als moeder al vaak bezorgd, laat staan als je kind gewoon doodgaat...
Don't you love her madly?
pi_116556518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Naamah het volgende:

[..]

Als het dezelfde actie als vorige keer is, doe ik zeker mee :D Of is dat niet handig om open en bloot op Fok! te zetten? ;)
Nu ben ik nieuwsgierig naar de vorige actie.. Als t niet in dit topic genoemd mag worden zou iemand het me dan in een pm willen vertellen?
pi_116557549
Er is niet zoveel geheims aan, toch? Vorige keer hebben vrouwen hun tieten op de facebookwall van Ronald geplaatst om hem een leuk uitzicht te bezorgen en zo door de chemo's te helpen. Waren wel allemaal nette foto's hoor, voor zover ik begreep :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_116557614
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:49 schreef Naamah het volgende:
Er is niet zoveel geheims aan, toch? Vorige keer hebben vrouwen hun tieten op de facebookwall van Ronald geplaatst om hem een leuk uitzicht te bezorgen en zo door de chemo's te helpen. Waren wel allemaal nette foto's hoor, voor zover ik begreep :)
O haha kan me voorstellen dat hij dat wel kan waarderen!!
  zondag 9 september 2012 @ 16:30:08 #295
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116567303
Het is gewoon nog dezelfde actie idd, maar de laatste tijd posten er niet meer zoveel dames dus bij deze een oproep, dit is de 1e geweest van Ronald zelf:

Beste Facebook-vriendinnen / Dear Facebook Lady Friends (for English: scroll down. For Spanish: move to Spain).
Zoals de meesten van jullie al weten zit in sinds begin januari weer volop aan de chemo, weer zes kuren van ieder drie weken. Morgen (woensdag) mag ik weer naar het St. Radboud in Nijmegen voor kuur nummer vijf, alweer.

De eerste drie kuren waren zoals vanouds: de eerste dagen behoorlijk klote, de tweede week wat beter en de derde week bijna weer helemaal boven jan.

Bij de vierde kuur echter gebeurde er iets onverwachts. Door het gebruikelijke flauwe gekwats wat jullie onderhand van me gewend zijn hier op Facebook ontstond er een gesprek met een aantal dames met als thema dat er geen enkel medisch onderbouwd bewijs is dat kijken naar decolletés *niet* helpt tegen kanker.

“Nou, laten we ’t maar eens proberen, dan.”

Met als gevolg dat er vanaf de dag dat ik voor de vierde kuur in het Radboud lag, een aantal dames die enkel omschreven kunnen worden als “geweldig” een nette foto op mijn wall plaatsten van hun fraaie uitzicht (bij deze normaals mijn oprechte dank aan de donateurs van het eerste uur, te weten: Maud Jelmersma, Ellen Gerritsen, Simone Beijer, Kim Rengelink, Cindy Hens, Glauke Pannevis, Maika Karremans, Judith de Brabander, Sanne Boonen en Aveyanda Skye, en natuurlijk mijn eigen Daniëlle Herregraven die me continue van bewegend livebeeld voorzag).

En ongelogen waar: ik voelde me serieus beter! Ik heb van die vierde kuur veel (en ik bedoel echt véél) minder last gehad van bijwerkingen dan bij de eerste drie kuren. Er is niets gewijzigd aan doseringen en dergelijke, wat mij doet vermoeden dat er wel degelijk een case gemaakt kan worden voor het sta… ik bedoel kijken naar decolletés als verzachting van de palliatieve zorg van de opgegeven kankerpatiënt.

Zoals gezegd: ik moet morgen weer naar Nijmegen voor kuur nummer vijf. Jullie snappen waarschijnlijk al waar dit bericht naartoe gaat... ;-)

Nee, dit bericht is niet bedoeld als oneerbaar voorstel, maar simpel als een manier om een glimlach op m’n gezicht te krijgen als ik morgen weer voor pampus in dat ziekenhuisbed lig.

Als je iets substantiëlers wil bijdragen aan het gevecht tegen kanker, en als je werkelijk wat wil betekenen voor iemand die, in tegenstelling tot ikzelf, wèl nog een kans op genezing heeft, steun dan de stichting No Guts No Glory (www.stichtingngng.nl) die zich inzet voor Sander Gerritsen (41, vader van drie kinderen), een mede-Tilburger die net als ik kanker heeft maar dus nog een kansje heeft op genezing: door middel van een therapie middels dendritische cellen. Deze experimentele behandeling, die hij ondergaat in Keulen, wordt niet vergoed door zijn ziektekostenverzekering, vandaar de oprichting van No Guts No Glory.

Dus pak je camera en upload je foto op mijn wall, en/of ga naarwww.stichtingngng.nl en doneer aan No Guts No Glory!

Groetjes,

Ro
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_116570407
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:30 schreef zwartedoos het volgende:
Het is gewoon nog dezelfde actie idd, maar de laatste tijd posten er niet meer zoveel dames dus bij deze een oproep, dit is de 1e geweest van Ronald zelf:
Tof! Zijn jullie er ook buiten Fok! mee bezig, of is dit meer een eenmansactie hier? En waar vinden we zijn wall?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 9 september 2012 @ 18:38:49 #297
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116571187
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:08 schreef Naamah het volgende:

[..]

Tof! Zijn jullie er ook buiten Fok! mee bezig, of is dit meer een eenmansactie hier? En waar vinden we zijn wall?
De actie is opzijn facebook of via zijn mail, het mag ook anoniem, voor dames die willen helpen mijn pm box staat open ;)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 9 september 2012 @ 18:39:58 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116571211
Wat is zijn FB?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 9 september 2012 @ 18:41:54 #299
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116571253
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Wat is zijn FB?
Dit geef ik via pm, want dan moet ik zijn achternaam geven..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_116571486
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:41 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dit geef ik via pm, want dan moet ik zijn achternaam geven..
Maar zijn achternaam staat ook al in die oproep die je plaatste he, aangezien hij daar zijn eigen vrouw met voor- en achternaam noemt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')