SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Mooi dat meer mensen vinden dat dit topic te weinig gaat over het versieren zelf en de concrete praktijk ervaring die daarbij horen. Ik heb een paar topics geleden ook al een boek genoemd dat heel veel helpt bij praktische tips, zonder dat het een kunstelijk geheel is met allerlei simpele trucjes. Het boek is van Carlos Xuma en heet Secrets of the Alpha Male, en het is vooral gericht op "inner game" oftewel vanuit jezelf werken aan je zelfbeeld en image en heeft mij dus best veel geholpen.
Het is allemaal teveel om op te noemen wat er in staat, maar als iemand vragen heeft of situaties uit de praktijk, zeker posten en dan hoop ik dat ik kan helpen! Sowieso is het posten van praktijkervaringen en reports een goede manier om interessante informatie te delen imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou zo'n voorbeeld persoon een goede manier zijn als ik hulp zoek om beter te worden in versieren en het krijgen van een relatie? Waar zou je dit kunnen vinden? Geen idee wat in mijn situatie het beste is trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
@dyna,
Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?
Ik heb wel het idee dat het me alleen niet gaat lukken, althans niet binnen een redelijke tijd.![]()
Gewoon wachten tot ze op de loopband o.i.d. staat...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond maar eens kijken of het me wel lukt om dat meisje in de sportschool aan te spreken
Dan voor haar gaan staan en zeggen: "kom maar, je kan het.... je bent er bijna!"
of: "Nou zie ik je al 10 minuten op me af stappen, en nou heb je nog geen woord gezegd"YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee, dat is echt niks voor mij en vind ik afgezaagd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze op de loopband o.i.d. staat...
Dan voor haar gaan staan en zeggen: "kom maar, je kan het.... je bent er bijna!"
of: "Nou zie ik je al 10 minuten op me af stappen, en nou heb je nog geen woord gezegd"
Bovendien kan zoiets goed fout gaan (lees: ze gaat op haar bek), al eens gezien namelijk.![]()
Zolang je alles met humor weet te brengen is niets afgezaagd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niks voor mij en vind ik afgezaagd.
Bovendien kan zoiets goed fout gaan (lees: ze gaat op haar bek), al eens gezien namelijk.
Nog altijd beter dan: "sorry zei je iets?"
meisje: "nee hoezo?"
jij: "nou ik had eigenlijk gehoopt van wel"YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Dat is nog steeds erg afgezaagd. Je kunt beter "Hoi, alles goed?" zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zolang je alles met humor weet te brengen is niets afgezaagd.
jij: "nou ik had eigenlijk gehoopt van wel""What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee, sorry, gaat hem niet worden. Ik heb niet dat soort humor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zolang je alles met humor weet te brengen is niets afgezaagd.
jij: "nou ik had eigenlijk gehoopt van wel"![]()
dat zei ik, dat laatste is nog veel ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is nog steeds erg afgezaagd. Je kunt beter "Hoi, alles goed?" zeggen.YouTube
Nogmaals, gewoon begroeten en doorlopen.. niet meteen een gesprek proberen aan te knopen.
Dat kun je de volgende keer doen als blijkt dat ze jou vriendelijk terug groet.
Geduld hebben..
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ligt aan de persoon wie je bent, en aan de persoon die je aanspreekt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dat zei ik, dat laatste is nog veel ergerDoe ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef Tangledup het volgende:
Nogmaals, gewoon begroeten en doorlopen.. niet meteen een gesprek proberen aan te knopen.
Dat kun je de volgende keer doen als blijkt dat ze jou vriendelijk terug begroet.
Geduld hebben..![]()
![]()
Succesquote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ik weet nu nog steeds niet wat het inhoudquote:Dit is wel een mooiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
of: "Nou zie ik je al 10 minuten op me af stappen, en nou heb je nog geen woord gezegd"![]()
![]()
Beetje faal, want dan moet je 10 minuten voor haar gaan staanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet wat het inhoud
[..]
Dit is wel een mooie![]()
![]()
Niet als het apparaat tegenover een apparaat staat waar jij op zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje faal, want dan moet je 10 minuten voor haar gaan staan
En 10 minuten is natuurlijk een aan te passen tijd he![]()
![]()
Alles staat achter elkaar. Loop banden achter de fietsen, dus je kan niet de grap maken dat ze al zo lang aan het fietsen is en me nog niet ingehaald heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als het apparaat tegenover een apparaat staat waar jij op zit.
En 10 minuten is natuurlijk een aan te passen tijd he![]()
![]()
dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En 10 minuten is natuurlijk een aan te passen tijd heYouTube
BOEM! Eerste date binnen. Fucking awesome.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Nice, goed bezigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
BOEM! Eerste date binnen. Fucking awesome.. Hoe ging het?
![]()
![]()
Volgende week donderdag. Weer leuke mijlpaal dit. Het heeft 2 weekjes oefenen geduurt![]()
Nu alleen niet te veel focussen op haar de komende week en lekker doorgaan^^ Nu eerst maar even herkansingen gaan leren. Succes met je chick op de sportschool man.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: