Hou jij nou maar lekker je mond met vas snapt dit en dat nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van snapt de definitie van "hipster" niet.
Ben net weer terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik ook! En gewoon met m'n nek
[..]
Heb je die bruiloft al gehad?
Just stating the factsquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij nou maar lekker je mond met vas snapt dit en dat niet
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneusquote:
LEAVE, CB, ALONE!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneus
Nee, CB moet zijn bucket halen zodat ie z'n frustraties kan wegetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LEAVE, CB, ALONE!
[ afbeelding ]
Oh we gaan schelden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneus
Dit op maandag zeggen terwijl het morgen alweer hotwings tuesday isquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, CB moet zijn bucket halen zodat ie z'n frustraties kan wegeten
Ligt eraan of je kneus als scheldwoord opvatquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh we gaan schelden.
Hoe kom je erbij dat ik kleding er bij betrek? Een hipster veracht alles wat mainstream is, laat YOLO nou net zo iets zijn wat juist door hipster zou worden uitgekotst, schat.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit op maandag zeggen terwijl het morgen alweer hotwings tuesday is. Slecht dit.
Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik pas donderdag en vrijdag.
Goed.quote:
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.
maar niks durven zeggen. Typische fokkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Goed.
Jij werd gespot door oplettende FOK!ker las ik hier.
gewoon blacka gaan toch. YOLOquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te geven
Ja, Artis enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te geven
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?
oei oei, verplicht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |