Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik pas donderdag en vrijdag.
Goed.quote:
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.
maar niks durven zeggen. Typische fokkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Goed.
Jij werd gespot door oplettende FOK!ker las ik hier.
gewoon blacka gaan toch. YOLOquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te geven
Ja, Artis enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te geven
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?
oei oei, verplicht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.![]()
![]()
Met de sprinter naar Utrecht gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerd.
YOLO stamt ook maar pas uit 2004quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
YOLO was wel echt de vakantiekreet trouwensKanker
Hoorde vorige week al dat ze gespot waren, toen het zo bloedheet was aan het strand met pepernotenquote:
De mijne was do you even lift?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.
Link?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus fucking goed nummer, net weer even opgezet.
Wat een kanker gruwelijk nummerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel even op 1080p knallen ofc. Spange Koreaanse chicks ook.
Substantialquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Bij ons was niets verplicht overigensHirlak je eigen week indelen. Vond je een workshop niet leuk, ging je met je groep iets anders doen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.
[ afbeelding ]
Geproduceerd door Nujabes. Man, zo zonde dat die gast dood isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |