Nee, ik doelde meer op het 'Aziatische' uiterlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef ThaTim het volgende:
Andere foto's valt het ook wel mee, maar bij 1e foto vind ik van wel. Tran is ook Maori?
Alsof 30+'ers er als een verrimpeld vel bij liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik draag dezelfde achternaam![]()
Ze is by the way al 30+, demasiangenes![]()
[ afbeelding ]
zo schattig maar toch ondeugend kunnen die kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik draag dezelfde achternaam![]()
Ze is by the way al 30+, demasiangenes![]()
[ afbeelding ]
Fucking lekker nohquote:
Nice. Ik was 's nachts nog naar Undercurrent gegaan. Was wel mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking lekker nohDe DJ'S op de main stage waren echt zo erg aan het raggen niet normaal
Maar nu, vandaag na lockdown ben ik wel helemaal dood
Ja zij is echt naar de klote man, satan toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat wil ik Lady Gaga slaan. Kijk die oma-houding incl. saggy tits, en die hipster-arrogantie!
[ afbeelding ]
Soo fashionable :$
Klopt, geen flauw idee wat er met d'r is gebeurd, maar ze is fucked up, van een 8/10 naar een 3/10quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja zij is echt naar de klote man, satan toch.
Voordat zij beroemd was, was ze nog wel geefbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bro, -3/10 zelfs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, geen flauw idee wat er met d'r is gebeurd, maar ze is fucked up, van een 8/10 naar een 3/10.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je jelly, YOLO.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed gesprek gehad met een hipster gister, schreeuwde YOLO tegen me en toen ik reageerde met "Fuck YOLO" kreeg ik een hoop commentaar en deed zijn vriend z'n shirt omhoog en liet zijn yolo-tattoo zien, zijn tepel functioneert als de letter O.
Huilen.
Hij was serieus beledigd ook nog he, liepen boos wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hipsters.
YOLO-roepers.
Verpaupering van de maatschappij.
Zwaktebod. Discussies van jou winnen is peanuts. Het is trouwens zijn tepel 'fungeert' ipv 'functioneert'quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij was serieus beledigd ook nog he, liepen boos weg
Ohjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zwaktebod. Discussies van jou winnen is peanuts. Het is trouwens zijn tepel 'fungeert' ipv 'functioneert'.
Die had je op zijn minst kunnen likken als goedmakertje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhjaWas wel een lekkere tepel.
Mijn tepels zijn Godzijdank een erogene zone (no homo). Chicks die aan m'n tepels zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die had je op zijn minst kunnen likken als goedmakertje.
Da's toch bij elke man wel? Alleen heb het idee dat ze het niet snel willen toegeven ofzo want dat is niet mannelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn Godzijdank een erogene zone (no homo). Chicks die aan m'n tepels zitten.
Van snapt de definitie van "hipster" niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed gesprek gehad met een hipster gister, schreeuwde YOLO tegen me en toen ik reageerde met "Fuck YOLO" kreeg ik een hoop commentaar en deed zijn vriend z'n shirt omhoog en liet zijn yolo-tattoo zien, zijn tepel functioneert als de letter O.
Huilen.
Ja, ik ook! En gewoon met m'n nekquote:
Heb je die bruiloft al gehadquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van snapt de definitie van "hipster" niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |