Whehe, echt hè!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.
Bij taxi's, fietsen, auto's e.d. kan ik het nog wel afdwingen. Trams kijk ik voor uitquote:
Criminologie. Ik werd uitgeloot voor geneeskunde, maar toegelaten voor criminologie en m'n alternatief. Uitiendelijk toch maar voor criminologie gekozenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:29 schreef ThaTim het volgende:
ging je nu geneeskunde of criminilogie doenin A'dam?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Hey er staat een interview op de FP met CB
Dat uitgerekend jij, de man van de verfijnde smaakpapillen, van de swag d'finesse, dat nu zegtquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Sinji het volgende:
Gister Surinaamse bloedworst gehad, fakking lekker
wasgud dwc
Et tu, brute?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Sinji het volgende:
Gister Surinaamse bloedworst gehad, fakking lekker
wasgud dwc
Deze mogen me wel wakker maken in de ochtend met mijn hemd aan met een lemper en een saoto-soepjequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is één en dezelfde damequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze mogen me wel wakker maken in de ochtend met mijn hemd aan met een lemper en een saoto-soepje.
Oh wauw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is één en dezelfde dame![]()
Levy Tran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op eerste foto heeft ze beetje weg van phanto, niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yes!
Zonder schilderijen op haar lichaam veel mooier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yes!
Meh, ligt gewoon aan de roots denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
op eerste foto heeft ze beetje weg van phanto, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |