Ping + WhatsApp will do, anders kon ik beter meteen een kluizenaarsbestaan leiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah, maar het is sowieso gewoon relax om te hebben man, bij ons gaan alle uitnodigingen voor verjaardagen en feesten etc via FBmaar het voor school verplichten gaat wel ver ja
Zo'n klein café tegenover de Melkwegquote:
Jumi in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo'n klein café tegenover de MelkwegFucking gaar.
Oh serieus, ik weet wel dat Sugar Factory daar zit maar Biblos..?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo'n klein café tegenover de MelkwegFucking gaar.
Bwehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi in Amsterdam. 10-Delige docu moeten ze daarvan maken
.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh serieus, ik weet wel dat Sugar Factory daar zit maar Biblos..?![]()
Trouwens, zou Junami óóit nog terugkomen?
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
BweheZal wel een interessante docu worden dat. Vrijwillig kijken naar een provinciaaltje die wanhopig de weg probeert te vinden in de grote stad en ondertussen probeert te voorkomen dat ze wordt aangereden door een tram
Mijn leven is so so spannund at the moment.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het![]()
En dat vroeg ik me laatst ook nog af ja. Maar ik heb dat verhaal nooit echt gevolgd, dus dunno. Zou wel tof zijn.
Daar was ik snel van genezen na een bijna-doodervaring door een tramquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.
Je went er wel aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar was ik snel van genezen na een bijna-doodervaring door een tram
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mariah Carey ft. Rick Ross, Meek Mill - Triumphant (Get 'Em)!
[youtube]
Wat een combo.
Ik was laatst mijn notes aan het bekijken en ik zag opeens dat jij mij ooit een note hebt gegeven, vuile ....quote:
Nee.quote:
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn notes aan het bekijken en ik zag opeens dat jij mij ooit een note hebt gegeven, vuile ....
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hield toch ook van Dubstep? Stuur eens wat.
Ken ik al, next.quote:
Zo waar. Je had JB moeten horen de eerste keer dat ik daar vanaf het station overstak naar Damrak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.
"Aah aah, pas op daar komt een auto aan?"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo waar. Je had JB moeten horen de eerste keer dat ik daar vanaf het station overstak naar Damrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |