Dan is het ook geen vergelijking waard aangezien onze doeleinden verschillen. Ik heb laatst met zo'n meetlint gemeten en als ik het goed gedaan heb zit ik op dit moment rond de 20-25.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kracht zegt heel veel, ik train dan meer op explosiviteit dan op massa.
Maar als je nu dan 87 op 8% zit ben je nu zo even snel uit m'n hoofd 14%? Dan zal je lager staan dan mij nu?
Waarom doe je zo jelly? Ik heb mij gisteren nog gewogen en hij gaf 92kg aan. Waarom zou ik liegen, geef mij één geldige reden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Etha, klopt geen tyfus van.
80:12 = 6,66 hoor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vetvrije massa bij 8% bij 87 is 80,25. 92kg-80,25=12kg. 80:12=15 dus heb er nog een procentje af getrokken.
Je foto's man, je foto's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom doe je zo jelly? Ik heb mij gisteren nog gewogen en hij gaf 92kg aan. Waarom zou ik liegen, geef mij één geldige reden.
Ja die zeggen inderdaad dat ik geen 92kg weeg, goed argument leeghoofd.quote:
Eikel tot knie slap: 34 cmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij nigga, wat zijn je stats?
[/Etha, Panzermaus]
haha dies oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm drunk screaming: can't we all get along??
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap niet eens waarom ik reageer op zo'n debiel persoon, alsof ik mij moet bewijzen ofzo.
Ofc niet jij Etha.
"Laat ik maar een mad plaatje posten, misschien heeft die dan niet door dat ik gewoon niet weet waar ik over praat."quote:
Ja 't zal best hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"Laat ik maar een mad plaatje posten, misschien heeft die dan niet door dat ik gewoon niet weet waar ik over praat."
Geile kettingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens even wat anders we hadden het over syfilis neger enzo.
[ afbeelding ]
grgr k ga fernandes kapot maken met m'n gonnoroe xoxo
Ook echt die naam "Mr Marcus"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens even wat anders we hadden het over syfilis neger enzo.
[ afbeelding ]
grgr k ga fernandes kapot maken met m'n gonnoroe xoxo
We zijn dan ook niet bevriend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en mensen die niet genoeg overtuigingskracht hebben om je ouders van Facebook te weren.
Ik doelde op daadwerkelijk overtuigen om geen FB (en vroegâh Hyves) te nemen. Dat heb ik gedaan bij m'n maquote:
Maar jij hebt het zelf ook niet toch? Dan is het makkelijker te overtuigen lijkt mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doelde op daadwerkelijk overtuigen om geen FB (en vroegâh Hyves) te nemen. Dat heb ik gedaan bij m'n ma.
Kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt het zelf ook niet toch? Dan is het makkelijker te overtuigen lijkt me
quote:Veel Chinezen zijn niet zo gek om een kleurtje. Zonnen is dus niet bepaald nationale hobby nummer één. Integendeel, een mooie diepbruine huidskleur is vooral een teken van armoede, iets voor hard werkende boeren op het platteland.
Maar dat neemt niet weg dat het in China wel behoorlijk warm kan worden. En dus is wat verkoeling aan het strand op zijn tijd wel degelijk gewenst. De oplossing: veel kleren aanhouden bij het zwemmen én een zonmasker op. Die zijn er in China in allerlei kleuren en motieven. En ze houden de huid er onder zo wit als het maar kan.
Een face-kini (een soort gezichtsbikini dus) wordt het masker al genoemd. Het is de nieuwste strandrage aan de Chinese kust. Vooral op de stranden van Qingdao is het kledingsstuk populair.
Bijkomend voordeel van het masker is bovendien dat het goed beschermd tegen kwallenbeten en hinderlijke insecten die het op de badgasten hebben voorzien. Een overzichtje van wat mooie face-kini-exemplaren.
Wat is biblosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet bevriend.
Vas, ik was gisteren even in BiblosHirlak een karaoke versie van 'ademnood' zingen voor arrogante LANX studentjes.
Hahaha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chinezen zweren bij de face-kini
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel zo'n typische brandwondenface, op één of andere manier.
Hahah, maar het is sowieso gewoon relax om te hebben man, bij ons gaan alle uitnodigingen voor verjaardagen en feesten etc via FBquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt.
Toppunt was wel dat ons afgelopen semester voor één vak ten zeerste werd aanbevolen om een FB-account aan te maken als je dat nog niet had gedaan. En waarom, om eens in de zoveel weken een economisch georiënteerde blog (4 stuks in totaal maar) te uploaden als opdracht. ALSOF ER NIET 1981 ANDERE MANIEREN ZIJN om een opdracht ter inzage aan te bieden
_! Docent was ook echt zo'n Steve Jobs-fapper.
Gelukkig trok een best lekkere mocro-chick toen d'r smoel open over dat ze het belachelijk vond enzo, zodat ik het niet hoefde te doen en bekend zou staan als autist van de klas de rest van het semester. Uiteindelijk overstag gegaan met een gezamenlijke projectgroeps-FB, kan ik wel lekker anoniem lurken bij anderen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |