Koeliequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik eet curry bhuna met rundvlees
Oh, moet je es proberen die is echt lekkurrrr. Gewoon uit een potje tho maar tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelie. Pics, ken al die curry's enz niet
?
Neee, die actie geldt dus niet meer. Moet 'm nu voor de volle prijs kopen maar de Nederlander in mij twijfelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Jum, heb je dat mapangpang kaartje nou al?
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.quote:
Eh. http://www.amigoamigo.nl/index.php/frontend/campaigns/single/121/ Ze hebben de actie weer verlengd. kklijersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neee, die actie geldt dus niet meer. Moet 'm nu voor de volle prijs kopen maar de Nederlander in mij twijfelt.
Tevens, moeders op FB![]()
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.En als zij dat niet doet dan liked ze mijn berichten altijd.
Serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh. http://www.amigoamigo.nl/index.php/frontend/campaigns/single/121/ Ze hebben de actie weer verlengd. kklijersDus KOOP want die lineup is gruwelijk
Bewaar een koelie-puf van je in een potje en stuur 'm op zodat ik de geur kan opsnuiven zo nu en danquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isWARUM.
[..]
SerieusI'm in.
Je weet niet eens welke rijst dit isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bewaar een koelie-puf van je in een potje en stuur 'm op zodat ik de geur kan opsnuiven zo nu en dan.
Ziet er goed uit, jammer van je rijstkeuze alleen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beste man is verantwoordelijk voor de syfilisuitbraak in de pr0n industrie LA.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.En als zij dat niet doet dan liked ze mijn berichten altijd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isWARUM.
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.quote:
Basmati toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Je weet niet eens welke rijst dit is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.
Gay, maar jij draagt dit soort kettingen ook Syfillisboyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind je van z'n ketting dan
Ik gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Basmati toch gewoon?Geen pandanrijst gebruiken
![]()
.
Oh, en mensen die niet genoeg overtuigingskracht hebben om je ouders van Facebook te weren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorniet voor curry's tho maar m'n ma gaat zeiken als ik een andere wil dan basmati
![]()
![]()
Nederlanders
U mad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gay, maar jij draagt dit soort kettingen ook Syfillisboy
Wat heeft dat met Nederlanders te maken? Je bent zelf een Nederlander.quote:[..]
Ik gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorniet voor curry's tho maar m'n ma gaat zeiken als ik een andere wil dan basmati
![]()
![]()
Nederlanders
Ik heb tenminste nog de eetgewoontes van een negerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wat heeft dat met Nederlanders te maken? Je bent zelf een Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |