quote:
Ik vind die 3e outfit nog wel leuk maar dat knotje bovenop dr kop vind ik al om te jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelende eierstokken hindabuilding.
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind die 3e outfit nog wel leuk maar dat knotje bovenop dr kop vind ik al om te janken
Oh snapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.
Srry vsje
Ik vind meisjes met van die jurkjes aan superschattig en zo zou ik m'n kind ook kleden alleen deze jurkjes/rokjes zijn gwn blehquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.
Srry vsje
Dat is de voorzitter van Hells Angels.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh snap.
Zie ik trouwens net die Satudarah-gozert op een terrasje zitten, samen met 2 bloedmooie chicks (dochters?).
[ afbeelding ]
Volgens mij met deze chick, en nog een.
Ohja, da's waar ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is de voorzitter van Hells Angels.
Haar moeder. Styliste van Kim Kardashian.quote:
Nee, hij heeft wel een bazennaam op de zijkant van z'n jas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is dat wel de sugar daddy van Jumi.
Doet me denken aan jouw ingewikkelde achternaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haar moeder. Styliste van Kim Kardashian.
[..]
Nee, hij heeft wel een bazennaam op de zijkant van z'n jas.
Satudarah![]()
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan Rick Ross dan helemaal niets op lyricaal gebied?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mariah Carey ft. Rick Ross, Meek Mill - Triumphant (Get 'Em)!
Wat een combo.
Godverdommequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jij nou een heel varken van het spit met appel en al opeet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aardappelpuree met vlees en sla? Nounounou.
Nee ik eet curry bhuna met rundvleesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij nou een heel varken van het spit met appel en al opeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |