Ik kan ook nog frisbee gaan doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTON![]()
![]()
![]()
![]()
quote:is een kruising tussen voetbal, basketbal en American Football
Met Grey Goose smijten, dan komen de kutjes vanzelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sws. Ik breng mu vodka, breng jy de kutjes.
Je zal maar frisbee instructeur zijn, wat een baan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan ook nog frisbee gaan doen.
[..]
Er was niks aan, je hebt helemaal niks gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Lockdown makaolo vet was?
Bedankt Vas, soms ben je wel lief.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er was niks aan, je hebt helemaal niks gemist.
Deze man is geen amateur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Grey Goose smijten, dan komen de kutjes vanzelf.
Op Kos? 100 Noorse sletjes gezien met dat op hun shirtquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
YOLO was wel echt de vakantiekreet trouwensKanker
Ik had dat eigenlijk op m'n tanktop moeten zetten met You Only Lifted Once.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op Kos? 100 Noorse sletjes gezien met dat op hun shirt
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk op m'n tanktop moeten zetten met You Only Lifted Once.
Er traint trouwens bij mij een dude die fucking veel op jou lijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Goeie, omdat 'ie uit jouw bek komt.
Ik hoor best vaak dat mensen iemand zagen die op mij lijkt, terwijl CB hier het niet-unieke hoofd heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er traint trouwens bij mij een dude die fucking veel op jou lijkt.
Hij speelt echter meer met z'n telefoon dan dat ie traint.
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoor best vaak dat mensen iemand zagen die op mij lijkt, terwijl CB hier het niet-unieke hoofd heeft.
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat ik dWc niet eens zou herkennen als ik hem op straat zou zien lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.
[..]
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.Ik zie niets anders hier in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens heb ik een Moncler trui gekregen. So so Mocro.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.
[..]
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ruik naar D&G, snuffel aan me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijk.
Gucci Guiltyquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijk.
Mensen die ruiken naar Tollie&Klabanusquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ruik naar D&G, snuffel aan me.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci by Gucci Pour Homme.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We ruiken bijna hetzelfde. So so spannund.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |