Met de sprinter naar Utrecht gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerd.
YOLO stamt ook maar pas uit 2004quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
YOLO was wel echt de vakantiekreet trouwensKanker
Hoorde vorige week al dat ze gespot waren, toen het zo bloedheet was aan het strand met pepernotenquote:
De mijne was do you even lift?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.
Link?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus fucking goed nummer, net weer even opgezet.
Wat een kanker gruwelijk nummerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel even op 1080p knallen ofc. Spange Koreaanse chicks ook.
Substantialquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Bij ons was niets verplicht overigensHirlak je eigen week indelen. Vond je een workshop niet leuk, ging je met je groep iets anders doen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.
[ afbeelding ]
Geproduceerd door Nujabes. Man, zo zonde dat die gast dood isquote:
Tof! Vanaf september kan ik bij de VU alle vechtsporten gaan doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Gangnam Style zetten in PRIME, sauwiesauw.
Tevens workshop MMA en BJJ gedaan, Jajong en Jumi come at me.
Kratis en voor niks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof! Vanaf september kan ik bij de VU alle vechtsporten gaan doenKankerfijn in de winter.
Dem faciliteiten. lipbijt.jpgquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
USC Science Park is best chill, ik ben daar best vaak.
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.quote:
Gaan we clippen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
http://partyflock.nl/party/228230:Yolo.html
Yolo party.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTONquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.
Ga ik meteen even aan mijn basketbalskills werken
Badmintonquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we clippen?
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTON![]()
![]()
![]()
![]()
Someone hit me in the face, ik ben verliefdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.
Ga ik meteen even aan mijn basketbalskills werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |