SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Alleen werd Bruce lee verslagen door een heel ander soort eindbaas namelijk een plant die cocoaine maakt.quote:
Jammer dat Bruce Lee steeds meer begon te gebruiken en uiteindelijk zijn dood werd.
Hij was de laatste jaren erg bekent als een "coke head".
Maar alsnog wel een van de beste karate film acteurs .![]()
Ohja CB, have fun in Frankrijk!
Pics van jou in pak gaarne xoxo
[ Bericht 64% gewijzigd door Juminelle op 24-08-2012 07:04:30 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
die TT![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Dat maak jij ervanquote:Gewoon een normale nuchtere avond, niets meer en niets minder.
Vas, heb je al kaarten voor Lockdown?
[ Bericht 3% gewijzigd door Juminelle op 24-08-2012 12:08:26 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik maak er niets van hoor Jumi, je had even m'n PI moeten checken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat maak jij ervanGewoon een normale nuchtere avond, niets meer en niets minder.
Deathlift or Die.![]()
Kan niet. Ben kk erg vd kaart :Squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik maak er niets van hoor Jumi, je had even m'n PI moeten checken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
sowieso lkr lusu was vnn8 so panja weet nieteens meer hoe k thuis ben gekomequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan niet. Ben kk erg vd kaart :S![]()
Deathlift or Die.![]()
ZAL IK DOEN ETHA, ZAL IK ZEKER DOEN.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat kom jij nou weer doen? ga hekkenklimmen ofzo![]()
mooi Vasje, mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN ETHA, ZAL IK ZEKER DOEN.Deathlift or Die.![]()
quote:![]()
Rammelende eierstokken hindabuilding.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik vind die 3e outfit nog wel leuk maar dat knotje bovenop dr kop vind ik al om te jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelende eierstokken hindabuilding.![]()
![]()
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind die 3e outfit nog wel leuk maar dat knotje bovenop dr kop vind ik al om te janken
Srry vsjeIf not now, then when.![]()
Oh snapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.
Srry vsje.
Zie ik trouwens net die Satudarah-gozert op een terrasje zitten, samen met 2 bloedmooie chicks (dochters?).
Volgens mij met deze chick, en nog een.
![]()
Ik vind meisjes met van die jurkjes aan superschattig en zo zou ik m'n kind ook kleden alleen deze jurkjes/rokjes zijn gwn blehquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking logisch ook, de meest mannelijke outfit.
Srry vsje![]()
![]()
Dat is de voorzitter van Hells Angels.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh snap.
Zie ik trouwens net die Satudarah-gozert op een terrasje zitten, samen met 2 bloedmooie chicks (dochters?).
[ afbeelding ]
Volgens mij met deze chick, en nog een.
![]()
Ohja, da's waar ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is de voorzitter van Hells Angels..
![]()
Haar moeder. Styliste van Kim Kardashian.quote:Nee, hij heeft wel een bazennaam op de zijkant van z'n jas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is dat wel de sugar daddy van Jumi.
Satudarah
[ Bericht 20% gewijzigd door Juminelle op 24-08-2012 16:13:54 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Doet me denken aan jouw ingewikkelde achternaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haar moeder. Styliste van Kim Kardashian.
[..]
Nee, hij heeft wel een bazennaam op de zijkant van z'n jas.
Satudarah![]()
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelende eierstokken hindabuilding.![]()
Kan Rick Ross dan helemaal niets op lyricaal gebied?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mariah Carey ft. Rick Ross, Meek Mill - Triumphant (Get 'Em)!
Wat een combo.
Meek Mill heeft nog een redelijke tekst maar Ross moet gewoon stoppen, hij is een schande voor de muziek.
Godverdommequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelende eierstokken hindabuilding.
Deathlift or Die.![]()
Luisteren naar een obese die in elk nummer moet melden hoe rijk hij is en hoe kut jouw leven wel niet is omdat jij dat niet bent
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat jij nou een heel varken van het spit met appel en al opeet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aardappelpuree met vlees en sla? Nounounou.![]()
Nee ik eet curry bhuna met rundvleesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij nou een heel varken van het spit met appel en al opeet.![]()
![]()
Koeliequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik eet curry bhuna met rundvlees. Pics, ken al die curry's enz niet
?
![]()
Oh, moet je es proberen die is echt lekkurrrr. Gewoon uit een potje tho maar tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelie. Pics, ken al die curry's enz niet
?
Pics komen zo wel![]()
![]()
Neee, die actie geldt dus niet meer. Moet 'm nu voor de volle prijs kopen maar de Nederlander in mij twijfelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Jum, heb je dat mapangpang kaartje nou al?
Tevens, moeders op FB![]()
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.quote:En als zij dat niet doet dan liked ze mijn berichten altijd.
Eh. http://www.amigoamigo.nl/index.php/frontend/campaigns/single/121/ Ze hebben de actie weer verlengd. kklijersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neee, die actie geldt dus niet meer. Moet 'm nu voor de volle prijs kopen maar de Nederlander in mij twijfelt.
Tevens, moeders op FB![]()
Dus KOOP want die lineup is gruwelijk
![]()
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.En als zij dat niet doet dan liked ze mijn berichten altijd.
WARUM.
Serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh. http://www.amigoamigo.nl/index.php/frontend/campaigns/single/121/ Ze hebben de actie weer verlengd. kklijersDus KOOP want die lineup is gruwelijk
I'm in.
Bewaar een koelie-puf van je in een potje en stuur 'm op zodat ik de geur kan opsnuiven zo nu en danquote:.
Ziet er goed uit, jammer van je rijstkeuze alleen.
![]()
![]()
Deze beste man is verantwoordelijk voor de syfilisuitbraak in de pr0n industrie LA.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isWARUM.
[..]
SerieusI'm in.
Nice.
Je weet niet eens welke rijst dit isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bewaar een koelie-puf van je in een potje en stuur 'm op zodat ik de geur kan opsnuiven zo nu en dan.
Ziet er goed uit, jammer van je rijstkeuze alleen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beste man is verantwoordelijk voor de syfilisuitbraak in de pr0n industrie LA.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn moeder reageert bijna op elke status-update van mij met dat ze super veel van mij houdt.En als zij dat niet doet dan liked ze mijn berichten altijd.
Beta boy
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn moeder deelt foto's van me met "zo moeder zo dochter" als onderschrift en zet random foto's van zichzelf op internet alsof het twitter isWARUM.
)))
Deathlift or Die.![]()
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.quote:If not now, then when.![]()
Basmati toch gewoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Je weet niet eens welke rijst dit isGeen pandanrijst gebruiken
![]()
.
Oh, en mensen die niet genoeg overtuigingskracht hebben om je ouders van Facebook te weren.
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.![]()
![]()
Gay, maar jij draagt dit soort kettingen ook Syfillisboyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind je van z'n ketting danIk gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Basmati toch gewoon?Geen pandanrijst gebruiken
![]()
.
Oh, en mensen die niet genoeg overtuigingskracht hebben om je ouders van Facebook te weren.
niet voor curry's tho maar m'n ma gaat zeiken als ik een andere wil dan basmati
![]()
![]()
Nederlanders
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer kneusje, de enige beta op dit hele forum ben jij.
Deathlift or Die.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorniet voor curry's tho maar m'n ma gaat zeiken als ik een andere wil dan basmati
![]()
![]()
Nederlanders
Ohja, deze mag nu natuurlijk niet ontbreken:
![]()
U mad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gay, maar jij draagt dit soort kettingen ook SyfillisboyWat heeft dat met Nederlanders te maken? Je bent zelf een Nederlander.quote:[..]
Ik gebruik ook weleens jasmijn of zilvervlies hoorniet voor curry's tho maar m'n ma gaat zeiken als ik een andere wil dan basmati
![]()
![]()
Nederlanders
Deathlift or Die.![]()
Ik heb tenminste nog de eetgewoontes van een negerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wat heeft dat met Nederlanders te maken? Je bent zelf een Nederlander.![]()
![]()
Jij? Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha please jij bent een kleine dwerg man, ik leg jou zo op de grond.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog de eetgewoontes van een neger![]()
![]()
Want blanken eten alleen basmati en geen jasmijn/zilvervlies/pandan/whatevah?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog de eetgewoontes van een negerDeathlift or Die.![]()
Jong het ging toch allang niet meer over die tering rijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want blanken eten alleen basmati en geen jasmijn/zilvervlies/pandan/whatevah?
Ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.88, etha is iets in de 1.6. of 1.7.
Ukkie.quote:![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.88, 92kg, na de cut 87kg. Wat is je punt?![]()
![]()
Waar blijven je stats qua kracht en vp dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.88, 92kg, na de cut 87kg. Wat is je punt?
Deathlift or Die.![]()
Kracht zegt niks, het gaat om de contractie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar blijven je stats qua kracht en vp dan?
VP is nog hoog maar dat is geen geheim, ik zeg na de cut 87kg op 7/8%.
Hahaha geweldig ditquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.88, 92kg, na de cut 87kg. Wat is je punt?![]()
Waarom geloof ik niet dat je 'maar' 92 kg bent?![]()
![]()
Omdat je zelf dik bent, snol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha geweldig dit![]()
Waarom geloof ik niet dat je 'maar' 92 kg bent?If not now, then when.![]()
Kracht zegt heel veel, ik train dan meer op explosiviteit dan op massa.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kracht zegt niks, het gaat om de contractie.
VP is nog hoog maar dat is geen geheim, ik zeg na de cut 87kg op 7/8%.
Maar als je nu dan 87 op 8% zit ben je nu zo even snel uit m'n hoofd 14%? Dan zal je lager staan dan mij nu?Deathlift or Die.![]()
12%, stuk schorem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kracht zegt heel veel, ik train dan meer op explosiviteit dan op massa.
Maar als je nu dan 87 op 8% zit ben je nu zo even snel uit m'n hoofd 14%? Dan zal je lager staan dan mij nu?![]()
Dat bedoel ik Etha, klopt geen tyfus vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar als je nu dan 87 op 8% zit ben je nu zo even snel uit m'n hoofd 14%? Dan zal je lager staan dan mij nu?.
![]()
Vetvrije massa bij 8% bij 87 is 80,25. 92kg-80,25=12kg. 80:12=15 dus heb er nog een procentje af getrokken.quote:Deathlift or Die.![]()
Dan is het ook geen vergelijking waard aangezien onze doeleinden verschillen. Ik heb laatst met zo'n meetlint gemeten en als ik het goed gedaan heb zit ik op dit moment rond de 20-25.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar als je nu dan 87 op 8% zit ben je nu zo even snel uit m'n hoofd 14%? Dan zal je lager staan dan mij nu?Waarom doe je zo jelly? Ik heb mij gisteren nog gewogen en hij gaf 92kg aan. Waarom zou ik liegen, geef mij één geldige reden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Etha, klopt geen tyfus van.
80:12 = 6,66 hoor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vetvrije massa bij 8% bij 87 is 80,25. 92kg-80,25=12kg. 80:12=15 dus heb er nog een procentje af getrokken.![]()
![]()
Je foto's man, je foto's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom doe je zo jelly? Ik heb mij gisteren nog gewogen en hij gaf 92kg aan. Waarom zou ik liegen, geef mij één geldige reden.![]()
Ja die zeggen inderdaad dat ik geen 92kg weeg, goed argument leeghoofd.quote:
Eikel tot knie slap: 34 cmquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij nigga, wat zijn je stats?
[/Etha, Panzermaus]
Eikel tot knie stijf: 18 cm
Omtrek eikel: 21 cm
Omtrek fallus: 17 cm
Navel tot eikel: 41 cm
Dat was het ongeveer wel.
![]()
Snap niet eens waarom ik reageer op zo'n debiel persoon, alsof ik mij moet bewijzen ofzo.
Ofc niet jij Etha.If not now, then when.![]()
haha dies oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm drunk screaming: can't we all get along??
wel tofI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap niet eens waarom ik reageer op zo'n debiel persoon, alsof ik mij moet bewijzen ofzo.
Ofc niet jij Etha.![]()
![]()
"Laat ik maar een mad plaatje posten, misschien heeft die dan niet door dat ik gewoon niet weet waar ik over praat."quote:If not now, then when.![]()
Ja 't zal best hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"Laat ik maar een mad plaatje posten, misschien heeft die dan niet door dat ik gewoon niet weet waar ik over praat."![]()
![]()
Jongens even wat anders we hadden het over syfilis neger enzo.
grgr k ga fernandes kapot maken met m'n gonnoroe xoxoDeathlift or Die.![]()
Geile kettingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
grgr k ga fernandes kapot maken met m'n gonnoroe xoxo![]()
Ook echt die naam "Mr Marcus"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
grgr k ga fernandes kapot maken met m'n gonnoroe xoxo
"Mr Marcus will put his huge cock in your wet filthy pussy."![]()
![]()
We zijn dan ook niet bevriend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, ik was gisteren even in BiblosHirlak een karaoke versie van 'ademnood' zingen voor arrogante LANX studentjes.
Ik doelde op daadwerkelijk overtuigen om geen FB (en vroegâh Hyves) te nemen. Dat heb ik gedaan bij m'n maquote:.
![]()
Maar jij hebt het zelf ook niet toch? Dan is het makkelijker te overtuigen lijkt mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doelde op daadwerkelijk overtuigen om geen FB (en vroegâh Hyves) te nemen. Dat heb ik gedaan bij m'n ma.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt het zelf ook niet toch? Dan is het makkelijker te overtuigen lijkt me.
Toppunt was wel dat ons afgelopen semester voor één vak ten zeerste werd aanbevolen om een FB-account aan te maken als je dat nog niet had gedaan. En waarom, om eens in de zoveel weken een economisch georiënteerde blog (4 stuks in totaal maar) te uploaden als opdracht. ALSOF ER NIET 1981 ANDERE MANIEREN ZIJN om een opdracht ter inzage aan te bieden
_! Docent was ook echt zo'n Steve Jobs-fapper.
Gelukkig trok een best lekkere mocro-chick toen d'r smoel open over dat ze het belachelijk vond enzo, zodat ik het niet hoefde te doen en bekend zou staan als autist van de klas de rest van het semester. Uiteindelijk overstag gegaan met een gezamenlijke projectgroeps-FB, kan ik wel lekker anoniem lurken bij anderen
.
![]()
Chinezen zweren bij de face-kiniquote:Veel Chinezen zijn niet zo gek om een kleurtje. Zonnen is dus niet bepaald nationale hobby nummer één. Integendeel, een mooie diepbruine huidskleur is vooral een teken van armoede, iets voor hard werkende boeren op het platteland.
Maar dat neemt niet weg dat het in China wel behoorlijk warm kan worden. En dus is wat verkoeling aan het strand op zijn tijd wel degelijk gewenst. De oplossing: veel kleren aanhouden bij het zwemmen én een zonmasker op. Die zijn er in China in allerlei kleuren en motieven. En ze houden de huid er onder zo wit als het maar kan.
Een face-kini (een soort gezichtsbikini dus) wordt het masker al genoemd. Het is de nieuwste strandrage aan de Chinese kust. Vooral op de stranden van Qingdao is het kledingsstuk populair.
Bijkomend voordeel van het masker is bovendien dat het goed beschermd tegen kwallenbeten en hinderlijke insecten die het op de badgasten hebben voorzien. Een overzichtje van wat mooie face-kini-exemplaren.
Lijkt wel zo'n typische brandwondenface, op één of andere manier.
![]()
Wat is biblosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet bevriend.
Vas, ik was gisteren even in BiblosHirlak een karaoke versie van 'ademnood' zingen voor arrogante LANX studentjes.
![]()
![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chinezen zweren bij de face-kini
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel zo'n typische brandwondenface, op één of andere manier.
Chinezen voelen zich superieur.
Hahah, maar het is sowieso gewoon relax om te hebben man, bij ons gaan alle uitnodigingen voor verjaardagen en feesten etc via FBquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt.
Toppunt was wel dat ons afgelopen semester voor één vak ten zeerste werd aanbevolen om een FB-account aan te maken als je dat nog niet had gedaan. En waarom, om eens in de zoveel weken een economisch georiënteerde blog (4 stuks in totaal maar) te uploaden als opdracht. ALSOF ER NIET 1981 ANDERE MANIEREN ZIJN om een opdracht ter inzage aan te bieden
_! Docent was ook echt zo'n Steve Jobs-fapper.
Gelukkig trok een best lekkere mocro-chick toen d'r smoel open over dat ze het belachelijk vond enzo, zodat ik het niet hoefde te doen en bekend zou staan als autist van de klas de rest van het semester. Uiteindelijk overstag gegaan met een gezamenlijke projectgroeps-FB, kan ik wel lekker anoniem lurken bij anderen
.
maar het voor school verplichten gaat wel ver ja
Ping + WhatsApp will do, anders kon ik beter meteen een kluizenaarsbestaan leiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah, maar het is sowieso gewoon relax om te hebben man, bij ons gaan alle uitnodigingen voor verjaardagen en feesten etc via FBmaar het voor school verplichten gaat wel ver ja
![]()
Zo'n klein café tegenover de Melkwegquote:Fucking gaar.
Jumi in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo'n klein café tegenover de MelkwegFucking gaar.
. 10-Delige docu moeten ze daarvan maken
.
![]()
Oh serieus, ik weet wel dat Sugar Factory daar zit maar Biblos..?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo'n klein café tegenover de MelkwegFucking gaar.
![]()
Trouwens, zou Junami óóit nog terugkomen?![]()
Bwehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi in Amsterdam. 10-Delige docu moeten ze daarvan maken
.
Zal wel een interessante docu worden dat. Vrijwillig kijken naar een provinciaaltje die wanhopig de weg probeert te vinden in de grote stad en ondertussen probeert te voorkomen dat ze wordt aangereden door een tram
Mijn leven is so so spannund at the moment.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh serieus, ik weet wel dat Sugar Factory daar zit maar Biblos..?![]()
Trouwens, zou Junami óóit nog terugkomen?
Dit is het![]()
En dat vroeg ik me laatst ook nog af ja. Maar ik heb dat verhaal nooit echt gevolgd, dus dunno. Zou wel tof zijn.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik denk dat ik een keelontsteking heb, ga ik nu doodI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
BweheZal wel een interessante docu worden dat. Vrijwillig kijken naar een provinciaaltje die wanhopig de weg probeert te vinden in de grote stad en ondertussen probeert te voorkomen dat ze wordt aangereden door een tram
Mijn leven is so so spannund at the moment.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het![]()
En dat vroeg ik me laatst ook nog af ja. Maar ik heb dat verhaal nooit echt gevolgd, dus dunno. Zou wel tof zijn.![]()
Daar was ik snel van genezen na een bijna-doodervaring door een tramquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Regel 1: Echte Amsterdammers fietsen/rijden/lopen door rood.
Je went er wel aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar was ik snel van genezen na een bijna-doodervaring door een tram![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mariah Carey ft. Rick Ross, Meek Mill - Triumphant (Get 'Em)!
[youtube]
Wat een combo.
![]()
![]()
Mariah
![]()
![]()
!
De rest.
full stops and exclamation marks![]()
Ik was laatst mijn notes aan het bekijken en ik zag opeens dat jij mij ooit een note hebt gegeven, vuile ....quote:If not now, then when.![]()
Nee.quote:![]()
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn notes aan het bekijken en ik zag opeens dat jij mij ooit een note hebt gegeven, vuile ....Maar sowieso terecht, delinquent dat je d'r bent.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hield toch ook van Dubstep? Stuur eens wat.![]()
Ken ik al, next.quote:If not now, then when.![]()
Zo waar. Je had JB moeten horen de eerste keer dat ik daar vanaf het station overstak naar Damrak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
In Utrecht wacht iedereen trouwens gewoon braafjes Vas, zou er maar vast aan wennen.
Deathlift or Die.![]()
"Aah aah, pas op daar komt een auto aan?"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo waar. Je had JB moeten horen de eerste keer dat ik daar vanaf het station overstak naar Damrak.Ik zal ze in Utrecht laten zien hoe het moet
![]()
![]()
Stem kwijt zijn tijdens een bruiloft. Mensen zullen denken ik ben roffaboy.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Whehe, echt hè!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is nog een stapje verder.
![]()
Bij taxi's, fietsen, auto's e.d. kan ik het nog wel afdwingen. Trams kijk ik voor uitquote:
ging je nu geneeskunde of criminilogie doenin A'dam?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Criminologie. Ik werd uitgeloot voor geneeskunde, maar toegelaten voor criminologie en m'n alternatief. Uitiendelijk toch maar voor criminologie gekozenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:29 schreef ThaTim het volgende:
ging je nu geneeskunde of criminilogie doenin A'dam?
Nice, introweekje al gehad?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hey er staat een interview op de FP met CB
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha nice idd
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Hey er staat een interview op de FP met CB![]()
![]()
Dat uitgerekend jij, de man van de verfijnde smaakpapillen, van de swag d'finesse, dat nu zegtquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Sinji het volgende:
Gister Surinaamse bloedworst gehad, fakking lekker
wasgud dwc![]()
.
![]()
![]()
Et tu, brute?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Sinji het volgende:
Gister Surinaamse bloedworst gehad, fakking lekker
wasgud dwc![]()
![]()
Deze mogen me wel wakker maken in de ochtend met mijn hemd aan met een lemper en een saoto-soepjequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
Het is één en dezelfde damequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze mogen me wel wakker maken in de ochtend met mijn hemd aan met een lemper en een saoto-soepje.
![]()
Levy Tran
Oh wauw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is één en dezelfde dame![]()
Levy TranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op eerste foto heeft ze beetje weg van phanto, niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yes!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zonder schilderijen op haar lichaam veel mooier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yes!
Meh, ligt gewoon aan de roots denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
op eerste foto heeft ze beetje weg van phanto, niet?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Andere foto's valt het ook wel mee, maar bij 1e foto vind ik van wel. Tran is ook Maori?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee, ik doelde meer op het 'Aziatische' uiterlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef ThaTim het volgende:
Andere foto's valt het ook wel mee, maar bij 1e foto vind ik van wel. Tran is ook Maori?Tran is Vietnamees denk ik.
Alsof 30+'ers er als een verrimpeld vel bij liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik draag dezelfde achternaam![]()
Ze is by the way al 30+, demasiangenes![]()
[ afbeelding ]. inb4krio
![]()
zo schattig maar toch ondeugend kunnen die kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik draag dezelfde achternaam![]()
Ze is by the way al 30+, demasiangenes![]()
[ afbeelding ]
Fucking lekker nohquote:De DJ'S op de main stage waren echt zo erg aan het raggen niet normaal
Maar nu, vandaag na lockdown ben ik wel helemaal dood
![]()
![]()
Nice. Ik was 's nachts nog naar Undercurrent gegaan. Was wel mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking lekker nohDe DJ'S op de main stage waren echt zo erg aan het raggen niet normaal
Maar nu, vandaag na lockdown ben ik wel helemaal dood
Deathlift or Die.![]()
![]()
Godverdomme, wat wil ik Lady Gaga slaan. Kijk die oma-houding incl. saggy tits, en die hipster-arrogantie!
Soo fashionable :$![]()
Ja zij is echt naar de klote man, satan toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat wil ik Lady Gaga slaan. Kijk die oma-houding incl. saggy tits, en die hipster-arrogantie!
[ afbeelding ]
Soo fashionable :$
Voordat zij beroemd was, was ze nog wel geefbaar.
Klopt, geen flauw idee wat er met d'r is gebeurd, maar ze is fucked up, van een 8/10 naar een 3/10quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja zij is echt naar de klote man, satan toch.
Voordat zij beroemd was, was ze nog wel geefbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Bro, -3/10 zelfs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, geen flauw idee wat er met d'r is gebeurd, maar ze is fucked up, van een 8/10 naar een 3/10.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar satan toch, sick mind, alles.If not now, then when.![]()
Goed gesprek gehad met een hipster gister, schreeuwde YOLO tegen me en toen ik reageerde met "Fuck YOLO" kreeg ik een hoop commentaar en deed zijn vriend z'n shirt omhoog en liet zijn yolo-tattoo zien, zijn tepel functioneert als de letter O.
Huilen.![]()
Wat doe je jelly, YOLO.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed gesprek gehad met een hipster gister, schreeuwde YOLO tegen me en toen ik reageerde met "Fuck YOLO" kreeg ik een hoop commentaar en deed zijn vriend z'n shirt omhoog en liet zijn yolo-tattoo zien, zijn tepel functioneert als de letter O.
Huilen.If not now, then when.![]()
Hij was serieus beledigd ook nog he, liepen boos wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hipsters.
YOLO-roepers.
Verpaupering van de maatschappij.
![]()
![]()
Zwaktebod. Discussies van jou winnen is peanuts. Het is trouwens zijn tepel 'fungeert' ipv 'functioneert'quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij was serieus beledigd ook nog he, liepen boos weg.
![]()
Ohjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zwaktebod. Discussies van jou winnen is peanuts. Het is trouwens zijn tepel 'fungeert' ipv 'functioneert'.
Was wel een lekkere tepel.
![]()
Die had je op zijn minst kunnen likken als goedmakertje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhjaWas wel een lekkere tepel.
Mijn tepels zijn Godzijdank een erogene zone (no homo). Chicks die aan m'n tepels zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die had je op zijn minst kunnen likken als goedmakertje..
![]()
Weet je waar ik pas écht geil van word. Als meisjes mijn neusharen likken, oeff.
Da's toch bij elke man wel? Alleen heb het idee dat ze het niet snel willen toegeven ofzo want dat is niet mannelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn Godzijdank een erogene zone (no homo). Chicks die aan m'n tepels zitten.
![]()
![]()
Van snapt de definitie van "hipster" niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Huilen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, ik ook! En gewoon met m'n nekquote:Heb je die bruiloft al gehadquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van snapt de definitie van "hipster" niet.?
Hou jij nou maar lekker je mond met vas snapt dit en dat nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van snapt de definitie van "hipster" niet.![]()
Ben net weer terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik ook! En gewoon met m'n nek
[..]
Heb je die bruiloft al gehad?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Just stating the factsquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij nou maar lekker je mond met vas snapt dit en dat nietThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneusquote:![]()
![]()
LEAVE, CB, ALONE!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneus![]()
![]()
Nee, CB moet zijn bucket halen zodat ie z'n frustraties kan wegetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LEAVE, CB, ALONE!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh we gaan schelden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over de kleding dan, alleen omdat ze yolo riepen zijn ze geen hipsters? Kneus
Hoe kom je erbij dat ik kleding er bij betrek? Een hipster veracht alles wat mainstream is, laat YOLO nou net zo iets zijn wat juist door hipster zou worden uitgekotst, schat.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit op maandag zeggen terwijl het morgen alweer hotwings tuesday isquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, CB moet zijn bucket halen zodat ie z'n frustraties kan wegeten. Slecht dit.
![]()
Ligt eraan of je kneus als scheldwoord opvatquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh we gaan schelden.
Hoe kom je erbij dat ik kleding er bij betrek? Een hipster veracht alles wat mainstream is, laat YOLO nou net zo iets zijn wat juist door hipster zou worden uitgekotst, schat.Maar geloof me, uiterlijk was een en al hipster alleen ze gedroegen zich als yolo emo/hipsterkids. Ze snappen het zelf ook niet geloof ik.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit op maandag zeggen terwijl het morgen alweer hotwings tuesday is. Slecht dit.
Hou je in ofzo
![]()
Hoe waren alle introweken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik pas donderdag en vrijdag.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goed.quote:
Jij werd gespot door oplettende FOK!ker las ik hier.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah ja. Die van de UvA is ook pas deze week.![]()
![]()
maar niks durven zeggen. Typische fokkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Goed.
Jij werd gespot door oplettende FOK!ker las ik hier.
Ik moest gelijk zonder slaap door na mn introweek naar mn werk, bikkelnachtdienst bij t eindfeest van de VU en vanuit mn werk in een keer door naar schiphol om te vliegen. Ik ben zelden zo gebroken geweest
gewoon blacka gaan toch. YOLOquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te gevenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn intro was leipIk heb alleen de helft gemist
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?
Ja, Artis enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?Ben alleen bij het eten, de studentenborrels (want gratis drank), feesten en optredens geweest.
hehe had hetzelfdeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal kut dat m'n ov pas vanaf 1 september is en het introprogramma echt pure schijt is en ik dus geen zin heb om m'n geld aan de trein uit te geven.
![]()
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
laat me raden, ook alle ochtendactiviteiten?![]()
![]()
oei oei, verplicht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke nacht 5 uur slapen en VERPLICHT 8 uur op.![]()
![]()
Sucks.
![]()
Bij ons was niets verplicht overigensHirlak je eigen week indelen. Vond je een workshop niet leuk, ging je met je groep iets anders doen.
Met de sprinter naar Utrecht gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag dringend op een plaszak als je wordt gecontroleerd.
Deathlift or Die.![]()
YOLO stamt ook maar pas uit 2004quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
YOLO was wel echt de vakantiekreet trouwensKanker
.
Hoorde vorige week al dat ze gespot waren, toen het zo bloedheet was aan het strand met pepernotenquote:![]()
.
![]()
De mijne was do you even lift?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.Deathlift or Die.![]()
Link?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus fucking goed nummer, net weer even opgezet.
Deathlift or Die.![]()
Wat een kanker gruwelijk nummerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel even op 1080p knallen ofc. Spange Koreaanse chicks ook.
Deathlift or Die.![]()
Substantialquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Bij ons was niets verplicht overigensHirlak je eigen week indelen. Vond je een workshop niet leuk, ging je met je groep iets anders doen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn persoonlijke zomerkreet was GANGNAM STYLE.
[ afbeelding ]
broertje van Sinji![]()
Geproduceerd door Nujabes. Man, zo zonde dat die gast dood isquote:
Gangnam Style zetten in PRIME, sauwiesauw.
Tevens workshop MMA en BJJ gedaan, Jajong en Jumi come at me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tof! Vanaf september kan ik bij de VU alle vechtsporten gaan doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Gangnam Style zetten in PRIME, sauwiesauw.
Tevens workshop MMA en BJJ gedaan, Jajong en Jumi come at me.Kankerfijn in de winter.
Kratis en voor niks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof! Vanaf september kan ik bij de VU alle vechtsporten gaan doenKankerfijn in de winter.
Dem faciliteiten. lipbijt.jpgquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
USC Science Park is best chill, ik ben daar best vaak.
Ik hoorde trouwens dat Lockdown makaolo vet was?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.quote:
Ga ik meteen even aan mijn basketbalskills werken
Waar vind ik een spoedcursus kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics-leraar?![]()
Gaan we clippen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
http://partyflock.nl/party/228230:Yolo.html
Yolo party.OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTONquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.
Ga ik meteen even aan mijn basketbalskills werken![]()
![]()
![]()
![]()
Badmintonquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we clippen?
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTON![]()
![]()
![]()
![]()
!
Squash.
![]()
Someone hit me in the face, ik ben verliefdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, 199 euro per jaar . Een passe-partout waarmee ik mee mag doen met boksen, kickboksen, capoeira, wushu, basketbal, fitness, roeien, badminton en aerobics.
Ga ik meteen even aan mijn basketbalskills werken![]()
Ik kan ook nog frisbee gaan doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG BADMINTON![]()
![]()
![]()
quote:is een kruising tussen voetbal, basketbal en American Football
Met Grey Goose smijten, dan komen de kutjes vanzelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sws. Ik breng mu vodka, breng jy de kutjes.Je zal maar frisbee instructeur zijn, wat een baan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan ook nog frisbee gaan doen.
[..]
Er was niks aan, je hebt helemaal niks gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Lockdown makaolo vet was?![]()
Bedankt Vas, soms ben je wel lief.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er was niks aan, je hebt helemaal niks gemist.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Deze man is geen amateur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Grey Goose smijten, dan komen de kutjes vanzelf.
Vodka spa rood #cuttendpanjaDeathlift or Die.![]()
Op Kos? 100 Noorse sletjes gezien met dat op hun shirtquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
YOLO was wel echt de vakantiekreet trouwensKanker
Ik had dat eigenlijk op m'n tanktop moeten zetten met You Only Lifted Once.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op Kos? 100 Noorse sletjes gezien met dat op hun shirt
Deathlift or Die.![]()
Mensen die frisbee onderschatten. Doe je dat op wedstrijdniveau heb je echt wel goede techniek en skills nodig.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk op m'n tanktop moeten zetten met You Only Lifted Once.. Goeie, omdat 'ie uit jouw bek komt.
![]()
Er traint trouwens bij mij een dude die fucking veel op jou lijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Goeie, omdat 'ie uit jouw bek komt.
Hij speelt echter meer met z'n telefoon dan dat ie traint.Deathlift or Die.![]()
Ik hoor best vaak dat mensen iemand zagen die op mij lijkt, terwijl CB hier het niet-unieke hoofd heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er traint trouwens bij mij een dude die fucking veel op jou lijkt.
Hij speelt echter meer met z'n telefoon dan dat ie traint..
![]()
Ik denk dat ik dWc niet eens zou herkennen als ik hem op straat zou zien lopen
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoor best vaak dat mensen iemand zagen die op mij lijkt, terwijl CB hier het niet-unieke hoofd heeft.
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat ik dWc niet eens zou herkennen als ik hem op straat zou zien lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.
[..]
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.Ik zie niets anders hier in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens heb ik een Moncler trui gekregen. So so Mocro.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BITCH IK BEN DU FARAO KOM NIE HIER NIEMAND ZO MOOI ALS IK.
[..]
Gewoon zoeken naar Burberrysjawls en Louis Vuitton riemen.Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik ruik naar D&G, snuffel aan me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijk.
Gucci Guiltyquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci vriend, die Burberry is slechts 1 item. Ik ruik zelfs naar Gucci, letterlijk.
?
Mensen die ruiken naar Tollie&Klabanusquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ruik naar D&G, snuffel aan me..
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gucci by Gucci Pour Homme.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We ruiken bijna hetzelfde. So so spannund.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
![]()
Dezen.
inb4quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 21:56:35 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TollieReport. Hihaho.
[ afbeelding ]van die grappen waar je niet om wil lachen maar doordat je je lach probeert in te houden komt ie nog harder en langer.
Inb4 pun.![]()
Hahaaaaaaaaa vette sportquote:
Maar nee, als er iets verneukeratiefs is, dan zijn het dat soort pics.![]()
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel geinig, omdat Etha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaa vette sport
Maar nee, als er iets verneukeratiefs is, dan zijn het dat soort pics.If not now, then when.![]()
Smeerlap!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha gaat nu gewoon door posten op het account van Jackie.![]()
![]()
Wow, een nieuw topic in deze reeks. Hoe is het mogelijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: