De Kuip lijkt ook half leeg, alsof een deel van de supporters nog moet komen, of al naar huis isquote:
Smolov had ook potentie, enkel misbruikt en beoordeeld als een spits terwijl hij een middenvelder wasquote:
Met deze stand kun je in Amsterdam een speld horen vallenquote:
En wie er dan in? Achabar en Cabral?quote:
2e ring vooral ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Kuip lijkt ook half leeg, alsof een deel van de supporters nog moet komen, of al naar huis is
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.quote:
Een blik middenvelders? We hadden welgeteld nul nummers 10 in de selectie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.
Gewoon net als Narsingh bij PSV. Met het beetje beschikbare geld de verkeerde linie versterkt.
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.
Gewoon net als Narsingh bij PSV. Met het beetje beschikbare geld de verkeerde linie versterkt.
Ebecilio is gratis op te halen in A'dam ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een blik middenvelders? We hadden welgeteld nul nummers 10 in de selectie.
Dan moet je met het spaarzame geld dat je hebt een 10 zien te vinden en dan vind ik Immers nog niet eens zo verkeerd dat laat ie ook wel zien tot nu toe. Speelt prima, alleen het scoren blijft nog uit maar dat komt vanzelf wel daar ben ik van overtuigd.
Vilhenda was toch het grootste talent in nederland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.
waar zijn vilhena en singh?
Je kan je geld nou eenmaal maar één keer uitgeven he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.
waar zijn vilhena en singh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |