Goed hoor en met jou?quote:
Houdoe en bedanktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje is erik ga snel weg xx
Ja ook goed, ja morgen pas, maar zaterdag is heel de dag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou?
Hoor je nou morgen eindelijk eens of je kan zaterdag?
Backstabbers moeten we nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje is erik ga snel weg xx
Ik ben er wss pas om 3u en dv nog later. Dus dat kan wel gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook goed, ja morgen pas, maar zaterdag is heel de dag?
Als ik 's ochtends moet werken en smiddags vrij ben kan ik alsnog later komen.. en kijken of ik blijf pitten ivbm zondag
Ok, zien het welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben er wss pas om 3u en dv nog later. Dus dat kan wel gewoon
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Okee we gaan stoppen met FOK!![]()
FL is niet uit de kast gekomen was grapje
Dagdag
Oke, doe het wel veilig hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Okee we gaan stoppen met FOK!![]()
FL is niet uit de kast gekomen was grapje
Dagdag
Ik ga met hem treinenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef Dientje12 het volgende:
oerbeer komt ook, vraag me af hoe hij is, al die topics die hij heeft gesloten van mij
Misschien staan er fotos in zijn foboquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef Dientje12 het volgende:
oerbeer komt ook, vraag me af hoe hij is, al die topics die hij heeft gesloten van mij
zaterdagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Dientje12 het volgende:
zullen we smoken tot onze ogen zo rood als ijzer worden dat al zwaar verroest is?
wat ga je halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohja ik moet zo nog shoppa, helemaal vergeten
Ik ga ook nog halen voor zaterdagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohja ik moet zo nog shoppa, helemaal vergeten
Gewoon paar hijsjes nemen, en dan wegleggen, netzoals je mobiel die je naast je legtquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga ook nog halen voor zaterdag
Ik houd sowieso niet zo van wietquote:
Gewoon White Widow ofzo denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon paar hijsjes nemen, en dan wegleggen, netzoals je mobiel die je naast je legt
[..]
Heb ik nog maar 1 keer gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon White Widow ofzo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |