abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115907591
Na aanleiding van Raad de hoes #4 - de Paint editie dit topic, waar jullie trouwens allemaal aan mee moeten doen omdat het leuk is en Robdriessen een held, kreeg ik een idee. Een nieuw spel in MUZ. Misschien bestaat het al, maar ik kon het niet vinden en in elk geval leeft het niet meer.

Goed. Het idee is als volgt. Je neemt een albumhoes en knipt er een klein stukje uit. Aan de andere users de taak om de albumhoes te raden. De eerste die het goed heeft mag de volgende inzending maken :D

Natuurlijk staat of valt het spel met de medewerking van de users. Probeer je een beetje in te leven in je medespelers, bij te moeilijke inzendingen maak je het topic kapot. Voorbeeld:

Dit kan waarschijnlijk wel:

Dit kan waarschijnlijk niet:

Nirvana - Bleach trouwens, die laatste :')

Misschien komen we later tegen dat sommige dingen écht te moeilijk zijn, maar ik heb vertrouwen in jullie MUZ-ers. De eerste opgave is een makkelijke:

Spel aan! :D
pi_115907873
Strange Days
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_115907894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef Darkangle het volgende:
Strange Days
Correct. Jij mag een nieuwe maken :)
pi_115908040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Correct. Jij mag een nieuwe maken :)
Ik zit hier op werk en om mijn pad te posten. Mijn Werk PC is bezig met compilen dus ik heb geen greintje CPU over om nog andere zaken te draaien. Als ik win, mag jij een nieuwe maken, deal? ;).
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_115908307
Inzending namens Darkangle, ietsje moeilijker dit keer:

pi_115908383
Richard David James' kop :)
pi_115908526
Haha, weer goed. Inzending #2 namens Darkangle:

Wel een beetje ping-pong zo :D
pi_115908658
stone roses
pi_115908683
Klopt! Jij bent :)
pi_115908773
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:12:44 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115908895
Zal wel geen Doe Maar zijn?
pi_115909033
wel zelfde tijd
pi_115909073
Let it be.

EddySpaghetti, jij mag er nog wel een maken, die was lekker moeilijk :D
pi_115909102
Als we trouwens de gehele titel en artiest noemen kunnen mensen die de cover niet kennen (kuch kuch) het ook opzoeken achteraf. Wel zo leuk.
pi_115909117
Roger dodger.
pi_115909267
pi_115909403
Animal Collective - Here Comes the Indian
pi_115909413
Jullie zijn hier zo veel beter in dan ik, maar ik vind het heel erg leuk _O_
pi_115909440
Ok, moeilijkheids graad 1000000

Rarara
pi_115909576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Darkangle het volgende:
Ok, moeilijkheids graad 1000000

[ afbeelding ]

Rarara
Het komt me heel bekend voor. Maar volgens mij eerder van een kunstwerk hier in de buurt van van een album :') :D
pi_115909822
Autechre - Draft 7.30?
Robert Moog died for our synths
pi_115910019
Nope.

Als ie te moeilijk is, even zeggen, ik kan het me best voorstellen.
pi_115910355
Ok, ik geef deze aan Gehenna, gezien hij qua plaatje dicht in de buurt kwam.

Het was Abfahrt Hinwil - Links Berge Rechts Seen.

Als je nog een leuk deuntje van ze zoekt, Tech7 is een van hun betere nummers (ander album).
pi_115910977
Ok, een makkelijke dan, om zaken weer aan het rollen te krijgen.

Die zou toch wel te doen moeten zijn ;) (het correct raden).
pi_115912836
O+ Justin Bieber - Believe O+
Robert Moog died for our synths
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')