Je mag niet eens met je auto de bouwmarkt in....quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je mag niet eens met je auto de bouwmarkt in....
En de opdracht voer je uit in opdracht van je werkgever? Mja het is een fout onder werktijd dan.. maar wel een die aan jezelf te wijten is. Aansprakelijkheidsverzekering lijkt mij.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je mag niet eens met je auto de bouwmarkt in....
Die gaan niets uitkeren als jij een pot verf uit je klauwen laat vallen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef DahBigKahuna het volgende:
Idd dus WA-verzekering.
Verplicht voor iedere Nederlander die: in het bezit is van een auto, in bezit is van een jachtvergunning en eigenaar is van een kerncentrale...
Oude kleren hebben ook geld gekost.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef Egberts het volgende:
Nog een rede waarom je in een bouwmarkt in je oude kleren rond loopt en niet in je zondags kostuum ...
Ze zegt in de OP toch duidelijk 'een andere klant'. Dus zij is ook een klant.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef TallMan het volgende:
Noem em dan gewoon medemens. Klant impliceert en klant-winkel verhouding. Dat impliceert dan weer dat jij werknemer zou zijn in die winkel. In dat geval is, mits geen opzet, de winkel aansprakelijk.
Nu is het gewoon een claim tussen twee mensen onderling, dat die binnen of buiten een winkel plaatsvindt doet daar niets aan af.
Je titel suggereert bij mij, en zo te lezen bij de meesten, de suggestie dat het "jouw" klant is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef hugsy33 het volgende:
@bastoenie, opdracht? Zowel ik als slachtoffer zijn daar gewoon aan het winkelen
Het gaat om de actuele waarde van de kleren, niet om wat ze ooit gekost hebben. Je redenatie is dus compleet zinloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oude kleren hebben ook geld gekost.
Tenzij die man ze, net als jij, bij het Leger des Heils heeft gehaald.
Dan is het toch gewoon je eigen foutquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef hugsy33 het volgende:
@bastoenie, opdracht? Zowel ik als slachtoffer zijn daar gewoon aan het winkelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |