Oh ik wil hier in verder, maar had toevallig vandaag een gesprek met iemand. We hadden het over het loon en dat het toch ook geen vetpot is. Drm ben ik benieuwd of hier meer mensen zijn die mij echt kunnen overtuigen om hierin verder te gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Haha,nog steeds niks gevonden?
Succes met je zoektocht!
Oh dat heb ik al vaker gezegd hoor. Ik weet gewoon dat ik nooit 100% zal weten wat ik echt zou willen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef Bastoenie het volgende:
Je wou toen ook al in de zorg werkenVolgens mij kom jij er niet als je zo doorgaat.
Daarom heb ik ook zoiets van dat ik dit liever ga doen, dan wat anders wat beter verdien. Daarom twijfelde ik ook zoveel omdat ik toch wel iets wilde doen wat goed verdiende. Maar dat hou je ook niet lang vol als het werk niet leuk is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Op een gegeven moment moet je gewoon iets gaan doen als je het echt niet weet. En wat ik al eerder heb gezegd; collega's en de sfeer op het werk zijn vaak net zo belangrijk als het werk wat je doet, nog belangrijker zelfs.
Dat ga je nooit 100% zeker weten. Ga er gewoon voor. Ik heb een tijdlang part time in de winkel gestaan, het is veel wachten op klanten. Het salaris is inderdaad geen vetpot maar daar kun je wat aan doen door binnen de organisatie verder te leren en assistent leidinggevende en daarna leidinggevende te worden. Mocht je het daarna toch net zo leuk vinden heb je gelijk een mooi salaris.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al vaker gezegd hoor. Ik weet gewoon dat ik nooit 100% zal weten wat ik echt zou willen.
Niet voor het geld, zal een zeeer sober leventje worden vrees ik...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef FerryNL het volgende:
Deel je ervaringen en zeg mij waarom ik juist wel de detailhandel in zou moeten
Daar ben ik een beetje bang voor ja. Ik wil toch wel een keer in mijn leven ook de 2000 grens willen bereiken. Heb altijd maar max 1400 a 1500 euro bruto verdient, maar dat was de horeca en dat verdient ook niet goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:25 schreef tommiepoes het volgende:
[..]
Niet voor het geld, zal een zeeer sober leventje worden vrees ik...
Moet je niet gewoon doen wat je leuk vind? Wat over 10 jaar je ding is weet je nu toch niet. Uiteindelijk is dit "wachten", topics openen over weer een andere beroepsrichting en nadenken nu alleen maar verspilde tijd. Je moet het werk immers toch zelf ervaren!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje bang voor ja. Ik wil toch wel een keer in mijn leven ook de 2000 grens willen bereiken. Heb altijd maar max 1400 a 1500 euro bruto verdient, maar dat was de horeca en dat verdient ook niet goed.
Het kutte is gewoon dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik wilde eerst de ICT wel in, maar ben gewoon bang (en weet ook een beetje) dat ik dat toch saai ga vinden.
Klopt inderdaad wat je zegt. Ik heb me ook gewoon aangemeld voor die opleiding, maar toch zit er weer een stemmetje die zegt. Nee niet doen want anders ga je weer twijfelen door het geld. Dat was juist in de horeca ook het geval. Daar ben ik deels mee gestopt omdat het gewoon slecht verdient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon doen wat je leuk vind? Wat over 10 jaar je ding is weet je nu toch niet. Uiteindelijk is dit "wachten", topics openen over weer een andere beroepsrichting en nadenken nu alleen maar verspilde tijd. Je moet het werk immers toch zelf ervaren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |