abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115905756
Wie werken er hier nog meer in de detailhandel?

Ik wil eigenlijk een opleiding volgen, maar had er toevallig vanochtend over dat het toch wel slecht verdient. Ik doe liever werk wat leuk is, maar het moet ook wel een beetje leuk verdienen.

Deel je ervaringen en zeg mij waarom ik juist wel de detailhandel in zou moeten ^O^
pi_115905831
je zou in de detailhandel moeten gaan werken omdat daar altijd werk te vinden is, het niet overdreven zwaar lichamelijk is, en het wel op je niveau zit natuurlijk :P
pi_115906062
Haha,nog steeds niks gevonden? :P
Succes met je zoektocht!
pi_115906158
Je wou toen ook al in de zorg werken :') Volgens mij kom jij er niet als je zo doorgaat.
pi_115906189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Haha,nog steeds niks gevonden? :P
Succes met je zoektocht!
Oh ik wil hier in verder, maar had toevallig vandaag een gesprek met iemand. We hadden het over het loon en dat het toch ook geen vetpot is. Drm ben ik benieuwd of hier meer mensen zijn die mij echt kunnen overtuigen om hierin verder te gaan. :Y
pi_115906216
Op een gegeven moment moet je gewoon iets gaan doen als je het echt niet weet. En wat ik al eerder heb gezegd; collega's en de sfeer op het werk zijn vaak net zo belangrijk als het werk wat je doet, nog belangrijker zelfs.
pi_115906217
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef Bastoenie het volgende:
Je wou toen ook al in de zorg werken :') Volgens mij kom jij er niet als je zo doorgaat.
Oh dat heb ik al vaker gezegd hoor. Ik weet gewoon dat ik nooit 100% zal weten wat ik echt zou willen. :)
pi_115906348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Op een gegeven moment moet je gewoon iets gaan doen als je het echt niet weet. En wat ik al eerder heb gezegd; collega's en de sfeer op het werk zijn vaak net zo belangrijk als het werk wat je doet, nog belangrijker zelfs.
Daarom heb ik ook zoiets van dat ik dit liever ga doen, dan wat anders wat beter verdien. Daarom twijfelde ik ook zoveel omdat ik toch wel iets wilde doen wat goed verdiende. Maar dat hou je ook niet lang vol als het werk niet leuk is.

Dit is eerlijk gezegd wat ik al jaren geleden wilde, maar koken vond ik ook leuk. Vandaar dat ik toen de horeca in ging. :)
pi_115932524
Niet veel mensen zo te zien :N
pi_115938729
je weet dat ik er in werk.

Leidinggevende functie betalen wel aardig. Rest verdient inderdaad aanzienlijk minder.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_115942032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Oh dat heb ik al vaker gezegd hoor. Ik weet gewoon dat ik nooit 100% zal weten wat ik echt zou willen. :)
Dat ga je nooit 100% zeker weten. Ga er gewoon voor. Ik heb een tijdlang part time in de winkel gestaan, het is veel wachten op klanten. Het salaris is inderdaad geen vetpot maar daar kun je wat aan doen door binnen de organisatie verder te leren en assistent leidinggevende en daarna leidinggevende te worden. Mocht je het daarna toch net zo leuk vinden heb je gelijk een mooi salaris.

Je moet op een gegeven moment gewoon gaan kiezen, anders blijf je je hele leven twijfelen. Probeer het gewoon en focus je eerst eens op andere dingen in het leven, ga leuke dingen doen! Mocht het daarna toch erg tegenvallen kun je altijd nog iets anders zoeken. (commerciėle ervaring is altijd meegenomen).
Fuck the EBU
pi_115978673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef FerryNL het volgende:
Deel je ervaringen en zeg mij waarom ik juist wel de detailhandel in zou moeten ^O^
Niet voor het geld, zal een zeeer sober leventje worden vrees ik...
pi_115979144
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:25 schreef tommiepoes het volgende:

[..]

Niet voor het geld, zal een zeeer sober leventje worden vrees ik...
Daar ben ik een beetje bang voor ja. Ik wil toch wel een keer in mijn leven ook de 2000 grens willen bereiken. Heb altijd maar max 1400 a 1500 euro bruto verdient, maar dat was de horeca en dat verdient ook niet goed.

Het kutte is gewoon dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik wilde eerst de ICT wel in, maar ben gewoon bang (en weet ook een beetje) dat ik dat toch saai ga vinden. :@
pi_115983994
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Daar ben ik een beetje bang voor ja. Ik wil toch wel een keer in mijn leven ook de 2000 grens willen bereiken. Heb altijd maar max 1400 a 1500 euro bruto verdient, maar dat was de horeca en dat verdient ook niet goed.

Het kutte is gewoon dat ik niet weet wat ik anders moet doen. Ik wilde eerst de ICT wel in, maar ben gewoon bang (en weet ook een beetje) dat ik dat toch saai ga vinden. :@
Moet je niet gewoon doen wat je leuk vind? Wat over 10 jaar je ding is weet je nu toch niet. Uiteindelijk is dit "wachten", topics openen over weer een andere beroepsrichting en nadenken nu alleen maar verspilde tijd. Je moet het werk immers toch zelf ervaren!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pannenkoeken op 25-08-2012 10:18:13 ]
pi_115988258
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon doen wat je leuk vind? Wat over 10 jaar je ding is weet je nu toch niet. Uiteindelijk is dit "wachten", topics openen over weer een andere beroepsrichting en nadenken nu alleen maar verspilde tijd. Je moet het werk immers toch zelf ervaren!
Klopt inderdaad wat je zegt. Ik heb me ook gewoon aangemeld voor die opleiding, maar toch zit er weer een stemmetje die zegt. Nee niet doen want anders ga je weer twijfelen door het geld. Dat was juist in de horeca ook het geval. Daar ben ik deels mee gestopt omdat het gewoon slecht verdient.

Ik heb nog wel een bijbaantje in de administratie (simpel werk hoor), maar ik weet nog niet echt wat ik daar van moet denken. En ik heb nog een bijbaantje in de horeca, maar dat was niet genoeg en had ik dus dat andere bijbaantje erbij genomen. Ik vind het ook niet saai werk om te doen, maar ik moet gewoon even nadenken of ik wel heel de dag op kantoor wil zitten. Maar aan de ene kant ben ik dat rennen heel de dag ook zat als je snapt wat ik bedoel. :)

Maarja ik moet en wil toch echt een keer weer aan de slag, want dit schiet inderdaad ook niet op nee. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')