Voor zover ik weet is hij alleen geleverd in diverse V6 uitvoeringen, namelijk een 2.0, een 2.5, een 3.0 en een 3.5quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
Moeilijke. Ik zie dwarsgeplaatste 4 cilinder, en opvallende spiegel op een soort 'stengel'. nu even bedenken welke auto daarbij past in het D segment..
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef Koepert het volgende:
Alleen maar v6.. klinkt Infinity..en dan denk ik n M
Dat dacht ik dus ook, maar de kleinste V6 is van mazda met 2.5 liter dacht ik. En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef Koepert het volgende:
Alleen maar v6.. klinkt Infinity..en dan denk ik n M
Mazda heeft ook een 2L V6, maargoed, het is geen Mazda.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de kleinste V6 is van mazda met 2.5 liter dacht ik. En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..
Dat meen ik ook te zien, maar zover mij bekend is dat model niet geleverd met een 4 cilinder. Enkel met 6 cilinders. Dat zal dus wel een vertekend beeld zijn; ze zijn er echt niet met 4 cilindersquote:En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..
Sorento? Sonata? Nah...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan hebben we nog Hyundai.. eh.. dinges
Hyundai is goed; dinges is foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan hebben we nog Hyundai.. eh.. dinges
Nee die sedan van ze.. Kia Optimus/Optima had je toen, en tegelijk kwam Hyundai met dit ding..quote:
Groter. Veel groter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |