abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115899758
Iemand die ABN AMRO heeft, hebben jullie enig idee waarvoor het USB kabeltje is dat met de E.dentifier2 meekomt? Zonder werkt 'ie toch ook?
pi_115899784
mini usb is voor aansluiten op computer, zal wel voor opladen zijn
pi_115899981
Nee, voor het inloggen met je pincode op de ABN-Amro website.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115900208
pi_115900210
Dan pakt het apparaatje automatisch je rekeningnummer en pasnummer en hoef je alleen nog maar je pincode in te typen. Alleen schijnt het nu dat skimmers via je computer je pas kunnen skimmen als je het kabeltje gebruikt. Maar dan ben je wel echt een bad luck Brian.
pi_115900298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef DSS24 het volgende:
Dan pakt het apparaatje automatisch je rekeningnummer en pasnummer en hoef je alleen nog maar je pincode in te typen. Alleen schijnt het nu dat skimmers via je computer je pas kunnen skimmen als je het kabeltje gebruikt. Maar dan ben je wel echt een bad luck Brian.
Ja als ze iets op je computer installeren maar dat gaat echt niemand doen, dan kan je beter een virus schrijven dat transacties aanpast als je inlogt :')
pi_115900314
Ah zo, mijn laptop pakt ook automatisch het rekeningnummer en pasnummer, but thanks. :)
pi_115900327
quote:
pic doet niet
pi_115900541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja als ze iets op je computer installeren maar dat gaat echt niemand doen, dan kan je beter een virus schrijven dat transacties aanpast als je inlogt :')
Klopt, maar hackers doen het gewoon als volledige baan. Als dit dan in het nieuws komt..
Linkje
Proberen ze het wel. Maar je moet serieus heel veel pech hebben ben je de sjaak.
pi_115902929
Schopje DIG.
pi_115903618
Mijn moeder zegt dat het met kabeltje sneller gaat dan zonder
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:44:30 #12
97111 ukga
Siewosie baas
pi_127685105
Laadt ie nou ook op via dat kabeltje?

Ik heb mijne per ongeluk op een magneet gelegd en nu is ie leeg. Als ik die kabel er in plug krijg ik wel het abn logo te zien.

al heb ik het idee dat als die batterij leeg is je hem niet meer kunt opladen.
quote:
De e.dentifier meldt BATTERY WARNING. Wat nu?

BATTERY WARNING geeft aan dat de batterij bijna leeg is. Als u op C of op OK drukt, verschijnt de melding CONTACT BANK. Vraag dan online een nieuwe e.dentifier aan. Of geef uw bestelling telefonisch op via 0900 - 00 24 (¤ 0,10 per minuut). U ontvangt de e.dentifier binnen 1 tot 2 werkdagen. Een vervangende e.dentifier is gratis.

De e.dentifier met de lege batterij kunt u laten recyclen. U stuurt deze in een envelop zonder postzegel aan:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')