Tja, kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Chef_M het volgende:
Geniaal dat programma, mis het echt op reguliere CC.
En mensen die het niet leuk vinden zijn meestal ook de mensen die de grappen niet snappen, want die zijn namelijk van een hoger standje.
Beter dan wat? Het gaat hier over Frasier.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind het echt geniaal. Alhoewel ik Frasier wat beter vind.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind het echt geniaal. Alhoewel ik Frasier wat beter vind.
het zal vast wel weer terug komen.. de pagina is er ook nog steeds.. http://www.comedycentral.nl/shows/frasier/#showSummaryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef voskat het volgende:
Echt een leuke serie! Jammer dat het niet meer op comedy central is.
Ja, zou me opzich niet verbazen. Ze vinden het schjinbaar leuk bij comedy central leuk om een stuk of 5 programma's / series helemaal grijs te draaien en dan weer nieuwe daarvoor in de plaats en dan op gegeven moment komen ze weer terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef funrider het volgende:
[..]
het zal vast wel weer terug komen.. de pagina is er ook nog steeds.. http://www.comedycentral.nl/shows/frasier/#showSummary
Die man is geniaal, vond het ook jammer dat hij voor Hellboy 2 niet meer de stem van Abe Sapien deed...quote:
Laat ze alsjeblieft gewoon vooraan beginnen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag net dat Frasier zo weer begint op Comedy Central!
Helaas, ze vonden S03E03 een beter instapmomentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft gewoon vooraan beginnen.
Dat is het mooie van Frasier. Of je vind het geniaal, óf je vind er geen kloot aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Smaken verschillen. Zo saai dit, heb er nooit om kunnen glimlachen zelfs.
Ik vond er eerst geen kloot aan en ben het pas na een tijdje gaan waarderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Frasier. Of je vind het geniaal, óf je vind er geen kloot aan.
Ik zit bij de eerste trouwensFrasier
Sinds wanneer dan? Volgens mij heb ik een paar dagen geleden nog zitten kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:08 schreef vencodark het volgende:
Ik keek het de laatste tijd op comedy central family. Zijn ze ineens mee gestopt!
Waarschijnlijk omdat ze nu weer op de normale CC uitzenden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:08 schreef vencodark het volgende:
Ik keek het de laatste tijd op comedy central family. Zijn ze ineens mee gestopt!
Ik heb het meteen even gecheckt en het is bij bij op Kanaal 16quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze nu weer op de normale CC uitzenden.
Denk sinds maandag ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Volgens mij heb ik een paar dagen geleden nog zitten kijken
Dan heb je niet het uitgebreide pakket denk ikquote:
De zender is er nog wel, ze hebben simpelweg de programmering gewijzigd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je niet het uitgebreide pakket denk ikkan je wel veranderen hoor, ik weet niet uit mijn hoofd
hoeveel je dat gaat kosten, maar dat zal wel te googelen zijn.
Geen idee waar die tekst nu eigenlijk op slaat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
"Hey baby, I hear the blues a-callin',
Tossed salad and scrambled eggs
Oh My
Mercy (alt: Quite stylish.)
And maybe I seem a bit confused,
Yeah maybe, but I got you pegged!
Ha, Ha, Ha, Ha!
But I don't know what to do with those tossed salads and scrambled eggs.
They're callin' again.
Frasier weet het altijd beter, maar hij kan de bellers in zijn radioprogramma (tossed salads and scrambled eggs) niet helpen. Of zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee waar die tekst nu eigenlijk op slaat.
Google is your friend, maar ik had het zelf hetzelfde geredeneerd jaren terug.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah! Maar mijn zus kon ook niet kijken, en die bleek niet ''het uigebreidste'' pakket te hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zender is er nog wel, ze hebben simpelweg de programmering gewijzigd.
Goed om te lezen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag net dat Frasier zo weer begint op Comedy Central!
Heb ik even voor je opgezocht, wist ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |