Ik heb wel wat met rijpere vrouwen, zoals sommigen wellicht weten.quote:
Maakt niet uit, alle andere partijen willen een ónverstandige weg uit de crisis, maar onze voormalige Greenpeacereller hij heeft als enige partij een verstándige weg uit de crisis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Knipoogje het volgende:
Samson komt trouwens goed over al heb ik 'm nog geen enkele oplossing horen benoemen.
Dat is ook niet leuk voor Phil en Peterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel wat met rijpere vrouwen, zoals sommigen wellicht weten.
Maakt inderdaad meer stuk dan je lief is. Het leven is hard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk voor Phil en Peter.
Snap ik, als je je pa zo weinig ziet hakt dat er behoorlijk in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Politiebericht! vond ik vroeger altijd zo eng
Exact!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Samsom was wel sterk in het debat. Thieme faalde hopeloos met haar afkeer van de Euro, omdat ze wel de lusten van de Europese samenwerking wil hebben, maar ze wil niet opdraaien voor de lasten. Van der Staaij was lachwekkend met zijn vinger naar D66 omdat ze zouden radicaliseren. De SGP is een partij die wijst naar iedereen, maar als er naar hun wordt gewezen dan lappen ze alle afspraken aan hun laars (het vonnis van het EHRM). Pechtold was niet super vandaag, maar hij heeft Samsom er wel fijntjes op gewezen dat hij een kans had om verantwoordelijkheid te tonen en dat hij die kans niet heeft gegrepen.
Ik mis Hero in dit verhaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Samsom was wel sterk in het debat. Thieme faalde hopeloos met haar afkeer van de Euro, omdat ze wel de lusten van de Europese samenwerking wil hebben, maar ze wil niet opdraaien voor de lasten. Van der Staaij was lachwekkend met zijn vinger naar D66 omdat ze zouden radicaliseren. De SGP is een partij die wijst naar iedereen, maar als er naar hun wordt gewezen dan lappen ze alle afspraken aan hun laars (het vonnis van het EHRM). Pechtold was niet super vandaag, maar hij heeft Samsom er wel fijntjes op gewezen dat hij een kans had om verantwoordelijkheid te tonen en dat hij die kans niet heeft gegrepen.
Hero was redelijk origineel met zijn voorstel voor een ontslagverbod, maar deze luchtbel werd helaas voor hem doorgeprikt.quote:
Ah, een kenner.quote:
Hier ben ik het niet mee eens, ik begreep wel wat ze bedoelde. Voor samenwerking en om afspraken te maken over dierenwelzijn heb je geen gezamenlijke munt nodig. Zo ging het ook voor de euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik begrijp wat je bedoel, maar Thieme klaagde over het ondemocratische karakter van de EU. Sap merkte terecht op dat Thieme wel mooi instemde met Europese maatregelen met betrekking tot natuur & dierenwelzijn en dat ze het dan niet had over het ondemocratische karakter van de EU.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:38 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Hier ben ik het niet mee eens, ik begreep wel wat ze bedoelde. Voor samenwerking en om afspraken te maken over dierenwelzijn heb je geen gezamenlijke munt nodig. Zo ging het ook voor de euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |