Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Volgens mij is het een restaurant in Amsterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...
De Zuidpool smelt nog snellerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.
Wat voor rellersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef knies-oor het volgende:
gaat niet zo snel meer hier,nog steeds geen nieuws dus?of zijn de rellers nu ergens anders?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar .... Zelf ben ik al blij met één gelijkspel in 6 wedstrijdenquote:
Da's best optimistisch, ik ga ervan uit dat we die alleen al in 2 wedstrijden tegen Real Madrid tegen krijgen, .....godsamme ik kan er nu al bijna om jankenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of minder dan 12 doelpunten tegen.
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Ja, maak er maar grappen over, maar Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen![]()
Misschien weet Oop raad?
Brrrr...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Jottum, Oma gaat koken .... boterhammen met haringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |