nou zeg, goed hoor, je kan al kalender kijken, ...... nu nog klok kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Meteropnemer het volgende:
Mijns insziens is het de 26ste augustus.
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef knies-oor het volgende:
is wel erg stil geworden rondom opa,is hij van de stream weg?
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Een hoog Efeling gehalte hier dan maar bijpassende muziek!
a swingin safari ook heel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Toen opa zelf nog naar zijn opa gingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Volgens mij is het een restaurant in Amsterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...
De Zuidpool smelt nog snellerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.
Wat voor rellersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef knies-oor het volgende:
gaat niet zo snel meer hier,nog steeds geen nieuws dus?of zijn de rellers nu ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |