Zei ik je toch? Je kan wel een jáár wegblijven en er veranderd nix...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:30 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok. Was even druk ,maar heb niets gemist zo te lezen. Mummie
Zou omie het voorgekauwt hebben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Copycat het volgende:
Is dat een uitsmijter? Een uitkotser lijkt me accurater. Wat een derrie.
En dat eet die ouwe proleet met een vork?
Alles komt daar uit blik of een pakje. Goeie kans dat het zo'n pakje is van de Aldi, waar je alleen ei en melk aan moet toevoegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Copycat het volgende:
Is dat een uitsmijter? Een uitkotser lijkt me accurater. Wat een derrie.
En dat eet die ouwe proleet met een vork?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het niet, ze maakt nooit zoveel werk van het avondeten.
enne hoe zit het met shaslick, die ken ik ook nog niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen caps van geloof ik... hou me even op de hoogte wil je?
Shaslick? En wat denk je nou? Dat IK Opa wijs ga maken dat die vorm van eten óók bestaat? Doe me een lol ik heb nét een Code Red achter de rug met "Lollige Oop.." ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
enne hoe zit het met shaslick, die ken ik ook nog niet hoor
Volgens PB heeft Oop het in de vriezer liggen, oop is een man van de wereld, die weet heus wel wat Shaslick isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shaslick? En wat denk je nou? Dat IK Opa wijs ga maken dat die vorm van eten óók bestaat? Doe me een lol ik heb nét een Code Red achter de rug met "Lollige Oop.." ...
Ohhw, nou lekkere "Oopkenner" ga het 'm snel vertellen dan voordat de frostbytes die culinaire genoegens bederven!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens PB heeft Oop het in de vriezer liggen, oop is een man van de wereld, die weet heus wel wat Shaslick is
Op zo'n shaslickpen is altijd wel een stukje paprika te ontdekken, da's toch groente en dus weer de nodige pitamientjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, ik heb het zekerheidshalve maar doorgegeven.. Ik ben zeer begaan met Oops gezondheid...
Nah, laatmaar, de aanschaf van Cup-á- Soup dispensers is een "hotter" item dan wat gezonder eten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zo'n shaslickpen is altijd wel een stukje paprika te ontdekken, da's toch groente en dus weer de nodige pitamientjes
En ook dát is niet eens zeker, alle caps van Oop van de afgelopen 2½ jaar doorgenomen hebbend zie ik tot nu toe nog niet één cap die niet al eens geweest is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Dottey het volgende:
1 cap per dag....wat saai
![]()
als "we" die cap nou eens steeds opnieuw posten met andere ondertitels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |