quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
DatMaar wel passend bij dat figuur
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
220 als in: kan met één sprong het bad legen.
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Hmmm dat afzakkende broekje had ik ook beter kunnen missen
En wat overtollig vet, ach hij deed toch de 7,5 mtr.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam en het programma eer aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Ik lig helemaal dubbel hier, wat een topprogramma
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam ene het programma eer aan.
Woehahahahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam en het programma eer aan.
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.
En zijn hoofd dat op zich al voldoende is om het zwembad leeg te trekkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.
Ja, dat was ff minderquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.
Ja joh, die is aan het flyeren. Had hij btw ook vanaf de duikplank kunnen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de Vlem eik hier. Die zou hier prima tussen passen.
Oh wacht, die is druk met zijn PVDT.
Nee, hij heeft nu iemand die weer auto's volplakt met zijn postersquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, die is aan het flyeren. Had hij btw ook vanaf de duikplank kunnen doen
Ze blijft even leuk, maar zo te zien komt er nu iemand die ik wel een Patty splatter gunquote:
Ja, die moet alle posters van de PvdT weer weghalen omdat ze teveel op de reclame van de MediaMarkt lijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de Vlem eik hier. Die zou hier prima tussen passen.
Oh wacht, die is druk met zijn PVDT.
Zo'n soort botox-job....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze blijft even leuk, maar zo te zien komt er nu iemand die ik wel een Patty splatter gun
Toen ik het hoorde was ik niet eens verbaasdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die moet alle posters van de PvdT weer weghalen omdat ze teveel op de reclame van de MediaMarkt lijken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |